آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور از امروز

پایگاه خبری اختبار- زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش اختبار به نقل از خبرگزاری مهر، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir ازامروز ۱۸ لغایت ۲۲ شهریور نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک مشخص کننده در سایت گلستان را با حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg بارگذاری کنند.

تمام دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحدآنها مقدور نخواهد بود.

همچنین دانشجویان ازتاریخ ۱۴۰۲.۰۶.۱۹ الی ۱۴۰۲.۰۶.۲۹ نیز فرصت دارند با مراجعه حضوری به مرکز محل پذیرش نسبت به ارائه اصل مدارک اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا