گزارش فعالیت خرداد ماه ٩٣ هیات مدیره کانون وکلای مرکز

گزارش فعالیت خرداد ماه ٩٣ هیات مدیره کانون وکلای مرکز

اختبار- هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای داد گستری مرکز در ادامۀ روند استثنایی و تحسین برانگیز و خارج از عرف و تصور، گزارش عملکرد خرداد ماه خود را منتشر نمود.

هیات مدیرۀ دوره بیست و هشتم کانون وکلای دادگستری مرکز از بدو تصدی امور، با نظم و شفافیت بی نظیر جلسات خود را برگزار و گزارش عملکرد خود را به طور منظم و دقیق برای اطلاع جامعه وکالت منتشر نموده است. شفافیت و اطلاع رسانی که به عنوان رکن چهارم دموکراسی شناخته می شود جزء جدایی ناپذیر هر نظام مدیریتی خواهد بود که بخواهد از رکود و جمود و آفات دیگر مصون بماند، امید است که این رویه ی مبارک به عنوان نمونه ای موفق سرمشق سایر کانون های وکلا و سایر بخش های مدیریتی میهن عزیزمان قرار بگیرد.

گزارش عملکرد خرداد ماه ۱۳۹۳ هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای دادگستری مرکز که توسط  دکتر محمدرضا کامیار، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز تنظیم گردیده است به نقل از وبلاگ وکلای ملت ۴ به این شرح است:

در خرداد ماه  به دلیل تعطیل رسمی در روزهای سه شنبه ( در دو هفته ) و همچنین غیبت موجه رئیس و نواب رئیس (سفر و ماموریت کاری و بستری برای معالجه) جمعا شش جلسه هیات مدیره برگزار شد.

 اهم مصوبات جلسه دهم  ( ٩٣/٣/١١) به این شرح بود:

١- ظرف یکماه اعضا ی هیات مدیره پیشنهادات اصلاحی راجع به آیین نامه ی پیشنهادی نقل و انتقال را به هیات رئیسه ارایه دهند تا بعد از جمع بندی در هیات مدیره طرح شود  تا آن زمان مفاد آیین نامه فعلی نقل و انتقال اجرا شود.

٢- کمیته ای برای بررسی مسایل مربوط به سرپرستی کاراموزان وارایه راه حل ها و انعکاس آن به هیات مدیره متشکل از روسای کمیته الف ادوار کانون تشکیل شود. تاکنون این مصوبه اجرا نشده است.

٣- در خصوص امکان و شیوه های اجرایی بازگشت به کار وکلای بازنشسته که متقاضی بازگشت هستند جلسه ای با مدیر عامل صندوق حمایت برگزار و سپس بر اساس نتایج مذاکره در هیات مدیره اتخاذ تصمیم شود. این جلسه برگزار شد و هیات مدیره طی چند جلسه موضوع را بررسی و در تیر ماه به تصمیم نهایی رسیدند.

۴- نظر دبیران کمیسیون های کانون علاوه بر سایر معیارها هنگام انتخاب اعضای کمیسون های کانون لحاظ شود .

در جلسه یازدهم هیات مدیره به تاریخ ٩٣/٣/١٣

هیات مدیره مصوبه ای نداشت و صرفا اعلام شد که بنا به تصمیم ریاست محترم کانون جنابان آقایان مصباح، دکتر مالکی و سمامی بعنوان اعضای کمیته الف و جنابان آقایان دکتر محمدنبی ،دکتر امینی و دکتر کامیار بعنوان اعضای کمیته ب تقسیم و تعیین شدند.

 در جلسه یازدهم انتخاب دادستان مطرح شد که شش نفر برای این سمت معرفی شدند لذا بدلیل تعداد زیاد داوطلبان مقرر شد در جلسه بعد از مذاکره و اعلام برنامه و انصراف احتمالی بعضی داوطلبان انتخابات انجام شود لذا در جلسه دوازدهم از میان شش داوطلب دو نفر انصراف دادند و انتخاب دادستان از میان آقایان زندیه ، موذنی ،غنی و منوچهری انجام شد و آقای موذنی و منوچهری ۴ رای و آقایان غنی و زندیه ٢ رای آوردند و انتخاب نهایی در جلسه بعدی و بعد از انصراف آقایان منوچهری و غنی  رای گیری بین آقایان موذنی و زندیه انجام شد که در نتیجه آقای عبدالله موذنی با ٩ رای بعنوان دادستان انتظامی  انتخاب شد.

در جلسه چهاردهم انتخاب رییس معاضدت انجام شد که از میان داوطلبان آقای سعید باقری با کسب ١٠ رای بعنوان رئیس اداره معاضدت انتخاب شد.

اهم تصمیمات جلسه ١۵ هیات مدیره کانون وکلای مرکز یه شرح زیر بود:

١- نواب رییس مسوول تدوین و انتشار کتاب همایش٢۵ خرداد شدند.

٢- آقای حامد توسلی مسوول تهیه گزارشی از روند بازنشستگی وکلا شد.

٣-با دعوت از اعضای هیات اجرایی همایش در هیات مدیره از زحمات آنان تقدیر حضوری بعمل امد.

۴- مقرر شد در تیرماه کارگاه های آموزش مسایل مالیاتی برای همکاران برگزار شود تا در تنظیم اظهار نامه مالیاتی مورد توجه قرار گیرد.

 امیداست تصمیمات هیات مدیره بهمت اعضا اجرا شود و بزودی مباحث اساسی فرصت طرح پیدا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا