تعیین مهلت برای ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی داوطلبان آزمون وکالت

پایگاه خبری اختبار- اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری برای داوطلبان آزمون وکالت ۹۹ مهلت مجدد ارائه گوهی فارغ‌التحصیلی تعیین کرد.

به گزارش اختبار، بر اساس تبصره‌ای که به بند ۴ آگهی آزمون وکالت (مدارک لازم برای ثبت‌نام) اضافه شده، چنین آمده است:

تبصره ۳: متقاضیانی که در مرحله ثبت‌نام به دلیل مشکلات ایجاد شده از شیوع بیماری کرونا موفق به دریافت گواهی فارغ‌التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل نمی‌شوند، می‌توانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (از ۹۹/۰۹/۲۵ لغایت ۹۹/۰۹/۲۷) نسبت به اسکن و بارگزاری فایل مدرک تحصیلی خود در درگاه سازمان سنجش اقدام نمایند.

گفتنی‌ست مهلت ثبت‌نام در آزمون وکالت از ۶ تا ۱۶ مهرماه تعیین شده اما مشکلات سایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور باعث تاخیر در صورت مدرک فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان این دانشگاه‌ها شده بود که با در نظر گرفتن این مهلت مجدد، نگرانی این دسته از داوطلبان برطرف خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام تاریخ اخذ مدرک کارشناسی باتوجه ب تغییر زمان ازمون به اسفند ماه تغییر خواهد کرد یا خیر؟

  2. با سلام و عرض خسته نباشید.بنده خدمتم ۹۹/۹/۱ تموم میشه کارت پایان خدمتم تا ۲۰ آذر میاد . امکان شرکت در ازمون هست؟

      1. بر اساس آنچه در بند ب اطلاعیه مربوط به دریافت و رفع نقص کارت آزمون وکالت اعلام شده است، متقاضیانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به دریافت مدرک تحصیلی و اسکن آن در زمان ثبت نام در درگاه اینترنتی سازمان سنجش نشدند، می‌بایست در صورت قبولی در کانون انتخابی مدارک مورد نظر را به کانون مربوط ارائه دهند.

        https://www.ekhtebar.ir/?p=56458

  3. خانوم زنده دل دانشگاه ما با کلی خواهش برا آبان ماه وقت داده که بریم برای کار فارغ التحصیل. می‌خوام بدونم اگه گواهی موقت هم حاضر نشه به ما برگه ای بدن که واحد ها رو پاس کردیم میتونیم همینو آپلود کنیم تو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا