گلایه داوطلبان آزمون قضاوت ۱۴۰۲ از حوزه‌های محدود برگزاری آزمون

پایگاه خبری اختبار- اعلام شهرهای محل برگزاری آزمون قضاوت سال ۱۴۰۲ (جذب عمومی حوزویان و دانشگاهیان)، باعث گلایه برخی از داوطلبان آزمون شده است.

به گزارش اختبار،روز گذشته مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با ارسال پیامکی به شرکت‌کنندگان آزمون قضاوت ۱۴۰۲ از آنها خواست که با توجه به تعیین استان‌های منتخب برگزاری آزمون، تا ساعت ۱۴ روز ۲۰ اردیبهشت با مراجعه به پروفایل خود، نسبت به تعیین محل آزمون اقدام کنند.

با مراجعه به سایت این مرکز مشخص شد که آزمون قضاوت ۱۴۰۲ در ۱۲ استان کشور (تهران، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، لرستان، مازندران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، قم و کرمان) برگزار می‌شود.

هرچند در زمان ثبت‌نام اعلام شده بود آزمون در استان‌های منتخب برگزار خواهد شد اما تعداد استان‌ها بعضی داوطلبان را غافلگیر کرده است.

بعضی از این افراد در پیام‌هایی به اختبار ضمن انتقاد از تعداد محل‌های برگزاری این آزمون گفته‌اند که به دلیل فاصله زیاد با حوزه‌ها و مشکلات و هزینه‌های رفت‌وآمد، قادر به شرکت در آزمون نیستند.

یکی از ثبت‌نام‌کنندگان نیز به اختبار گفت بعد از آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و آزمون سردفتری ازدواج، این سومین بار است که به دلیل فاصله زیاد از شهر محل برگزاری آزمون امکان حضور در جلسه را ندارد و هزینه ثبت‌نام را نیز از دست داده است.

مجری برگزاری هر سه این آزمون‌ها، جهاد دانشگاهی است.

گفتنی‌ست مرحله تستی آزمون قضاوت ۱۴۰۲ (جذب عمومی) در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ برای تمامی متقاضیان اعم از دانشگاهی و حوزوی برگزار می‌شود.

متقاضیان پذیرفته شده در آزمون تستی، در آزمون تشریحی که در شهر تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. قضاوت بهترین شغله تو رشته حقوق به شرطیکه سواد کافی داشته باشین وگرنه فقط درامد در حال حاضر دفاتر خدمات قضایی پولسازترینن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا