نمونه کارنامه‌ های آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه که با معیار تراز امکان قبولی دارند

پایگاه خبری اختبار- در ادامه چالش معیار تعیین حد نصاب شناور قبولی داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، رئیس اداره حقوقی این مرکز چند نمونه کارنامه داوطلبان آزمون را که بر اساس معیار نمره خام مردود شده‌اند اما با معیار تراز امکان قبولی دارند منتشر کرد.

نمره‌های منفی، صفر یا بسیار پایین چندین درس در این کارنامه‌ها قابل توجه است.

برای پیگیری و ملاحظه تمام خبرهای مربوط به آزمون فوق‌العاده مرکز وکلای قوه قضاییه کلیک کنید

پیش‌تر حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه نیز گفته بود که درصورت اعمال معیار تراز، داوطلبانی با نمره صفر در ۴ درس هم امکان قبولی پیدا خواهند کرد.

گفتنی‌ست هفته گذشته نمایندگان مجلس با تصویب طرح استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، معیار «تراز» را به‌عنوان معیار قبولی آزمون‌های وکالت و سردفتری و کارشناسی رسمی تعیین کردند؛ مصوبه‌ای که اینک در انتظار بررسی و اظهار نظر شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید

کارنامه داوطلبی که به هیچ درسی پاسخ نداده است

یکی از کارنامه‌هایی که امیرحسین بهارلو در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده مربوط به داوطلبی است که صرفا در جلسه آزمون حاضر بوده و به هیچ درسی پاسخ نداده است.

این داوطلب البته با هیچ معیاری امکان قبولی ندارد اما نکته قابل توجه درباره کارنامه او آن است که بدون پاسخ دادن به حتی یک سوال، تراز نهایی ۳۳۶۷ برای او محاسبه شده است.

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۰ ۳۸۷۳
۲ آیین دادرسی مدنی ۰ ۳۸۷۶
۳ حقوق تجارت ۰ ۴۱۹۳
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۰ ۳۵۲۸
۵ آیین دادرسی کیفری ۰ ۳۲۰۱
۶ فقه ۰ ۴۱۰۱
۷ حقوق ثبت ۰ ۳۷۸۷
۸ حقوق اساسی ۰ ۳۰۸۴
نمره نهایی ۰ ۳۳۶۷

کارنامه‌هایی که با نمره خام مردود، و با تراز قبول محسوب می‌شوند

کارنامه ۱:

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی – ۳.۳۳ ۶۷۱۶.۴۷

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۴۰
۳ حقوق تجارت – ۳.۳۳
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۵۰
۵ آیین دادرسی کیفری ۳۳.۳۳
۶ فقه – ۳.۳۳
۷ حقوق ثبت ۶۰
۸ حقوق اساسی ۸۶.۶۷

کارنامه ۲

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۵۳.۳۳ ۶۸۲۰.۲۰

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۳۱.۶۷
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۷۰
۵ آیین دادرسی کیفری ۳۸.۳۳
۶ فقه ۰
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۰

کارنامه ۳

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۳۱.۶۷ ۶۴۴۳.۹۳

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۱۶.۶۷
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۲۵
۵ آیین دادرسی کیفری ۶۱.۶۷
۶ فقه ۰
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۴۶.۶۷

کارنامه ۴

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۴۰ ۶۷۶۷.۲۷

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۳۳.۳۳
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۱۵
۵ آیین دادرسی کیفری ۰
۶ فقه ۸۶.۶۷
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۴۶.۶۷

کارنامه ۵

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۱۱.۶۷ ۶۵۷۱.۱۳

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۲۰
۳ حقوق تجارت ۲۵
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۴۵
۵ آیین دادرسی کیفری ۷۶.۶۷
۶ فقه ۰
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۰

کارنامه ۶

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۸.۳۳ ۶۵۸۱.۵۳

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۲۵
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۳۱.۶۷
۵ آیین دادرسی کیفری ۶۶.۶۷
۶ فقه ۰
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۶۶.۶۷

کارنامه ۷

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۳۰ ۶۷۱۲.۲۰

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۲۰
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۰
۵ آیین دادرسی کیفری ۳۶.۶۷
۶ فقه ۲۰
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۱۰۰

کارنامه ۸

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۰ ۶۴۲۳.۶۷

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۰
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۲۳.۳۳
۵ آیین دادرسی کیفری ۳۳.۳۳
۶ فقه ۶۰
۷ حقوق ثبت ۵۶.۶۷
۸ حقوق اساسی ۷۶.۶۷

کارنامه ۹

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۲۰ ۶۴۷۲.۴۷

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۰
۳ حقوق تجارت ۰
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۴۳.۳۳
۵ آیین دادرسی کیفری ۶۸.۳۳
۶ فقه ۰
۷ حقوق ثبت ۰
۸ حقوق اساسی ۶۶.۶۷

کارنامه ۱۰

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی – ۱.۶۷ ۶۶۰۹.۲۰

(قبول)

۲ آیین دادرسی مدنی ۳۱.۶۷
۳ حقوق تجارت – ۳.۳۳
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۱۶.۶۷
۵ آیین دادرسی کیفری – ۱.۶۷
۶ فقه ۸۶.۶۷
۷ حقوق ثبت ۶۳.۳۳
۸ حقوق اساسی ۸۶.۶۷

کارنامه ۱۱

ردیف عنوان درس نمره خام  نمره کل تراز
۱ حقوق مدنی ۷۵ ۱۲۶۰۸
۲ آیین دادرسی مدنی ۳۰ ۸۷۴۳
۳ حقوق تجارت ۵۳.۳۳ ۱۱۳۲۵
۴ حقوق جزای عمومی و اختصاصی ۰ ۳۵۲۸
۵ آیین دادرسی کیفری ۰ ۳۲۰۱
۶ فقه ۱۰ ۵۷۷۹
۷ حقوق ثبت ۰ ۳۷۸۷
۸ حقوق اساسی ۰ ۳۰۸۴
نمره نهایی ۲۲۴۴(مردود) ۶۴۸۸/۲۰ (قبول)
نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۹۳ دیدگاه ها

  1. خوب پس به سلامتی، مجلس انقلابی واقعا خیلی کاردان، همه مشکلات جامعه از بیکاری و گرانی و مسکن و محیط‌زیست و غیره را حل کرد و فارغ‌التحصیلان بیکار حقوق را به وکلای بیکار تبدیل کرد. کسانی که می‌گویند پرونده زیاد است و وکیل کم است کاش بروند و آمار پرونده‌هایی که وکیل دارند یا نیاز به وکیل دارند را پیدا کنند بعد اظهار فضل کنند. بسیاری از پرونده‌های ساده نیازی به وکیل ندارند و در بسیاری از پرونده‌ها هم مردم، خودشان کارهای حقوقی خود را با استفاده از تجربه و مشاوره و اینترنت البته به اشتباه انجام می‌دهند و حتی وکیل با دستمزد نزدیک به رایگان را هم نمی‌پذیرند. رقابت هم در اینجا معنا ندارد. مگر کار وکالت درباره جان و مال مردم، کاسبی یا بازرگانی است که با هم رقابت کنند و به جان هم بیفتند. همان‌طور که سال‌ها پیش برای خودشیرینی، سر هر کوچه یک دانشکده حقوق تاسیس کردند و جوانان پشت‌کنکوری را تبدیل به دانشجوی حقوق کردند که حتی یک متن کوتاه را نمی‌توانند درست و بدون غلط به زبان فارسی بنویسند (که نمونه‌هایشان را در همین دیدگاه‌های زیر مطالب اختبار می‌بینید) حالا برای خودشیرینی و این‌که بگویند ما کار و شغل ایجاد کردیم، همه فارغ‌التحصیلان حقوق را تبدیل به وکیل می‌کنند. من خودم با انحصار و افراط و سخت‌گیری مخالف هستم ولی حالا اینها از این سوی بام افتاده‌اند و طرح تسهیل را به بدترین شکل ممکن تفسیر و اجرا کردند. همین مجلس انقلابی، زمانی که در ابتدا می‌خواستند کمیسیون حقوقی را تشکیل بدهند تا چند ماه تعداد کافی داوطلب نمی‌شدند. حالا همین مجلس، مدعی و نابودکننده وکالت دادگستری شده است. خدا به همه مردم ایران رحم کند.

    1. برادر عین عوام برخورد نکن به کارنامه ها خوب نگاه کن، از بین ۸۲ هزار شرکت کننده قراره ۱۰۵۱۲ نفر قبول شن، پس اون وکلایی که در سال ۹۹ و ۴۰۰ آزمون دادن از بین ۷۰ هزار شرکت کننده، ۷ هزار نفر قبول شدن. ریاضی بلد نیستین شما ملت؟ چنتا ضرب و تقسیم ساده بکنید مشخص میشه اقاجون اتفاق خاصی نیوفتاده وکلا و کانونها بالا پایبن میپرید. قرار نیست که ۵۰ هزار نفر بگیرن که، قراره ۱۰ هزار نفر از بین شرکت کننده ها بگیرن. یه سوال مگه قرار بود ۲۰۰۰ نفر بگیرن؟ مگه تا حالا سابقه داشته ۲۰۰۰ تا بگیرن که الان بار دوم باشه؟ پس یکمی مغزتونو به کار بندازید‌، مجلس درست میگه، سازمان سنجش درست میگه.‌ ۲۰۰۰ نفر از بین اینهمه شرکت کننده نمیشه که آخه و تا حالام نبوده. این کارنامه هایی هم که شخصی به نام بهارلو بدون هیچ سند شفافی منتشر کرده به هیچ وجه نه اعتبار داره نه سندیت. شایدم نشر اکاذیب و عوام فریبی هم بشه اسم برد. اونچه ملاکه اینه که ۸۰ هزار نفر شرکت کردن، ۱۰۵۱۲ نفر طبق معیار و نسبت سالهای قبل الان باید پذیرفته بشن. تمام.

    2. آقای (علی ف) دوست عزیز، بسیار احساسی صحبت کردی و البته چاشنی توهین به داوطلبان و خودخواهی هم خلط کردی! هر کسی در حد خود آدم بزرگیست. شما حق قضاوت ندارید. دربین همین داوطلبین هستند که شب و روز درس خواندند و قبلا مثلا مهندس برق و عمران و.. بودند. چیزی که شما حتی یک خط از دروس آنها مثل تجزیه تحلیل سیستمها و ریاضی ۷ رو بخوانید باید چند سال وقت صرف کنید تا بفهمید! بیسواد نیستند این داوطلبین محترم‌. بگذریم.. سوال اینجاست اولا مگر تا به امروز هیچ کانونی آمده ۲۰۰۰ نفر در آزمونی، پذیرش کرده، که الان بار دومش باشد؟! پس چرا کانون مرکز، الان ۲۰۰۰ نفر گرفته آنهم به بهانه محاسبه نمره خام؟! داوطلب باید همه درسارو بالای ۷۰ بزنه که جزو ۲۰۰۰ نفر بشه!! شما خودت یا همون آقایون پر مدعا و حتی رییس محترم کانون که ادعای علم وکالت دارند توانایی دارید با سوالهای غیر استانداردی که فقط خوندن صورت مسئله در بهترین حالت ۱ دقیقه زمان میبره، همه درسارو ۷۰ به بالا بزنید؟ (یکی از اساتید باسواد ما چنتا از سوالها رو دیدند برای هرکدام ۱.۵ دقیقه وقت صرف شد تا صورت مسئله بخونن! طراح باید اینو دقت میکرد که نکرده). علیهذا سالهای قبل، ۷۰ هزار نفر شرکت کردند، ۷ هزار نفر پذیرش شدند. الان ۸۲ هزار نفر شرکت کردند “باید” ۱۰۵۱۲ نفر طبق همون نسبت، پذیرش بشن، نه ۲۰۰۰ نفر. علم ریاضی اینو میگه. ثانیا به ادبیات نگارشی دوستان در این نظریات ایراد گرفتید؟ مگه قرار است لایحه بنویسن که یک ساعت کامل در منزل وقت بگذارن؟! ثانیا اگر منظور، غلط املایی است معمولا در تایپ و چت و نظر، حروف جابجا تایپ میشود، گزینه اصلاح ندارد که بعدش بشود اصلاح کرد. ادمین محترم، گزینه اصلاح سایت رو فعال کنند!!! ثالثا سندیت و اصالت این کارنامه ها نه تنها مشخص نیست بلکه ربطی هم به ۸۲ هزار شرکت کننده و پذیرش ۱۰۵۱۲ نفر و قانون مجلس ندارد.

  2. اگر نمراتشون خوب نبوده و جدب شدند. پس شرایط جذب بهتر بود. اونموقع نه طرح تسهیل بود و نه این بحثها، میبینیم که هنه قبول کردند این قانون ناکارآمد هست و ملاکی هم برای تراز ندارد

  3. اکرم خانم…کوکب خانم…ببین ۸۰هزار نفر ۲۰۰نفرش درصداشون بالای ۴۰درصد بوده به سیاهی لشکر نیست

    1. لابد شمام جزو اون ۲۰۰ نفری آقای وکیل! قول میدم خود شما سوالهای جدید رو نتونی به اندازه متوسطش جواب بدی، یقینا سالهای قبل که از بین ۷۰ هزار نفر ۷۰۰۰ نفر میگرفتن شما جزو اون ۷ هزارتا بودی نه جزو اون ۲۰۰ نفر!! الانم کسی قرار نیست جاتونو بگیره، اونچه منطق هست و ملاک مجلس است، اینه از بین ۸۰ هزار نفر،۱۰۵۱۲ نفر قبول شن حالا اگر همه این ۸۰ هزار نفر بیسوادن بازم باید ۱۰ هزار نفر قبول بشن.‌ برید دانشگاهها رو درست کنید برادر. این کارنامه هام همش الکیه چون اگه واقعیت داشته باشه قطعا سالهای قبل هم همینطوری بودن!

  4. آقایون مجلس انقلابی کمی تفکر هم برای تصویب قانون هم نیازه واقعاً دیگه خیلی مسخ.ره شده
    مردم بد بخت با چه پشتوانه ای باید پرونده شکایت را دست این وکلا بیسواد بدهند
    شما که با این قانون اول ریشه قشر وکلا را در آوردین بعدش دودش رو به چشم مردم کردید
    برادر با افزایش وکیل به این سبک نه تنها با انحصار شغل مقابله نمیشود بلکه باعث بیکاری و اثرات بسیار مخرب میشوید
    من وکیل نیستم ولی دلم برای این قشر سوخت
    راهش این نیست
    روش کارشناسی تر نیاز است

  5. واقعا هر کسی که این بهانه ها و این کارنامه ها رو باور کنه عوامه. اولا باید کارنامه سالهای قبل رو هم دید پس حتما تا حالا تمام وکلا اینجوری قبول میشدن دیگه! چونکه سالهای قبل، از ۷۰ هزار شرکت کننده ۷۰۰۰ نفر گرفتن!!. خوب الانم قراره از ۸۲ هزار شرکت کننده ۱۰۵۰۰ نفر بگیرن! پس عملا فرق چندانی با سالهای قبل در پذیرش نکرده، اما چطور کارنامه های الان اینجوریه به گفته آقایون!!!!! (امیرحسین بهارلو) ولی اونموقعها مثلا کارنامه ها خوب بوده؟!!! این سیاه بازیهای کانون به نظرتون با عقل جوره در میاد؟! بله اگر قرار باشه از ۸۲هزار نفر چیزی حدود ۵۰ هزار نفر پذیرش کنند قبول دارم اما برای ۱۰ هزارنفر از بین ۸۲ هزار نفر نه قبول نیست و معلومه الکی زدن توی اینترنت.. ضمنا تصحیح برگه ها هم باید دید که درست تصحیح شده یا نه. در هر حال ملاک انتخاب ۱۰۵۰۰ نفر است ولاغیر واگر بین ۸۰ هزار نفر این ۱۰ هزار نفر اینقدر افتضاح هستن پس کلا باید قاعده دانشگاهها رو به طور کل عوض کرد چون نشون میده همه داوطلبین و وکلای سالهای قبل و قضات و خلاصه همه حتی خود اقایون قدیمی و رییس روسا هم بیسوادن!!

  6. سلام مرکز وکلا با انتشار این کارنامه اول که داوطلب به هیچ سوالی پاسخ نداده چطور تراز ۳۳۶۷ در کارنامه درج کرده یعنی به داوطلب ۳۳۶۷نمره تراز کمک کرده ویا بقیه کارنامه ها هم همین مقدار در نمره تراز که قبول شدن بهشون کمک شده واقعا جالبه از تراز ۱۲هزاری ۳۳۶۷ نمره در کارنامه نهایی ثبت میشه حتی اگه به هیچ سوالی جواب ندی !!!!

  7. وقتی نماینده بخصوص آقای حسینی باد میندازن تو قپ قپشون و فریاد میزنن هر چی مجلس میگه غیر از این انتظاری نمیره

    خخخخخ خخخخخ

  8. به نام حضرت حق

    واقعاً احسنت. این درست است.
    حضرت حق “مجلس شورای اسلامی” و “قوه قضاییه محترم” و “مرکز وکلای محترم قوه قضاییه” را در پناه خویش مستدام دارد.
    به این می گویند مبارزه قاطع با فساد و شکستن انحصارات مصنوعی.

  9. پس با این حساب تا سال آینده با توجه به اینکه مجلس تراز رو ملاک دانسته و سالی ۳ مرتبه هم باید کنکور برگزار شود با توجه به این وضعیت و جذب هردوی آزمون های مشاوران حقوقی و کانون وکلا در هر آزمون ۳ ماهه ۲۰ هزار نفر تقریبا باید پذیرش شوند و تا پایان سال کل پشت کنکوری های وکالت وارد می شوند و از سال بعد هم همه فارغ التحصیلان جدید حقوق همان بار اول قبول و وارد کانون ها می شوند .

  10. فقط قانون فضای کسب وکار را اجرایی کنید قانون خوبیه ازمجلس انقلابی ودولت انقلابی انتظار هست که نذارید دراجرا سنگ اندازی کنندبعضی جاها.نسبت به اجرای این قانون چون تا که میتونند سعی درسنگ اندازی خاهندکرد

  11. این کارنامه ها نشان دهنده اشکال در طراحی سوالات است که وقتی ۷۰ در صد از نمره تراز بهترین رتبه های آزمون اندک باشد معلوم می شود سوالات چقدر پرت و پلا بوده است… وگرنه هیچ عقل سلیمی نمی گوید ۷۰ درصد از نمره یک درصد اول آزمون یعنی صفر!

  12. درود و احترام خدمته ادمین وزین سایت اختبار و نویسنده ای که این پست کذاییو انتشار دادن زیاد وقت نمیگیرم به عنوان یه تحلیلگر فقط یه اشاره ای میکنیم اختبار عزیز ایا شما کارنامه سال ۹۹ فقط مثال بزنیم یه نگاهی انداختین؟ معمولا تراز های قبولی اسکودا چند بوده؟ ۵ ۶ هزار کف قبولی این اسکوداس بین ازادیا و سهمیه داران با ۴ ۳ هزار قبول شدن این عکسو دوستان مشاهده کنید و قیاس کنید تعداد دروس کم اون موقعه و درصدا افتضاح مثلا کانون بوشهرو که قبول هم شدن حتی منفی و صفر هم قابل مشاهده هست
    https://www.upsara.com/do.php?img=11592
    طرف با تراز ۵ هزار قبول شده و درصدا منفی هنوز از سهمیه داران عکس نزاشتم که چه اوضاشون خرابه بعد همین اشخاص الا دارن اعتراض میکنن کی بی کی میگه بیسواد
    اختبار انتشار میدی دیگه نظرو یا میخوای رسالت سانسوری پیش ببری؟ تجارت منفی و اصول منفی قبولیه بوشهر به کی بگی؟بعد الا ما شش هزار اوردیم یعنی نباید قبول شیم؟پس همون عزیزان سالا گذشته هم پروانه هاشون باطل کنید

    1. همونطور که در جواب پیام دیگر شما عرض کردم ظرفیت سهمیه آزاد کانون بوشهر در سال ۹۹ فقط ۴۹ نفر بود و رتبه ۲۳۶ سهمیه آزاد قطعا مردود شده
      فایل کارنامه‌های موجود در سایت اختبار مجموعه ای از کارنامه‌های افراد مردودی و قبول‌شده است و صرفا به قبولی‌ها اختصاص نداره. این موضوع بارها از طرف ما اعلام شده.

      لطفا قبل از نشر دادن اطلاعات غلط اندکی دقت داشته باشید

  13. خوب زحمت بکشین کارنامه سال ۹۸ و ۹۹ و ۴۰۰ دو کانون رو هم بزارید ببینیم چطوریه که اونموقع از ۷۵ هزار شرکت کننده ۷۰۰۰ نفر قبول شدن نمراتشون اینجوری نیست و افتضاح نبوده به قول خودتون اما الان که ۸۰ هزار نفر شرکت کردن و باید ۱۰ هزار نفر پذیرش بشوند کارنامه ها اینجوری شده؟!!!! پس هممون میدونیم که اینا همشحرف و باد هواست. ملاک اینه که ۸۰ هزار نفر رقابت کردم و ۱۰۵۱۲ نفر باید پذیرش بشن.

    1. اختبار کف قبولیارو منتشر دادن وگرنه بیشتر از ده هزار نفر قبولن اگه قیاس هم بکنیم نسبت با سالا قبل امسال خیلی باسوادتر بودن رقبا اختبار فقط اومده اون کارنامه خرابارو انتشار داده تا وجهه طرح تسهیلو خراب کنه وگرنه با همین تراز شش هزار هم اسکودا قبولا همه سالا قبل نگاه بندازیم براساس تراز بوده قبولی هیچ وقت براساس نمره نبوده از زمان مصدق تا به امروز

    2. آقایون مجلس انقلابی کمی تفکر هم برای تصویب قانون هم نیازه واقعاً دیگه خیلی مسخ.ره شده
      مردم بد بخت با چه پشتوانه ای باید پرونده شکایت را دست این وکلا بیسواد بدهند
      شما که با این قانون اول ریشه قشر وکلا را در آوردین بعدش دودش رو به چشم مردم کردید
      برادر با افزایش وکیل به این سبک نه تنها با انحصار شغل مقابله نمیشود بلکه باعث بیکاری و اثرات بسیار مخرب میشوید
      من وکیل نیستم ولی دلم برای این قشر سوخت
      راهش این نیست
      روش کارشناسی تر نیاز است

    3. شما اول فرق کانون رو با مرکز بدون .
      اینجا حرفی از کانون نیست .
      در ضمن مرحله گزینش هم‌ مرکز داره …

      و در جواب شما من از اخرین نفر های قبولی کانون بودم ولی ترازم تقریبا ۸۴۵۰ بود میانگینمم تقریبا ۵۴ درصد، کارنامه ها هم تو همین اختبار هست برو نگاه کن هم کانون هم مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا