کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سه شنبه اول اردیبهشت توزیع می شود

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سه شنبه اول اردیبهشت توزیع می شود

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور صبح روز جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ۹۴ دانشگاه پیام نور از روز سه شنبه اول اردیبهشت خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ۹۴ دانشگاه پیام نور برای ۱۵۲ کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی و در پنج گروه آموزشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر از روز یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز چهارشنبه هشت بهمن پایان پذیرفت.

وی از ثبت نام ۸۰ هزار و ۵۰۹ داوطلب در این آزمون خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۷۱ نفر زن و ۴۱ هزار و ۸۳۸ نفر مرد هستند. همچنین از تعداد ۸۰ هزار و ۵۰۹ داوطلب ۶۵ هزار و ۹۶۱ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۳۰۷۳ نفر در گروه آزمایشی علوم پایه، ۷۸۲۵ نفر در گروه آزمایشی فنی و مهندسی، ۹۳۸ نفر در گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی و ۲۷۱۲ نفر در گروه آزمایشی هنر ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد کارت ورود به جلسه در آزمون توضیح داد: کارت ورود به جلسه در آزمون و برگ راهنما از روز سه شنبه اول اردیبهشت لغایت پنج شنبه اول اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود و کلیه داوطلبان ضرورت دارند در این مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دریافت پیرینت کارت اقدام نمایند.

توکلی در مورد زمان برگزاری این آزمون اظهار کرد: این آزمون در صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت به صورت تستی چهارگزینه‌ای در ۱۰۱ شهرستان مختلف و حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ۸:۳۰ صبح آغاز شده و درهای ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد. لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورود در حوزه‌ امتحانی حضور یابند.

وی در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون نیز گفت: ظرفیت پذیرش برای ۷۳۹ رشته محل ۱۶ هزار و ۷۸۰ است و از تعداد ۷۳۹ رشته محل ۶۲۵ رشته محل به شیوه آموزشی پژوهشی با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر و ۱۱۴ رشته محل به شیوه الکترونیکی ۴۲۸۰ نفر است.

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و نحوه‌ برگزاری آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال ۱۳۹۴ (نوبت پانزدهم)

۱۳۹۴/۰۱/۲۳

 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال ۱۳۹۴ (نوبت پانزدهم) می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۴/۲/۹۴ در ۱۰۱ شهرستان و مراکز استانهای مختلف کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز سه‌‌شنبه ۱/۲/۹۴ بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. با توجه به اعلام رشته‌محلهای جدید در برخی رشته‌های امتحانی بعد از مرحله ثبت‌نام آزمون، به اطلاع می‌رساند فهرست این رشته‌محلها و اطلاعیه تکمیلی سازمان در خصوص موضوع فوق در روز دوشنبه مورخ ۳۱/۱/۹۴ بر روی سایت این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) درج خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا