نحوه دریافت وام دانشجویی پیاده روی اربعین

پایگاه خبری اختبار- رئیس صندوق رفاه دانشجویان شرایط دریافت وام پیاده روی اربعین ویژه دانشجویان را اعلام کرد.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به وامهای دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با یکی از بانکها هماهنگی لازم صورت گرفته و دانشجویان علاقمند به حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت کنند.

مسعود گنجی با اشاره به شرایط دانشجویان برای دریافت وام عتبات و پیاده روی اربعین دانشجویی گفت: دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند تحت نظارت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها می توانند برنامه ریزی کنند تا از طریق نهاد به صورت دسته جمعی به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شوند، صندوق نیز این دانشجویان را به طور دسته جمعی به بانک طرف تعهد صندوق معرفی می کند و وام مذکور پرداخت شود.

وی ادامه داد: از شرایط پرداخت وام عتبات برای پیاده روی اربعین این است که متقاضی درحال حاضر دانشجو بوده و فارغ التحصیل نشده باشد و به صورت گروهی تحت نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اقدام کنند.

گنجی افزود: هر زمان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها لیست متقاضیان را ارسال کنند، دانشجویان از سوی صندوق به بانک مذکور برای دریافت وام معرفی می شوند.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا