اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۸ کانون مرکز در دستور کار

اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۸ در دستور کار جلسه روز یکشنبه هیات مدیره کانون وکلای مرکز قرار گرفت

پایگاه خبری اختبار- بنا بر اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، بند یک دستور جلسه روز یکشنبه (فردا) هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز به پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۸ اختصاص دارد.

پس از انتشار کارنامه داوطلبان آزمون وکالت ۹۸ و در حالی که بیشتر کانون های وکلای دادگستری کشور اسامی پذیرفته شدگان خود را اعلام کرده اند، کانون وکلای دادگستری مرکز هنوز اقدامی در این مورد انجام نداده است.

انتظار طولانی داوطلبان همراه با پرسش ها و ابهامات پیش آمده، موجب شد دکتر عیسی امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، شب گذشته مطلبی را در همین زمینه در حساب اینستاگرام خود منتشر کند، او در این مطلب به تصمیم گیری هیات مدیره کانون مرکز در جلسه روز یکشنبه اشاره و موجب تاخیر پیش آمده را ابهاماتی در زمینه نحوه اعمال سهمیه ایثارگران در آزمون وکالت ۹۸ اعلام کرده بود.

اشاره دکتر امینی به ابهاماتی در مورد نحوه اعمال سهمیه ایثارگران در آزمون وکالت ۹۸ است که از صدور دادنامه شماره ۲۳۹۷ مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۴ هیات عمومی دیوان عدالت اداری در مورد محاسبه بخشی از خدمت وظیفه افراد در زمان و مناطق جنگی به عنوان خدمت داوطلبانه، ناشی شده است.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. هر تصمیمی گرفته بشه باید همه کانون ها متبع باشند و الا در مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد … مگر میشود یک کانون رای دیوان را به رسمیت بشناسد و یک کانون دیگر رای ستاد را … اخر زمان هست انگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا