احتمال لغو قبولی پذیرفته‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ به دلیل عدم فارغ‌التحصیلی در روز آزمون

پایگاه خبری اختبار- بعضی پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ مرکز وکلای قوه قضاییه درباره احتمال کان‌لم‌یکن شدن قبولی خود ابراز نگرانی می‌کنند.

برای خواندن توضیح روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه درباره این گزارش، اینجا کلیک کنید

به گزارش اختبار، در روزهای اخیر عده زیادی از قبول‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ مرکز وکلای قوه قضاییه (آزمون فوق‌العاده) در پیام‌هایی به این پایگاه خبری اعلام کرده‌اند که احتمال لغو قبولی‌شان به دلیل دانشجو بودن در زمان برگزاری آزمون مطرح شده است.

این افراد که در زمان آزمون دانشجوی ترم آخر مقطع کارشناسی بودند می‌گویند به شکل شفاهی و غیررسمی به آنها اعلام شده بهتر است در آزمون سال جاری مرکز ثبت نام کنند چون قرار است قبولی سابق آنها لغو شود.

این درحالی است که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون اعلام شده بود امکان ثبت‌نام داوطلبان با گواهی اشتغال به تحصیل وجود دارد.

همچنین پس از قبولی مرحله کتبی و هنگام ثبت‌نام برای مراحل بعدی، این افراد یک تعهدنامه امضا کردند مبنی بر اینکه آخرین مهلت ارایه مدرک تحصیلی آنها، ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۱  است.

این افراد می‌گویند مدرک خود را تا تاریخ تعیین‌شده اخذ کرده و در مرحله مصاحبه شفاهی نیز آن را ارائه داده‌اند و در هیچ یک از مراحل قبلی ایرادی به این موضوع گرفته نشده اما حالا پس از قبولی نهایی و حتی تعیین انتخاب حوزه قضایی اشتغال، به آنها گفته شده باید در روز آزمون فارغ‌التحصیل می‌بودند و قرار است قبولی‌شان لغو شود.

این مسئله درحالی مطرح می‌شود که در دفترچه ثبت‌نام سال جاری هم تاکید شده داوطلبان تا پایان شهریور ۱۴۰۲ برای دریافت مدرک تحصیلی خود فرصت دارند.

هنوز مسئولان این مرکز درباره ادعای این داوطلبان آزمون فوق‌العاده توضیحی ارائه نداده‌اند.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا