آغاز مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران + اصلاحیه دفترچه

پایگاه خبری اختبار- هم‌زمان با انتشار بخش دوم اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان، مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش اختبار، پیرو انتشار دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می رساند، با توجه به اعلام دستگاه های اجرایی، اصلاحات و اضافات ذیل در دفترچه راهنمای آزمون صورت گرفته است.

کلیه داوطلبان می توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام و زمان برگزاری آزمون

با توجه به اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای ثبت نام دومین آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران، مهلت ثبت نام تا پایان روز ٢۵ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ تمدید شده است.

همچنین آزمون در روز پنجشنبه ١٧خردادماه ١۴٠٣ برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه نیز از روز ١۴ خردادماه، بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری، قابل دسترس خواهد بود.

جهت دانلود فایل بخش دوم اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای ثبت نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر کلیک کنید

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام پدرمن ۲۱ماه در جبهه بودند و از ناحیه یک گوش کاملا ناشنوا و یک گوش هم به واسطه سمعک شنوایی دارند هیچ جانبازی به ایشان تعلق نگرفته چرا ؟ب دلیل اینکه پرونده گم شده است وایشان ب دلیل کم شنوایی کار قبلی را از دست دادند خواهشمندم ک رسیدگی کتید حداقل من و دیگر اعضای خانواده بتوانیم دراین ازمونها ثبت نام کنبم بخدا حقوق هم نمیخواهیم فقط درصد بهشون بدن ک ما هم شرکت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا