موافقت رهبر انقلاب با عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از ۲۰۰۰ محکوم

پایگاه خبری اختبار- رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

به گزارش اختبار، این عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات به درخواست رئیس قوه قضائیه و به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) انجام شد.

رئیس قوه قضائیه در نامه خود،عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات را برای دوهزار و دویست و هشتاد و چهار نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی،درخواست کرده بود.

بیشتر بخوانید:

موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر

آیین‌نامه کمیسیون عفو و تخفیف مجازات محکومین مصوب ۱۳۸۷/۹/۱۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. باسلام به خدمت رهبر عزیزم
    بنده به جرم مواد مخدر به مدت ۲سال ودوماه محکوم شدم اکنون دیسک کمرم پاره شده از طرف اجرای احکام میفرمایند تحمل حبس دارم ولی باید عمل کنم اکنون پول عمل ندارم از هر طرف گرفتار شدم بخدا شب وروز ندارم از جایی هم درامدی ندارم بخاطر دیسک کمرم الان چهارماه هست که نمیتوانم کار کنم از شما تقاضای عف میکنم تاخانواده مرا خوشحال شوندیک عمر دعاگوی شما میباشم

    1. بله درست است عفو برای اعدامی های مظلوم‌ که شب وروز به امید اینکه یک بار حکم شون بشه ابد تو را خدا به خانواده های مظلوم اعدامی ها رحم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا