احتمال تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه هفته آینده شورای نگهبان

پایگاه خبری اختبار- رئیس پژوهشکده شورای نگهبان از تعیین تکلیف مصوبه تبدیل وضعیت کارمندان شرکتی تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از شهرآرانیوز، عباسعلی کدخدایی در دیدار با محمدرضا قلندرشریف که در محل دفتر شهردار مشهدمقدس برگزار شد، اظهار داشت: مصوبه تبدیل وضعیت کارمندان شرکتی به شورای نگهبان ابلاغ شده و ما نیز در حال بررسی کارشناسی آن هستیم.

وی افزود: نظرات مختلفی در رابطه با این مصوبه وجود دارد، مجلس معتقد است باتوجه به نابرابری‌هایی که بین کارکنان رسمی و شرکتی وجود دارد، بهتر است یکسان‌سازی انجام شود.

کدخدایی گفت: دولت به دلیل بار مالی زیاد، اعتراضاتی به این موضوع دارد، از این‌رو درخواست آن‌ها این بوده که ملاحظاتی نسبت به بار مالی اضافه آن بشود.

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: نامه‌نگاری‌هایی از سوی دولت انجام شده، ما نیز در حال بررسی هستیم و احتمالاً در هفته آینده این موضوع در شورای نگهبان مورد بحث قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. بنده با سابقه بیش از ۲۰ سال با مدرک کارشناسی در یکی از دستگاههای اجرایی دولتی با پستهای داخلی سرپرست اداره بخش، کارشناس امور اداری، کارشناس امور…مشغول به کار هستم لیکن با چه حکمی، آن هم با حکم قرارداد کارگری و مشاغل خدماتی، آیا این ضعف دولت یا نظام است و یا بنده حقیر؟ مسئولین محترم چرا پاسخگو نیستند.مسئولین محترم و کسانیکه شیر پاک خوردند لطفا طرح ساماندهی کارکنان دولت را با دقت به نتیجه برسونند.

  2. شما را به خدا این طرح ساماندهی کارکنان دولت را به نتیجه برسونید بسیار تبعیض قائل شدند زیرا در یک اداره که شغل و کارشناسی همه کارکنان یک جور هست لیکن چندین قراردادبصورت قرارداد شرکتی، طرحی، کارگری، معین،پیمانی، رسمی آزمایشی،رسمی و الی ماشاء الله حکم های متفاوت چندین ساله با حقوقهای متفاوت مشغولند این چه جور نظام نا هماهنگی است که فقط جسمهادر محیط کار مشغولند و ذهنها در جاهای دیگر سیر میکنند.

  3. باسلام واحترام
    به فک نیروهای طرحی هم باشید الان ۱۵ ساله بصورت طرحی در دستگاه اجرایی در پست کارشناسی خدمت میکنیم وامنیت شغلی نداریم خواهشمندیم نیروهای طرحی را از شرکتی ها جدا نکنید منظور از اجرای طرح مگه امنیت شغلی جوانان نیست لطفا بفکر امنیت شغلی جوانان باشید

  4. سلام
    بخدا خسته شدیم از بس که سالها منتظر تایید این طرح هستیم همش میگن بار مالی دارد مگه اونی که تبدیل وضعیت میشه قرار چقدر رو حقوقش اضافه بشه…خواهشا طرح را تایید کنید به درد و رنج این قشر زحمتکش اهمیت بدید

  5. باسلام و احترام لطفا و خواهشا این طرح رو تصویب کنید
    منی که ۵ ساله در دستگاه دولتی مشغول به کارم و دارم کار حاکمیتی انجام میدم چرا باید طرف قرار داد من شرکت نظافتی باشه؟؟؟؟؟!! با ۳۲ سال سن هنوز جرات متاهل شدن ندارم .این ۷۵۰۰ کفاف زندگی مجردی نمیده چه برسه بخوای زندگی مشترک تشکیل بدی… لطفا بررسی و تصویب بفرمایید گاهی خیلی زود دیر می شود….

  6. چندساله دارین هی ماروامیدواربه تصویب طرح میکنین بازدوباره مگین نشدخسته شدیم اگرقراره نشه پس چرانماینده هابارای بالاتصویب میکنن واقعان خسته شدیم

  7. سلام همسر من ۲ ماه دیگه ده سالش تمام میشد که تو یه شرکت دولتی کار میکرد قرارداد امسالش و مخصوصا شش ماهه بستن و دقیقا بعد از این موضوع نامه اتمام همکاریشو دادن فقط چون رسمی نشه واقعا متاسفم بعد میگن چرا همه مهاجرت میکنن!!!

  8. سلام
    لطفا به فکر قشر زحمتکش جامعه هم باشید
    من شش ساله در دستگاه اجرایی مشغول به کارم ولی کل دریافتی ام ۷۵۰۰میشه خداوکیل شما خودتون با این حقوق چندروز میتونید بگذرونید ؟
    لطفا این طرح رو تصویب کنید تا کمی آرامش و دلگرمی به خانواده های ما هم برگرده

  9. خدایی چرا به فکر قشر زحمت کش جامعه نیستید
    من به عنوان خانواده این قشر هیچ وقت نمیبخشم مسببین تصویب نشدن طرح رو

  10. در تمام جلسات اصلاحات طرح ساماندهی کارکنان دولت نماینده وحقوق دان مجلس شورای نگهبان ونماینده دولت ونمایندگان کمیسون اجتماعی حضور داشتند وبا اتفاق آرا ونظر مساعد همه این طرح اصلاح ومجددا با اکثریت آرا به تصویب مجلس رسید . انشاالله که این طرح بزرگ سریع تر اجرا بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا