کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

پایگاه خبری اختبار- کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور تصویب شد.

به گزارش اختبار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) به بررسی کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور پرداختند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان کلیات لایحه بودجه با ۱۵۴ رای موافق، ۶۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر در مجلس با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند.

با توجه به تصویب کلیات، لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات آن ارجاع شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به بیان توضیحاتی درباره زمان‌بندی رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس پرداخت و گفت: طبق ماده ۱۸۲ از امروز نمایندگان به مدت ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در سیستم ثبت کنند و کمیسیون‌های تخصصی نیز ۵ روز فرصت بررسی و ارجاع این پیشنهادات را به کمیسیون تلفیق دارند. کمیسیون تلفیق نیز ۱۰ روز فرصت بارگذاری گزارش خود را دارد و بعد از آن نیز نمایندگان ۳ روز فرصت دارند تا نظر خود را درباره این گزارش ثبت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کاش پیگیری بشه امروز ۲۹ آذر ثبت نام حسابداران هست هزینه ثبت نام ۹۰۰ هزار تومنه مگر چکار میخوان بکنن که اینقدر پول میگیرن بقیه ازمون ها حول و حوش ۳۰۰ هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا