ابهام درباره برگزاری یا لغو آزمون وکالت ۱۴۰۲ با توجه به تعطیلی سراسری

پایگاه خبری اختبار- تعطیلی سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ابهاماتی را درباره برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ ایجاد کرده است.

به گزارش اختبار، آزمون وکالت ۱۴۰۲ روز جمعه ۱۳ مرداد در ۳۳ شهر کشور برگزار می‌شود.

با وجود تاکید پیشین نایب رئیس اسکودا بر برگزاری آزمون در زمان مقرر، مصوبه امروز هیات دولت درباره تعطیلی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، نگرانی درباره سرنوشت این آزمونن را افزایش داده است.

امروز (سه‌شنبه) هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی‌بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور به دلیل  گرمای بی‌سابقه هوا موافقت کرد.

این تعطیلی شامل مراکزی مانند بانک‌ها، بورس، دفاتر اسناد رسمی و … نیز می‌شود.

در همین حال داوطلبان آزمون وکالت در انتظار تعیین تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون هستند. به ویژه داوطلبان استان‌های جنوبی که برای حضور در حوزه آزمون مجبور به سفر به شهر مرکز استان هستند.

نکته قابل تامل اینکه با توجه به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون وکالت و نیز برنامه زمانی فشرده سازمان سنجش که جابجا کردن تاریخ آزمون را سخت می‌کند، احتمال لغو این آزمون ضعیف به نظر می‌رسد.

اما در نهایت باید برای تعیین تکلیف قطعی منتظر اظهار نظر مسئولان امر باشیم.

پایگاه خبری اختبار هرگونه خبر و اظهارنظر درباره آزمون وکالت ۱۴۰۲ را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. سازمان سنجش باید به صورت کاملا شفاف آمار دریافت کنندگان کارت آزمون وکالت را اعلام کند در این صورت معلوم می شود که آزمون باید تعویق می شد و یا خیر و حق با جمع کثیری از داوطلبین است که خواستار تعویق اند یا سنجش و اسکودا؟ که به احتمال زیاد آمار کم بوده که تا این لحظه اعلام نکردند و باید لغو بشود.

  2. اون دوست عزیز و درس خونده ای که اینجا تششریف آورده و از بندر عباس میگه و میگه بندر عباس خوبه فلان بهمان برید داخل سایت گوگل و دمای هوای بندر عباس و جمعه ساعت ۱۱ ببنید .۴۰ درجه سانتی گراد ،شما اگه زیر این آفتاب باشی و تعریق بدنتو خنک نکنه ،تشنج میکنی ،داخل سالن تعریق و گرما باعث میشه عرقسوز بشی و حالت تهوع بگیری ،امثال شماها فقط بلدید تو بدبختی مردم شنا کنید که بجای داوطلب بندرعباسی کامنت میذاری .مردم بندرعباس شرافتشون بیشتر از ایناست اگه نمیشناسید بشناسید .بعدم آزمون ساعت هشت و نیم صبح شروع میشه تا دوازده ظهر همون ۹ صبح دمای هوا ۳۸ درجه است ،همینکارا رو میکنید که سازمان سنجش میاد تو سالن کولر میذاره و هوارو شرجی میکنه تا بالا بیارید .

  3. این دو روز کتابخانه های عمونی تعطیله و بسیاری لز داوطلبان در کتابخانه های عمومی درس می خواندن الان نشستن وسط پارک روی نیمکت در می خوانند… توجه کنید خواهش می کنم… چقدر ما سهل انگار هستیم… سنجش هم برای این گه یک ریال ضرر نکنه حاضر نیست یک هفته عقب بندازه… شرم آوره…

  4. تاسف برای مسئولین کشور
    وقتی دولت محترم دستور تعطیلی کشور را صادر میکند ، سازمان سنجش برای منافع خودش حتی حاضر به عقب انداختن آزمون نیست که مبادا ریالی متضرر بشوند. این وسط خانواده هایی که باید گرما را تحمل کنند تا فرزند عزیزشان از سالن آزمون خارج بشه و ساعت ها باید زیر آفتاب منتظرشان بایستند هم ارزشی برای مسئولیت بی کفایت ندارند.

  5. من نمیدونم چرا وقتی توی اسفند ماه زمان آزمون اعلام شد اعتراض نکردید که زمانش بده
    حالا که بعد از یکسال درس خوندن داوطلبا بالاخره انتظار داره تموم میشه یادتون افتاده که زمانش مناسب نیست

    1. اون زمان هنوز اخبار موج گرما در اروپا و هشدار قرمز در بسیاری از کشورها نبود عزیز جان و ایران هم کسی فکر نمی کرد اوضاع اینطکر بشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا