کارنامه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۵ هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد

رییس سازمان سنجش اعلام کرد :

کارنامه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۵ هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد

آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه های سراسری طبق شیوه نامه جدید انجام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار – رئیس سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ در هفته اول اردیبهشت ماه سال ۹۵ خبر داد و گفت: این نتایج به صورت کارنامه منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم خدایی صبح امروز جمعه در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی آزمون نیمه متمرکز دکتری در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارش های رسیده این آزمون سر موقع و با دقت کامل از صبح امروز شروع شده و تعداد ۱۵۸ هزار داوطلب در ۵۴ شهرستان در این آزمون شرکت کرده اند.

وی افزود: ۴۳ درصد داوطلبان این آزمون را زنان تشکیل می دهند.

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ هفته اول اردیبهشت اعلام می شود و تا ۱۰ اردیبهشت دفترچه ظرفیت های این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

خدایی عنوان کرد:دانشگاه ها نیز از ۱۸ اردیبهشت تا ۳۰ تیرماه مهلت دارند فرایند مرحله دوم این آزمون را که شامل مصاحبه، یا امتحان تخصصی و یا بررسی مدارک است را انجام دهند و نتایج را در مرداد ماه به سازمان سنجش اعلام کنند.

رئیس سازمان سنجس اضافه کرد: نتایج نهایی این آزمون توسط سازمان سنجش تایید و اعلام خواهد شد.

خدایی گفت: کارنامه داوطلبان این آزمون در اختیار آنها قرار داده می شود و دانشگاه ها پس از اعلام حد نصاب نمرات رشته ها مراحل پذیرش را انجام می دهند.

وی اضافه کرد:حد نصاب نمرات دانشگاه ها علاوه بر انتشار در سایت دانشگاه ها در سایت سازمان سنجش نیز منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری طبق آیین نامه و شیوه نامه جدید برگزار می شود به داوطلبان توصیه می شود این آیین نامه و شیوه نامه را مطالعه کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا