وعده رفع مشکلات سامانه عدل ایران تا پایان هفته

اختبار- رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از شناسایی مشکلات سامانه عدل ایران و رفع آن ها تا پایان هفته خبر داد.

محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه اغلب سامانه‌های قضایی مانند عدل ایران و پنجره واحد خدمات الکترونیک قضایی و سامانه‌های قضایی در حال حاضر در حال ارائه خدمات به کاربران هستند، در خصوص چالش‌های چند روز اخیر در سامانه‌های دفاتر خدمات قضایی و خودکاربری وکلا و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: این مشکلات شناسایی شده است و تا پایان هفته به طور کامل مرتفع خواهد شد و با انجام اقدامات فنی سامانه پایدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش اختبار رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ادامه در خصوص مشکل قطعی سامانه‌ها گفت: چه سامانه‌هایی که در قوه قضاییه و چه سامانه‌هایی که در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی وجود دارد با بخش‌ها و قسمت‌های مختلف دیگر دستگاه‌ها درگیر و در تعامل است که برخی از آن‌ها در اختیار قوه قضاییه است و بعضی از آن‌ها در اختیار قوه قضاییه نیست.

وی  ادامه داد: هرچند قطعی سامانه‌ها بسیار کم اتفاق می‌افتد، اما قصد داریم پایداری سیستم‌ها را برقرار کنیم و شرایط پایداری در ایجاد تبادلات فراهم نماییم. با این کار شرایط پایداری را تثبیت می‌کنیم تا جایی که اگر در جایی سامانه‌ای قطع و یا دچار اختلال شد ما دچار قطعی یا اختلال نشویم.

کاظمی فرد تاکید کرد: تمام نگاهمان این است که آن چند روز قطعی در سال نیز مشکلی برای مردم ایجاد نکند، یعنی اگر سامانه‌ها قطع شد خدمات ما ادامه داشته باشد و در نتیجه مشکلی برای کار مردم ایجاد نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام ده روز است نمیتوانم ضمائم را پیوست کنم کلافه شدم همه کارهام موندن، پشتیبانی هم نمی‌تواند مشکل من را حل کند بخاطر خدا کمک کنیدمرورگر را حذف ونصب کردم از رایانه های دیگری وارد شدم ،تاریخ را تغییر دادم،و….افاقه نکرد

  2. سامانه خدمات الکترونیک باز قطع است.و ارور دسترسی به بانک اطلاعاتی می دهد.وعده حل مشکل دو هفته پیش یادتان میآید؟الان در سامانه وکلای دادگستری اختلال عدم دسترسی به بانک اطلاعاتی را نشان می‌دهد.واین قصه ادامه دارد .بابا ما کارداریم اوقات بسر می رسد تا کی وعده…… اتصال را برقرار سازید ما غالب کارها را در روزهای تعطیل انجام می دهیم چرا متوجه نیستید؟پشتیبانی شما هم که اسمش پشتیبانی است اصولا نه جواب تلفنی را می دهد نه اطلاع رسانی در خصوص اختلال می دهد و نه از پایان اختلال خبری می دهد لطفاً به داد ما برسید………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا