۵۲ هزار داوطلب در انتظار اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- با گذشت دو هفته از موعد اعلام نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱، همچنان ۵۲ هزار داوطلب این آزمون منتظر دریافت کارنامه خود هستند.

به گزارش اختبار، آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ روز ۲۵ آذر با شرکت بیش از ۲۵ هزار داوطلب مرد و بیش از ۲۶ هزار داوطلب زن برگزار شد.

در اظهارنظر اولیه،‌ معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش خبر از اعلام نتایج در اواخر دی‌ماه داد اما چندی بعد خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تاریخ ۵ بهمن را به عنوان زمان نهایی اعلام نتایج بیان کرد.

بااینحال این نتایج در روز ۵ بهمن اعلام نشد و خندانی در اظهارنظر دیگری گفت: «تاریخ ۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود و سازمان سنجش اوایل بهمن را برای این کار اعلام کرده بود که گویا به دلایل مختلفی از جمله ترافیک کار در سازمان سنجش، هنوز انجام نشده است.»

در همین حال هیچ توضیح جدیدی از سوی مسئولان امر ارائه نشده و تماس‌های چندروزه خبرنگار اختبار نیز برای کسب خبری در این رابطه بی‌پاسخ مانده است.

نکته قابل تامل اینکه نتایج آزمون تاسیس دفاتر خدمات قضایی که یک روز قبل از آزمون سردفتری برگزار شد، روز ۱۲ بهمن اعلام شده و همین موضوع انتظار داوطلبان برای انتشار نتایج آزمون سردفتری را تشدید کرده است.

نمایش بیشتر

‫۵۸ دیدگاه ها

  1. خداوکیلی اگه تقلب نشده پس چرا دلیلش اعلام نمیکنید؟
    این بچه ها که زیر بار زور نمیرن که شما هر طور دلتون خواست انجام بدین.

  2. ۱۲ بهمن نتایج دفتر خدمات و چهارتا آزمون دیگه اومد. بعد از اون نوبت سردفتری هست.با توجه به اینکه پنجشنبه ها تهران تعطیله تا امروز ۷روز کاری یعنی یک هفته طی شده(زمان کافی و لازم) و جوابا به نظرم تا فردا یا پس فردا بیاد.

    1. مدیران این سایت لطف میکنن اگه برا تلنگر هم که شده این کارو بکنن (هرچند سنجش و مسئولان بالاتر تا اهدافشون عملی نشه نتایج نمیزنن)

  3. اونجوری که مسئول کانون گفت کی گفته پنجم اعلام میشه نتایج، از این بهتر نمیشه، خجالت آوره واقعاً

  4. واقعا صبر مردم حدی داره.
    خداوکیلی دزدی هم دزدی های قدیم زیر ابی میرفتید کسی متوجه نمیشد.الان انقد پرو شدید جلو چشم ملت دزدی میکنید انگار مملکت ملک ابا واجدادی غیر ایرانی تونه

  5. بابا هر آزمونی ما شرکت میکنیم همین حرفارو میزنن سردفتری ؛اشباع شده و ناکارآمد، وکالتِ؛اشباع شده پول توش نیست ،قضاوتِ؛ اونم ببین کی تا کی برگزار بشه قبول بشی یا نشی ؛شدی هم لِنگ در هوا بمون!
    نظرتون چیه حقوق خوان ها برن بمیرن دسته جمعی مثل نهنگ ها تا راحت بشن😊🤲

  6. یعنی واقعا کسی نمیتونه پیگیری کنه واسه اعلام نتایج ما یا خودشون نمیخوان؟!!! از روز پنج بهمن که سنجش اعلام کرده بود تا امروز که بیست روز گذشته روزی صدباااار سایتو رفرش کردم….

  7. هر کی میگه دفترخونه دارم و جواب نمیده اعلام کنه من امتیازش رو برای تهران یا کرج میخرم

  8. بلاخره نتیجه میاد باید به فکر پول دفتر و هزینه های جانبی و استخدام دفتریار و ...باشی گفت:

    شنیدن کی بود مانند دیدن.از کجا شنیدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا