مهلت مجدد ثبت نام و تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ + الحاقیه جدید

پایگاه خبری اختبار- مهلت مجدد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲، از روز جمعه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای داوطلبان فراهم شد.

به گزارش اختبار، سازمان جهاد دانشگاهی با انتشار الحاقیه جدیدی به دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۲، از مهلت مجدد ثبت نام و همچنین تغییرات و اضافات شغل‌محل‌ها خبر داد.

در این الحاقیه اعلام شده است: با توجه به تغییرات و اضافات شغل‌محل‌ها در الحاقیه، مهلت ثبت‌نام از روز جمعه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

تغییر در زمان برگزاری آزمون

همچنین اعلام شده است که با توجه به تمدید مهلت ثبت نام و اضافه شدن شغل محلهای جدید و افزایش ظرفیت برخی شغل محلهای قبلی، و همچنین تلاقی روز برگزاری آزمون با مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارت شرکت در آزمون، از روز ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استانها و شهرستانها حسب مورد، برگزار خواهد شد.

پیش از این و در دفترچه اولیه، زمان برگزاری آزمون ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده بود.

همچنین در الحاقیه جدید زمان اعلام نتایج آزمون، اوایل تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک و الحاقیه

دفترچه الحاقیه جدید

دفترچه راهنمای اولیه آزمون

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا