بهمن کشاورز : به‌زودی نتایج آزمون وکالت مشخص خواهد شد

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران :

نمی توانم زمان دقیقی برای اعلام نتایج آزمون وکالت بگویم ولی به‌زودی نتایج مشخص خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، بهمن کشاورز شب گذشته در حاشیه کارگاه آموزشی کانون وکلای دادگستری استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ هزار وکیل و کارآموز در کشور در حال فعالیت هستند و با توجه به اینکه دانشگاه‌ها هر سال بدون مسائل کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجوی رشته حقوق می کنند به نظر می‌رسد رشته حقوق در کشور تقریبا به نقطه اشباع رسیده است.

وی با بیان اینکه در سطح کشور ۲۳ کانون وکلای دادگستری فعال داریم یادآور شد : هر استانی که دارای ۶۰ وکیل فعال باشد می‌تواند به ایجاد دفتر کانون در استان خود اقدام کند، به‌طوری که قرار است در استان‌های سمنان و یزد به‌زودی این کانون ایجاد شود.

رییس اسکود با اشاره به اینکه تعویقی در اعلام نتایج وکالت سال جاری نداریم گفت : برخی برداشت‌غلط از حرف‌های بنده باعث شده که این سوء تفاهم در زمان اعلام نتایج صورت بگیرد، به‌طوری که نمی توانم زمان دقیقی برای نتایج آزمون وکالت بگویم ولی به‌زودی نتایج مشخص خواهد شد.

وی یادآور شد : برخلاف سال‌های قبل که کانون‌ها برگزاری آزمون وکالت را بر عهده داشتند امسال سازمان سنجش تمام مسئولیت برگزاری آزمون سال جاری را بر عهده گرفته بود و این آزمون امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۵۱ دیدگاه ها

  1. سلام اقای هوشیار تورو خدا جواب بدین گیج شدم.برا بچه های دیگه رتبه اومده میدونن قبول شدن یا نه .ولی من نه.من تهران امتحان دادم.ولی فقط درصدها اومده.چیکار کنم؟؟؟؟

  2. باسلام 

    بچه هامنم امسال قبول نشدم کانون ما۵۰ نفربرمیداره رتبه منم۵۸ شده 

    حالم خوب نیس ولی سال بعد حتما قبولم از بعدامتحانای ارشدم شروع میکنم بخونم

  3. سلام اقای هوشیار.مرسی که با حوصله جواب میدین. با این توجه که نمره ها اومده تورو خدا بگید چطوری متوجه بشیم قبول شدیم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام

      در این مورد در سایت توضیح داده شده است ، لطفا این مطلب را که در مورد نحوه تحلیل اطلاعات کارنامه است را بخوانید :

      راهنمای جامع تحلیل کارنامۀ آزمون وکالت ۹۲

      کلیت ماجرا در ادامه این طور است که هر کانون بر اساس ظرفیت اعلام شده در آگهی آزمون به ترتیب رتبه های کسب شده اسامی تعدادی از داوطلبان را از سهمیه آزاد و ایثارگران به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام خواهد کرد.

       

       

  4. سلام اقای هوشیار .الان نمره ها اومده پس جوا ب کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. دوستان رتبه در سهمیه و نمره کل تراز نهایی اعلام شده به جر مراجعه به کانون های محلی چطور میشه فهمید قبول شدیم یا نه؟!؟؟!؟

    الان تا فردا که کانون باز میشه که دق می کنیم

  6. سلام..پس چرا دیگه هیچ خبری از نتایج نیست؟ کسی نیست پیگیر این موضوع باشه؟ خسته شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا