منتظری: انتظار داریم اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری در همین مجلس به نتیجه برسد

پایگاه خبری اختبار- رئیس دیوان عالی کشور بر تعیین تکلیف اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تاکید کرد و گفت: اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری برای ما حیاتی است، چرا که عمده فایده و نفع آن برای مردم است.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیئت عمومی بر ضرورت اهتمام مجلس بر تعیین تکلیف اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تاکید کرد و گفت: انتظار ما این است که اصلاح قانون که به مجلس ارائه شده است بعد از تعطیلات نوروز در دستور کار قرار گیرد و در همین مجلس به نتیجه برسد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری برای ما حیاتی است؛ چرا که عمده فایده و نفع آن برای مردم است؛ با اصلاح قانون میزان پرونده‌های وارده به دیوان عالی کشور منطقی تر خواهد شد که نتیجه آن کاهش اطاله دادرسی و اتقان آراء خواهد بود.

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید مضاعف بر ضرورت استقلال ردیف بودجه دیوان عالی کشور خواستار پیگیری و تعیین تکلیف این مهم از طریق مجلس شورای اسلامی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باز بودن دست مدیر در اعتبارات و بودجه در جهت برنامه‌ریزی برای ارائه خدمت بهتر و انجام ماموریت های محوله تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید:

رئیس دیوان عالی کشور: بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های حل اختلاف در صلاحیت به صلاحیت مرجع اولیه نظر داده می‌شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا