مالکی خبر داد: احتمال برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در خرداد ماه

پایگاه خبری اختبار- رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: با توجه به صحبت‌های مسئولان سازمان سنجش بنا است که آزمون وکالت سال ۹۹، در خرداد ماه برگزار شود.

به گزارش اختبار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری آزمون وکالت سال ۹۹ مشخص شده است یا خیر اظهار کرد: سازمان سنجش گفته است که زمان برگزاری آزمون را طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌های مسئولان سازمان سنجش بنا شده که آزمون وکالت سال ۹۹، در خرداد ماه برگزار شود، اما هنوز جواب قطعی به کانون وکلا داده نشده است.

مالکی در پاسخ به این سوال که آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: احتمالاً آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ در آبان ماه برگزار شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درباره آزمون وکالت سال ۹۹ که به تعویق افتاده بود تصریح کرد: تأکید ما بر این است که آزمون وکالت سال ۹۹ که به تعویق افتاده بود حتماً در خرداد ماه امسال برگزار شود، لذا باید منتظر جواب سازمان سنجش و ستاد کرونا بمانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که وزیر علوم هم اعلام کرده، آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد برگزار می‌شود، ان شاءالله آزمون وکالت هم برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. تو رو به هر کس که میپرستید آزمون ۹۹ و ۱۴۰۰ رو ادغام نکنید. همین طور هم با تعویق های مکرر به ما داوطلبین ۹۹ ظلم شده، با وضعیت تأهل و استرس آزمون و مشکلات همه داوطلبین فکر نمی کنم ادغام کاره درستی باشه. آرزوی موفقیت و سلامتی یکایک داوطلبان آزمون وکالت.

  2. اینقدر همتون می‌گید منوط به تصمیم ستادمقابله با کرونا…خب ستاد کرونا یه پیش‌بینی بکنه.برنامه‌اش برای آزمون‌ها چیه؟انگارستاد کرونا هم تصمیماتش لحظه‌ایه…آزمون‌ها که با کلی ماسک و تهویه و فاصله‌گذاری و افزایش تعداد حوزه‌ها برگزار میشه.دیگه از چی نگرانید؟

  3. به زودی
    هشتک بعد از تززیق واکسن !!!

    به زودی همه به فکر سلامتیشان می افتند !!!

    فقط این خوبه فاصله دو ازمون کمه .
    از فرصت استفاده میکنم و به عرض میرسانم میتونین تو ازمون ۱۴۰۰ شرکت کنین ‌..

    البته بعضی ها هم که داوطلب ۱۴۰۰ هستن دوست دارن ادغام بشه شانس قبولیشون بیشتر بشه
    البته اینم راه حل داره !!!
    در نظر گرفتن سهمیه ۹۹ برا داوطلبین ۹۹ که از ازمون جا میمونن ، به این صورت که بعد از جذب سهمیه ۹۹ در ادامه به عنوان داوطلب ۱۴۰۰ رقابت با بقیه …
    اینو گفتم طرفدارای ادغام حالشون خوب بشه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا