ثبت الکترونیکی اثر انگشت متعاملین در دفاتر اسناد رسمی

ثبت الکترونیکی اثر انگشت متعاملین در دفاتر اسناد رسمی آغاز شد

در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ ثبت الکترونیکی اثر انگشت متعاملین در همه دفاتر اسناد رسمی کشور انجام خواهد شد

با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت اثر انگشت متعاملین در اسناد رسمی از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز در نشست مسئولین فناوری ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها، ذخیره‌سازی اثر انگشت متعاملین در اسناد رسمی کلید خورد.

احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم اظهار داشت: امروز ذخیره‌سازی اثر انگشت افرادی که در صدور اسناد رسمی به عنوان متعاملین شناخته می‌شوند کلید می‌خورد.

وی افزود: ثبت اثر انگشت این افراد از طریق پدهایی انجام می‌شود که در دفاتر اسناد رسمی مستقر شده‌اند و این ذخیره‌سازی در جهت تکمیل سیستم ثبت الکترونیک اسناد و اعتباربخشی کامل به صحت صدور اسناد رسمی و همچنین از بین بردن زمینه هر گونه جعل هویت افراد و سوءاستفاده است.

رئیس سازمان ثبت و اسناد املاک کشور با اشاره به اینکه این اقدام در استان زنجان شروع شده و در تهران هم به شکل آزمایشی در چند دفتر اسناد رسمی اجرایی می‌شود، گفت: به زودی و در نیمه دوم سال ۹۴ تمامی دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور اقدام به ثبت اثر انگشت متعاملین خواهند کرد.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا