پلیس در ماه مبارک رمضان با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد داشت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

پلیس در ماه مبارک رمضان با هنجارشکن ها برخورد قاطعی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل احمدی‌ مقدم ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس در برخورد با بد حجابان به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تذکر و ارشاد را در برخورد با بد حجابی اولویت ناجا اعلام و بیان کرد: با افرادی که بر هنجارشکنی اصرار داشته باشند، برخورد خواهیم کرد و دستگاه قضا نیز از این امر حمایت قاطعانه‌ای می‌کند.

احمدی‌مقدم تاکید کرد: همه ما باید مراودات اجتماعی و رفتاری درخور و در شان جامعه ایرانی و اسلامی داشته باشیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی از تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مراکز صنفی تهیه و فروش مواد غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این اماکن می‌توانند خدمات خود را در فاصله افطار تا سحر ارائه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا اقدامات فرهنگی مردم‌ محور را راهکار بسیار مناسبی برای ترویج و تحکیم هنجارهای اجتماعی عنوان کرد و افزود: تمامی افراد جامعه باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

احمدی‌ مقدم ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تعمیق رفتارهای والای انسانی در جامعه و کاهش جرائم برشمرد و بیان کرد: پلیس با هنجارشکنان در این ماه و افرادی که حدود اسلامی را رعایت نکنند برخورد قاطعی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا