آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ هفته آینده منتشر می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) زمان انتشار آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، جعفر کوشا در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌ها که امروز، شنبه، برگزار شد ضمن تاکید بر برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ در ۱۳ مردادماه گفت: آگهی این آزمون هفته آینده منتشر خواهد شد.

وی همچنین افزود: این آزمون براساس قانون تسهیل صدور مجوز برای برخی کسب و کارها و به صورت مستقل و بدون ادغام با آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲

طبق مصوبه مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ شورای اجرایی اسکودا، هزینه نام نویسی در آزمون پذیرش کارآموز وکالت دادگستری سال ۱۴۰۲ چهارصد هزار تومان تعیین شده است.

امکان شرکت مجدد کارآموزان در آزمون وکالت ۱۴۰۲

شرکت مجدد کارآموزان در آزمون وکالت ۱۴۰۲ بلامانع می باشد، ولیکن احتساب دوره کارآموزی صرفاً مخصوص کارآموزانی است که در آزمون مشمول قانون تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار پذیرفته شده اند.

این موضوع نیز از مصوبات جلسه مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ شورای اجرایی اسکودا است.

بیشتر بخوانید:

منبع متون فقه آزمون وکالت ۱۴۰۲

دانلود قوانین خاص منبع آزمون وکالت ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. هزینه ۴۰۰هزارتومانی ضرب تعداد شرکت کنندگان بکنید ببینید چه پول هنگفتی می شود حالا چطور کجا میرود را کاش برای یک عده جوان بیکار که دستشان در جیب پدر و مادر شان است یا از کارگری پول بدست می آورند مشخص می کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا