هشتاد و یک هزار و پانصد نفر در آزمون وکالت ۱۳۹۹ شرکت کرده اند

نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز تعداد کل پذیرفته شدگان آزمون را حدود 3800 نفر اعلام کرد

پایگاه خبری اختبار- نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز تعداد شرکت کنندگان در آزمون وکالت ۱۳۹۹ را هشتاد و یک هزار و پانصد نفر اعلام کرد که از این تعداد در مجموع ۳۸۰۰ نفر در کانون های وکلای سراسر کشور پذیرفته خواهند شد.

دکتر کارن روحانی نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در گفتگو با کانال تلگرامی تنویر درباره تعداد شرکت کنندگان در آزمون وکالت ۱۳۹۹ گفت: حدود هشتاد و یک هزار و پانصد هزار نفر مجموعا داوطبان شرکت در آزمون فردا هستند که از این تعداد حدود سه هزار و هشتصد هزار نفر در کل پذیرفته می شوند.

وی در مورد تعداد داوطلبانی که در آزمون وکالت ۱۳۹۹ کانون وکلای دادگستری مرکز را انتخاب کرده اند گفت: “از تعداد کل شرکت کننده ها حدود بیست و سه هزار نفر داوطلب مربوط به کانون وکلای مرکز هستند (که شامل چهار استان می شود) که تعداد هزار و هشتصد نفر برای کانون مرکز پذیرفته خواهند شد.”

دکتر روحانی در توضیح تعداد حوزه های برگزاری آزمون وکالت گفت: ۱۱۰ حوزه در سراسر کشور و ۱۲ حوزه هم در شهر تهران برای برگزاری آزمون فردا در نظر گرفته شده است.

 

نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در پایان برای کلیه داوطلبان آزمون وکالت ۱۳۹۹ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که نتایج آزمون به سرعت اعلام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. کانون قم ۱۲۰۰نفر شرکت کردن و تعداد ۲۶ نفر پذیرش میشه که ۳۰درصد هم برای سهمیه است یعنی از هر ۴۷ نفر ۱ نفر. آیا این انصافه. من که به شخصه امسال مرکز شرکت میکنم که شانس قبولی از هر۱۲ نفر یک نفره.

  2. آقا دیگه بس کنید،سوال امسال استاندارد بود،بیشتر از نص بود،اگه امسال رو میگید سخت بود پس سوالای چند سال پیشو میدید چی میگفتی؟وقت کم آوردیم،ولی خدایی سوالات راحت و روان بود،ممنون

  3. آمار شرکت کنندگان در آزمون وکالت ۱۳۹۹
    وکیل کیانی نایب رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران – اسکودا درباره تعداد شرکت کنندگان در آزمون وکالت ۱۳۹۹ گفت: برای آزمون کارآموزی وکالت ۱۳۹۹ کانون‌های وکلا ۸۱۵۰۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند. بیشترین شرکت کننده برای کانون وکلای دادگستری مرکز با ۲۸۲۹۹ داوطلب و کمترین هم برای کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با ۵۳۵ داوطلب، است.

    وی ادامه داد: برای امسال ۳۸۴۵ ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت از سوی کانون‌‌های وکلا در سراسر کشور اعلام شده است.

    وکیل کیانی ادامه داد: آزمون ۱۳۹۹ در ۱۱۰ حوزه دانشگاهی که هر کدام زیرمجموعه‌های خود را دارند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    بالای همین خبر تعداد متفاوتی گزارش شده است.

  4. فقط دلم میخواد دوباره ستاد ملی کرونا بگه امار افزایش کرونا مقصر مردم هستند ایا این تجمع هم به خواست مردم بود اقای سستاد کرونا اونم برای ازمونی که به نحوه برگزاریش اینقدر حرف و حدیث هست و فقط برای منفعت بردن از یکسری از اموزشگاه تست این ازمون برگزار شد و پولی که برای ثبت نام از مردم گرفته بودن که نخواهند برگشت بزنن اقای ستاد کرونا حالا شنبه میاد میگه ما نمیدونستیم این ازمون و مقصر مردم هستند که شلوغ همه جا

  5. این چه سوالایی بود
    باید دادستانی وارد شه و از حقوق عامه دفاع کنه
    فرق ما با کسی که چند سال پیش
    با نص قبول میشده چیه ؟

  6. چه عجب زبان باز کردند… توی این چند روز اینقدر ساکت بودند گفتم شاید همگی مُردند و… هرچند بعد از آمدن واکسن کرونا کمتر مسئولی فوت شد و در ادامه انگار فقط این مردم بودند که به صورت های مختلف تلفات دادند و میدند و…. فردا هم این ما هستیم که با این شرایط باید سر جلسه آزمون بریم و ممکنه تلفات بدیم نه مسئولین واکسن زده ای که…. اینم مثل بقیه چیزها میگذره و فقط رو سیاهی بیشتر و بیشتر و دوباره ش ماند برای شماها. هرچند اینقدر وجدان و وجودتون تاریک و سیاه شده که بعید میدونم چنین چیزهایی براتون کوچکترین اهمیتی داشته باشه و مهم فقط اون صندلی یا صندلی های چند روزه قدرت هست که باید براتون حفظ بشه. ما که فعلا کاری از دستمون بر نمیاد ، برای همین واگذراتون میکنم به خدا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا