اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در هفته آینده

پایگاه خبری اختبار- مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در هفته آینده خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کریمیان، مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه دفترچه رشته‌ها و پذیرش داوطلبان توسط سازمان سنجش بررسی و تایید شده است نتایج در هفته آتی از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

او بیان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده در مهلت مقرر باید اقدام به انتخاب رشته کنند.

او همچنین گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در نیمه اول شهریور امسال اعلام خواهد شد

کریمیان هفته گذشته نیز گفته بود: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می شود.

احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش هم ۶ اسفند ۱۴۰۱ و پیش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ گفته بود: نتایج  اولیه آزمون ارشد اوایل خرداد اعلام می شود و انتخاب رشته اواسط خرداد و اواخر خرداد رشته های دارای مصاحبه، شبکه خاص و آزمون عملی انجام خواهد شد و زمان برگزاری آزمون های عملی از تیر و مرداد ۱۴۰۲ است و نتایج نهایی حداکثر هفته اول شهریور ۱۴۰۲ اعلام می شود.

آزمون کارشناسی ارشد که قبلا در ماه‌های اردیبهشت یا خرداد هر سال برگزار می‌شد، این بار در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ با شرکت بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. واقعا عجیبه، سال های قبل که وسط اردیبهشت برگزار میشد کنکور ارشد نتایج تا آخر خرداد میومد. امسال که یهو انداختن عقب و اول اسفند برگزار کردن ولی بازم نتایج مثل قبل داره میاد. خب آخه چقدر تنبلی و بی ملاحظگی

  2. چقدر دیر جوابا رو میدید ما ۱۰ اسفند کنکور دادیم ۱۰ خرداد جوابا میاد ؟تازه جوابا آماده است نمیزارید

  3. سلام .ابلاغ رتبه برتری از طرف دانشگاه به سازمان سنجش چه موقع و از کدوم درگاه صورت می گیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا