تمدید مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی ویژه فرزندان ایثارگران

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰، به مدت یک هفته (در سال آینده) تمدید شد.

به گزارش اختبار ثبت نام این آزمون از روز ۲۴ فروردین  تا ۳۱ فروردین در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد و آزمون در ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد و با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰، امکان تکمیل ظرفیت در این آزمون فراهم شده است.

مهلت اولیه تکمیل ظرفیت از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ اعلام شده بود که این تاریخ به مدت ۷ روز دیگر ( درسال ۱۴۰۱)تمدید شده است و داوطلبان از ۱۴ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به سایت سارمان سنجش در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.

دفترچه راهنمای مرحله تکمیل ظرفیت را دراینجا ببینید

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو و بهار طبیعت، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ می‌رساند، با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۲/۲۶) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ لغایت روز شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شغل محل‌های مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام نموده اند در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش شغل محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا