آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه های دولتی و آزاد تجمیع شد

 با رای دیوان عدالت اداری:

دستور موقت برگزاری آزمون متمرکز و انتشار دفترچه آزمون تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شد

پایگاه خبری اختبار- سرانجام پس از کشمکش ها و اما و اگرهای فراوان و سرگردانی داوطلبان، تجمیع آزمون های تحصیلات تکمیلی سال ۹۶ قطعی شد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، دستور موقت مبنی بر عدم اجرای بند ۳ مصوبه مورخ ۹/۸/۹۵ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی در مورد آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و دستور انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجو سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در اجرای ماده ۴۰ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری منتفی شد.

در پی شکایت دانشگاه آزاد اسلامی دایر بر تقاضای ابطال مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی و تقاضای دستور موقت مبنی بر عدم اجرای مصوبه مذکور نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی، شعبه چهارم دیوان عدالت اداری دستور موقت مبنی بر عدم اجرای بند ۳ مصوبه نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی و اجازه انتشار دفترچه آزمون برای دانشگاه مذکور صادر کرده بود بعد از حصول دلایل جدید مبنی بر عدم ضرورت ادامه دستور موقت بتاریخ ۲۲/۹/۹۵ مستنداً به ماده ۴۰ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری دستور موقت منتفی گردید.

لازم به ذکر است اصل موضوع شکایت در هیات تخصصی مربوط و عند الاقتضاء در هیات عمومی دیوان عدالت اداری رسیدگی و حکم مقتضی صادر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. سرکار خانم زنده دل با سلام و احترام

    با وجودی که جواب سوال من در بالا توسط شما داده شده ولی اینکار دانشگاه آزاد واقعا مایه تاسفه که هنوز اطلاعیه بر روی سایت دانشگاه آزاده و شما واقعا فکر میکنید اینا دیگه پول پس میدن …………

    مطمئن باشید که این امر صورت نمیگیره …………

    باز هم از شما صمیمانه تشکر میکنم

    بابک زارعی

    شیراز

    1. سلام. اختیار دارید.

      رییس سازمان سنجش گفتن که برای اخذ تصمیم نهایی و تعیین تکلیف آزمون، جلسه ای بین رییس دانشگاه آزاد اسلامی و وزیر علوم در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار میشه. باید منتظر نتیجۀ اون جلسه شد.

      لابد ثبت نام هایی که بر اساس دستور دیوان انجام شده رو قانونی و صحیح می دونن و برای ختم ماجرا، امتیازاتی می خوان.

  2. سلام و وقت بخیر خدمت دست اندکاران سایت وزین اختبار، ببخشید ثبتنام آزاد که جدا است، و اگر ثبتنام هم از طریق سایت سنجش باشد، هزینه جداست؛ و در صورتی که هزینه هم واحد باشد، تکلیف ثبتنامی‌هایی که جداگانه در چند روز گذشته انجام گرفته چه خواهد شد؟

    1. ثبت نام فقط از طریق سازمان سنجش انجام میشه با یک هزینه

      برای مسترد کردن وجهی که قبلاً به دانشگاه آزاد پرداخت کردین، از خود دانشگاه پیگیری کنید. هرچند که قطعاً خودشون به زودی اطلاعیه ای در این مورد صادر خواهند کرد.

  3. خانم زنده دل عزیز سلام ، یعنی  دیگه صد در صد شد چه برای ارشد چه برای دکترا فقط در سایت سنجش تو تاریخهای مربوطه ثبت نام کنیم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا