نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور

نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور

پایگاه خبری اختبار – معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور را اعلام کرد.

بنا بر اعلام  پایگاه خبری پلیس، " سرهنگ نجف حمیدزاده " در خصوص نحوه درخواست معافیت ایرانیان مقیم خارج از کشور گفت: درخواست معافیت پزشکی و کفالت از نمایندگی های خارج از کشور فقط مربوط به مشمولانی می شود که متولد خارج از کشور بوده و در آنجا اقامت داشته و امکان تردد آنها به داخل کشور فراهم نیست.

وی افزود : مشمولان مقیم خارج از کشور با مراجعه به نمایندگی کنسولی ایران در کشور محل سکونت خود به یکی از نمایندگی های مجری معاینات پزشکی در شهرهای مونیخ ، دبی و پکن معرفی و درخواست آنان در شورای پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: دانشجویانی که با داشتن معافیت تحصیلی در حال تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور هستند از شمول این طرح خارج و حتما باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) در داخل کشور مراجعه کنند.

وی گفت: دانشجویانی که در خارج از ایران مشغول تحصیل هستند و می توانند به داخل کشور تردد نمایند الزاما باید در داخل کشور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +۱۰) نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا