کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در ارتباط با فیلترینگ تلگرام اقدامی نکرده است

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد :

کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در ارتباط با فیلترینگ تلگرام اقدامی نکرده است

اختبار : تلگرام بروز اختلال در سرویس دهی در مناطق آسیاو اروپا را رسما اعلام کرد

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در خصوص شایعه اجرای فیلترینگ شبکه مجازی تلگرام از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه گفت: هیچ اقدامی از سوی این کارگروه در ارتباط با فیلترینگ تلگرام صورت نگرفته است.

هیچ اقدامی از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در ارتباط با فیلترینگ تلگرام صورت نگرفته است عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان درباره فیلترنیگ تلگرام اظهارکرد: تلگرام فیلتر نشده است و هیچ گونه اقدامی از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در ارتباط با فیلترینگ تلگرام صورت نگرفته است.

همچنین به گزارش پایگاه خبری اختبار، حساب رسمی توئیتری تلگرام در مورد اختلال روز گذشته (۱۱ مهر ۱۳۹۴) این برنامه توضیحاتی را منتشر کرد، ابتدا اعلام شد که دسترسی بخشی از کاربران در آسیا و اروپا دچار اختلال شده است و در حال تلاش برای رفع این اختلال هستند، به فاصله یک ساعت در توئیت دیگری اعلام شد که دسترسی کاربران در آسیا و اروپا برقرار شده است.

قطع شدن تلگرام

تلگرام نرم افزار پیام رسانی است، که توسط دو برادر روس به نام های پاول دورف و نیکلای دورف ارائه شد، در حال حاضر دفتر مرکزی تلگرام در برلین مستقر است و به عنوان یک پروژه غیر انتفاعی اداره می شود، نرم افزار پیام رسان تلگرام بین کاربران ایرانی و فارسی زبان از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

برای پیوستن به خبررسان خودکار تلگرام اختبار و دریافت فوری همه اخبار و اطلاعات روی تلفن همراهتان می توانید ایجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا