کلاس های همه دانشگاه ها از روز شنبه حضوری برگزار می شود

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی وزارت علوم در خبری کوتاه اعلام کرد کلاس های درس همه دانشگاه های کشور از روز شنبه به صورت حضوری برگزار می شوند.

دکتر علی شمسی‌پور، سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل حوزه وزارتی اعلام کرد: کلاس‌های درس همه دانشگاه‌های کشور در همه مقاطع از ابتدای هفته آینده (۹ مهرماه ۱۴۰۱) به صورت حضوری برگزار می‌شود.

پیش از این برخی دانشگاه ها با طرح دلایل مختلف اعلام کرده بودند کلاس های درس به مدت یک یا دو هفته و یا به مدت نامعلوم به صورت الکترونیکی برگزار می شوند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر ۴ مهر با اعلام برگزاری کلاس های درس این دانشگاه به صورت الکترونیکی گفته بود: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی های پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضا هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه ، تصمیم گرفته شد کلاس های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران اول مهر ماه با انتشار اطلاعیه ای از برگزاری کلاس های درس این دانشگاه به صورت مجازی در هفته اول خبر داده بود: نظر به تعطیلات پیش رو و در اجرای دستورالعمل آموزش ترکیبی مصوب مورخ ۲۹/‏۰۵/‏۱۴۰۱ تمام کلاس‌های دانشگاه تهران در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه دوم مهر تا پنج‌شنبه هفتم مهر سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی(آنلاین) برگزار خواهد شد.

با این حال معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود کلای های درس این دانشگاه در نیمسال تحصیلی حاضر به صورت حضوری برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا