نتیجه نظرسنجی آزمون وکالت ۱۴۰۱

این نظر سنجی با شرکت بیش از 2300 نفر در صفحه اینستاگرام اختبار انجام شده است

پایگاه خبری اختبار- نظرسنجی آزمون وکالت پایگاه خبری اختبار از طریق صفحه اینستاگرام اختبار در شب پس از برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش ۱۴۰۰) با شرکت بیش از ۲۳۰۰ رای دهنده انجام شد.

سخت ترین و آسان ترین سوالات آزمون وکالت ۱۴۰۱

بر اساس نتایج به دست آمده ۶۶ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقد بوده اند سوالات درس حقوق تجارت سخت بوده و همچنین به نظر ۶۰ درصد شرکت کنندگان سوالات درس حقوق مدنی در آزمون وکالت روز پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ سخت بوده است.

۵۲ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی سوالات درس حقوق اساسی را آسان دانسته اند و ۳۲ درصد هم سوالات درس حقوق جزا را آسان دانسته است.

بیشتر بخوانید:

نظم و وضعیت برگزاری آزمون

۲۵ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی نظم و وضعیت برگزاری آزمون را «عالی»، ۴۶ درصد «قابل قبول» و ۲۹ درصد خیلی بد ارزیابی کرده اند.

استاندارد بودن سوالات آزمون

به نظر ۲۵ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی سوالات آزمون وکالت ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش ۱۴۰۰) به طور کلی استاندارد بوده اند، به نظر ۴۱ درصد سوالات به طور کلی قابل قبول بوده اند و ۳۴ درصد سوالات را استاندارد ندانسته اند.

تحلیل کلی نتایج نظر سنجی آزمون وکالت

با توجه به نتایج نظرسنجی، به نظر می رسد به طور کلی سوالات آزمون وکالت ۱۴۰۱، از نظر داوطلبان خیلی سخت نبوده اند، به جز درس های حقوق تجارت و حقوق مدنی که اکثریت قاطع شرکت کنندگان در نظرسنجی سوالات را سخت اعلام کرده اند در مورد سایر دروس اکثریت نظر به سخت بودن سوالات نداشته اند.

این نتایج با در نظر گرفتن، احتمال تمایل برخی داوطلبان به سخت عنوان کردن سوالات و همین طور مقایسه با واکنش ها نسبت به سوالات آزمون های گذشته می تواند موجب این نتیجه گیری کلی بشود که سوالات آزمون وکالت این دوره نسبت به دوره های قبل برای داوطلبان نسبتا ساده تر بوده اند و می شود انتظار داشت که سطح نمره خام داوطلبان نسبت به دوره های قبل نسبتا بیشتر باشد.

برای دیدن هر تصویر در اندازۀ بزرگ، روی آن کلیک کنید⇓

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. مهناز خانم گل….اگ سختم هم باشن .مثلا میانگین ۷۰درصد نفرات اول بشه ۳۰ تو بشو ۱۰هم قبولی…وقتی ظرفیت برداشتن ترس از چی داری

  2. آی مردم آی مردم

    حوزه امتحانی خرم آباد برای آزمون وکالت تیر ماه سال ۱۴۰۱ برای ما کولر روشن نکرد

    ورق های مون خیس خالی شده بود از عرق
    ۳۰۰ تومن نفری ازمون پول گرفتن کولر روشن نکردن

  3. سلام اولا پر واضح است نظر سنجی های اعلامی شما و درصد ها نیز کذب محض است این سوالات درحقیقت جنگ و جواب مخالفت کانون با مجلس ودولت برای قبولی هفتاد درصدی بود که کاری کردند که حتی کمتر از نصاب ظرفیت معمول قبول شوند خودشون هم جواب سوالات را نخواهند دانست حقوق بسیار وسیع است و طرح این سوالات و جنگ کانون و دولت فقط قشر ملت ستم می شود در دانشگاه الزهرا از هر کسی سوال کردم سوالات را سخت اعلام کرد لطفا شما که ظلم کردید با افتخار بگید با مغز با دولت جنگیدیم اما ما خدا را داریم و این را فراموش نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا