کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۳۹۴، سه شنبه ۲۹ اردیبهشت منتشر می شود

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور :

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ۱۳۹۴، سه شنبه ۲۹ اردیبهشت منتشر می شود

این آزمون صبح روز جمعه اول خرداد ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی از سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، گفت:آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۴، صبح روز جمعه اول خردادماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی درمورد زمان توزیع کارت آزمون مذکور اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون مذکور و برگ راهنمای مربوط، از روز سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود و داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ و نحوه دریافت کارت در روز یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و در نشریه پیک سنجش تاریخ ۲۸ اردیبهشت‌ماه نیز درج می‌گردد.

توکلی درمورد برگزاری آزمون توضیح داد: آدرس حوزه امتحانی هر داوطلب در کارت شرکت در آزمون وی درج شده و فرآیند برگزاری آزمون برای کلیه خوشه‌های شغلی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه جمعه، اول خردادماه آغاز می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا