قوه قضائیه: اطلاعیه ای درباره خانواده علی دایی صادر نکرده ایم

پایگاه خبری اختبار- مرکز رسانه قوه قضائیه در خبرگزاری میزان اعلام کرد که قوه قضائیه درباره حواشی مربوط به سفر همسر و دختر علی دایی به خارج از کشور اطلاعیه ای صادر نکرده است.

سفر پرحاشیه

پس انتشار خبر ممانعت از سفر همسر و دختر علی دایی به خارج از کشور و بازگرداندن هواپیمای حامل آن ها به مقصد دوبی، اظهار نظر های مختلفی در این باره در رسانه ها منتشر شد.

اعتراض علی دایی به ممانعت از سفر خانواده اش

از سویی علی دایی با اعتراض به شیوه ممانعت از سفر همسر و دخترش به خارج از کشور در حالی که آن ها از مبادی رسمی و بدون ممانعت خارج شده بودند، اعلام کرد که خانواده او برای سفری کوتاه مدت به کشور دوبی عازم بوده اند.

ادعاهایی درباره سفر خانواده علی دایی به خارج از کشور

از طرف دیگر برخی رسانه ها با طرح ادعاهای مختلفی مبنی بر اینکه همسر علی دایی تعهد داده بوده است که از کشور خارج نشود یا اینکه ممنوع الخروج بوده ولی به روشی غیرقانونی این ممنوعیت را رفع کرده است، یا اینکه هدف نهایی سفر خانواده علی دایی کشور آمریکا بوده است و پرواز حامل ایشان به دستور شورای عالی امنیت ملی بازگردانده شده است، بر ابهامات این اتفاق افزودند.

توضیح مرکز رسانه قوه قضائیه

با این حال قوه قضائیه یک روز پس از این اتفاق عجیب، رسما اعلام کرد که هیچ یک از اظهار نظرهای مطرح شده در رسانه ها در ارتباط با این اتفاق از ناحیه این قوه نبوده است.

در توضیحی که مرکز رسانه قوه قضائیه در خبرگزاری میزان وابسته به این قوه منتشر کرده آمده است:

«شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد، هر چند برخی منابع رسانه‌ای بلافاصله خبر خود را اصلاح و عنوان مرکز رسانه را از ان حذف کردند اما همچنان این خبر در برخی صفحات در حال انتشار است.

این در حالی است که مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است و خبرگزاری رسمی قوه قضاییه میزان نیز که کلیه اخبار و اطلاعیه‌های رسمی منتشره دستگاه قضا را منتشر می‌کند نیز چنین خبری روی خروجی خود قرار نداده است.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا