تذکر اسکودا برای توجه به شرایط خاص کانون ها در آزمون وکالت ۹۴

اسکودا با انتشار اطلاعیه ای به داوطلبان آزمون وکالت ۹۴ تذکر داد :

به شرایط خاص اعلام شده کانون های وکلا برای آزمون وکالت ۹۴ توجه کنید

پایگاه خبری اختبار : اسکودا با انتشار اطلاعیه ای به داوطلبان آزمون وکالت ۹۴ تذکر داد به شرایط خاص کانون های وکلا برای آزمون وکالت ۹۴ توجه کنند.

پیش از این و در دوره های گذشته برای برگزاری آزمون وکالت، اصل بر تبعیت کانون های ۲۳ گانه وکلای دادگستری ایران از شرایط کلی اعلام شده در آگهی ثبت نام آزمون وکالت بوده است و حتی در موارد معدودی که بر خی کانون ها ساز مخالف و نا هماهنگ زده اند، نهایتا به تمکین از اسکودا متقاعد شده اند.

اطلاعیه اسکودا ولی داستان جدیدی را روایت می کند و آن پذیرش و رسمیت دادن به تصمیمات کانون های وکلا بر خلاف رویه های سابق در مورد نحوه پذیرش و جذب کاراموز در آزمون وکالت ۹۴ است.

تا امروز فقط کانون وکلای خوزستان از “بومی گزینی” در آزمون وکالت ۹۴ سخن گفته است و بر خلاف سال های قبل که اینگونه تصمیم گیری ها به رسمیت شناخته نمی شد نه تنها مخالفتی با ان نشده است بلکه صدور اطلاعیه اخیر چراغ سبز به سایر کانون ها برای اتخاذ مواضع و تصمیمات دیگری از این دست خواهد بود.

اطلاعیه اسکودا به این شرح است :

باسمه تعالی

قابل توجه داوطلبان شرکت درآزمون ورودی کانونهای وکلا در سال ۱۳۹۴

به داوطلبان محترم توصیه اکید می شود ،پیش از انتخاب کانون مورد نظر برای کارآموزی و اشتغال، حتماً به سایت اختصاصی کانون مورد نظر مراجعه و از وجود یا عدم شرایط اختصاصی برای پذیرش در آن کانون اطمینان حاصل کنند.

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا