اخبار تایید نشده از اعلام نتیجه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۰

بر اساس این خبر نتایج مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه روز دوشنبه 29 آذر از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- برخی منابع غیر رسمی خبری مبنی بر اعلام نتیجه مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ از طریق سازمان سنجش در فردا دوشنبه ۲۹ آذر منتشر کرده اند.

این خبر هنوز از سوی هیچ مرجع رسمی منتشر یا تایید نشده است و به محض کسب اطلاعات موثق در این باره، از طریق پایگاه خبری اختبار اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این خبر که در برخی کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرامی منتشر شده است، نتایج مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه که روز جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ برگزار شده است، روز دوشنبه ۲۹ آذر از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

بخش ویژه اخبار مربوط به آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در پایگاه خبری اختبار را از اینجا دنبال کنید

پیش از این هم معاون مرکز وکلای قوه قضاییه روز ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در یک استوری در حساب اینستاگرام خود به نقل از رئیس این مرکز، از اعلام نتایج آزمون‌های وکالت و کارشناسی رسمی قوه قضاییه تا پایان آذر خبر داده بود.

سوالات آزمون مرکز وکلا قوه قضاییه ۱۴۰۰

سوالات و پاسخ نامه آزمون ها را از لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. درست وحسابی کار نمیکنن اگر خوب کار میکردن اینهمه فارغ التحصیل بیکار نداشتیم
    الان ماها هم سر کار بودیم شغلی داشتیم سرو سامان میگرفتیم سرپناهی داشتیم ….
    اما دریغ از …….

  2. ۷۰ روز ( تا الان) فقط اعلام نتایج. یک سال هم میبرن میارن اگه مصاحبه و گزینش قبول بشی تازه بهت پروانه کاراموزی میدن. چراباید انقد طولانی باشه؟ . مگه استخدام دولت هست؟!

  3. معلوم نیست داستان چیه که اینقدر جوابها طول می کشه – نتیجه کنکور سراسری با یک میلیون و خورده ای شرکت کننده سر یکی دو ماه اعلام میشه ولی نتایج آزمون مرکز مشاوران با ۸۰ هزار شرکت کننده هنوز بعد از دو ماه کسی جواب گو نیست — حالا پشت پرده چه خبره الله اعلم — بعد میگن چون آقای بهادری رفته سخنگوی دولت شده برا همین نتایج بلا تکلیف مونده – من موندم سازمان به اون بزرگی رو فقط ایشون اداره می کرد و کسی بجز ایشون مسیولیتی نداره؟؟؟ عجب ؟؟؟

  4. دیگه وعده آخر آذر آقای قانع هم به سر داره میرسه البته چیز دور از ذهنی هم نیست این انتظار چرا که به قبولی های ۹۹ گویا گفته شده بوده از دی تازه تحلیف خواهند شد و پروانه کارآموزیشون دستشون میرسه

  5. لطفا نتیجه آزمون کارشناس رسمی را مشخص کنید ؟خواهشها لطفا جوابگو داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا