نماد سایت پایگاه خبری اختبار

کمیسیون جهش تولید مجلس «نحوه اجرای قانون تسهیل در حوزه وکالت» را بررسی می‌کند

بررسی آزمون وکالت در مجلس

بررسی آزمون وکالت در مجلس

پایگاه خبری اختبار- کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس فردا (سه‌شنبه) نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در حوزه وکالت را بررسی خواهد کرد.

به گزارش اختبار، دستور جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اعلام شده است و یکی از مواردی که در دستور کار روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت «کمیسیون ویژه جهش و رونق اولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی» قرار گرفته، آزمون وکالت است.

این نشست در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا برگزار می‌شود و در آن وزارتخانه‌های دادگستری و امور اقتصاد و دارایی، قوه قضاییه، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، کانون وکلای دادگستری مرکز و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

موضوع این جلسه، بررسی نحوه اجرای مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در حوزه وکالت است.

گفتنی‌ست در هفته‌های اخیر موضوعاتی مانند بلاتکلیفی قبول‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ و نیز عدم برگزاری ۲ آزمون در سال گذشته توسط کانون‌های وکلای دادگستری انتقاداتی را از سوی نمایندگان مجلس در پی داشت.


جهت تهیه منابع آزمون وکالت ۱۴۰۲ از سراسر کشور میتوانید از وبسایت کتابفروشی حقوقی دادبازار اقدام کنید. کتابفروشی حقوقی دادبازار شامل مجموعه کامل از کتاب حقوقی جهت آمادگی آزمون از ناشران و مولفان معتبر می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل