اسامی پذیرفته شدگان نهایی کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۷

اسامی پذیرفته شدگان نهایی کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۷ اعلام شد

ثبت نام اینترنتی از شنبه ۱۳ تا پنج شنبه ۱۸ بهمن انجام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار اطلاعیه اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۷ در این کانون را همراه با زمان بندی و مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان را اعلام کرد.

اطلاعیه منتشر شده به این شرح است:

 

اطلاعیه در خصوص ثبت نام قبول شدگان آزمون ورودی سال ١٣٩٧

اسامی قبول شده های آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ١٣٩٧ کانون وکلای دادگستری مرکز (سهمیه عادی و ایثارگر) به شرح زیر می باشد:  

سهمیه عادی ( از رتبه ١ تا رتبه ٨۴١ )     (به دلیل رتبه مشترک با نفر آخر سهمیه عادی تعداد قبول شدگان سهمیه مذکور ٨۴١ نفر می باشد)    برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

سهمیه ایثارگر ( از رتبه یک تا ٣۶٠ )  برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

از کلیه قبول شدگان آزمون ورودی سال ١٣٩٧ کانون وکلای دادگستری مرکز دعوت می شود از روز شنبه مورخ ١٣٩٧/١١/١٣ لغایت روز پنج شنبه مورخ ١٣٩٧/١١/١٨ با مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به تکمیل فرم تقاضای پروانه کارآموزی اقدام نمایند.

چنانچه قبول شدگان در مهلت مقرر نسبت به تکمیل فرم تقاضای پروانه کارآموزی اقدام ننمایند از آنان ثبت نام حضوری بعمل نخواهد آمد و به منزله انصراف تلقی می شود ضمناً مهلت فوق به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ثبت نام اینترنتی قبول شده های آزمون ورودی کارآموزی سال ١٣٩٧ کانون وکلای دادگستری مرکز

 مراحل ثبت نام:

 ١- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و ارسال اسکن اصل مدارک مورد نیاز در روند ثبت نام اینترنتی در فرمت jpg 

اصل مدارک اسکن شود

نوع مدرک

حجم فایل jpg

اسکن تمام صفحات شناسنامه

حداقل  ۵٠KB    
حداکثر ١٠٠٠KB

اسکن کارت ملی (پشت و رو)

حداقل  ۵٠KB   
حداکثر ١٠٠٠KB

اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

حداقل  ۵٠KB   
حداکثر ١٠٠٠KB

اسکن دانشنامه

حداقل  ۵٠KB   
حداکثر ١٠٠٠KB

اسکن کارنامه سازمان سنجش

حداقل  ۵٠KB    
حداکثر ١٠٠٠KB

اسکن گواهی ایثارگری مخصوص ایثارگران

حداقل  ۵٠KB    
حداکثر ١٠٠٠KB

اسکن پروانه کارآموزی
(مخصوص کارآموزان کانون مرکز که مجدداً در آزمون شرکت کرده اند)

حداقل  ۵٠KB    
حداکثر ١٠٠٠KB


٢- مهلت ثبت نام اینترنتی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

٣- فرم ثبت نام ، که قبول شده از طریق اینترنت تکمیل می نماید راساً از سوی کانون پرینت می شود و امضاء های ذیل فرم ثبت نام در روز مراجعه حضوری توسط مسئولین ثبت نام اخذ خواهد شد. بنابراین از ارسال پستی و یا ارائه آن تا روز مراجعه حضوری ( که زمان آن ذیل همین اطلاعیه تعیین شده ) خودداری شود.

۴- فتوکپی برابر اصل مدارکی راکه در روند ثبت نام اسکن شده، به همراه فتوکپی کارنامه سازمان سنجش بعد از تکمیل روند ثبت نام، به ترتیب زیر آماده تحویل در روز مراجعه حضوری شود.

برابر با اصل مدارک صرفاً از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت پذیرد.

کپی مدارک فقط در کاغذ A۴  تهیه شود.

١-۴- عکس پرسنلی (رنگی ، تمام رخ، زمینه روشن سه در چهار) به تعداد ١٢ قطعه

عکس آقایان با کت و خانم ها با حجاب کامل

٢-۴- تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه ((یک سری))

٣-۴- تصویر برابر با اصل کارت ملی (پشت و رو) ((یک نسخه))

۴-۴- تصویر برابر با اصل دانشنامه ((یک نسخه))

تبصره: قبول شده هایی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند: می بایست مدرک کاردانی حقوق خود را نیز ارائه نمایند.

۵-۴- مخصوص آقایان: تصویر برابر با اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (کارت جدید سیستم هوشمند یا ارائه رسید مربوط به درخواست تعویض کارت  از دفاتر خدمات  پلیس + ١٠ )

۶-۴- کارنامه دریافتی از سایت سازمان سنجش

٧-۴- داوطلبان متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران بر اساس شرایط خود به شرح مندرج در آگهی پذیرش آزمون ٩٧، باید گواهی ایثارگری از سازمان های مربوط اخذ و همراه با سایر مدارک خواسته شده به کانون ارائه نمائید.

٨-۴- تصویر پروانه کارآموزی (مخصوص کارآموزان کانون مرکز که مجدداً در آزمون شرکت کرده اند)

۵- ظرفیت شهرهای حوزه کانون مرکز و نحوه انتخاب شهر محل اشتغال  بعد از مراجعه حضوری و بررسی مدارک اعلام و از طریق سایت کانون و یا کانال تلگرام کانون  به قبول شده ها اعلام خواهد شد.

۶- جهت احراز هویت، ارائه اصول شناسنامه و کارت ملی بهمراه تحویل فتوکپی برابر اصل شده مدارک ثبت نام در روز مراجعه حضوری الزامی است.

٧- استعلام های مورد نیاز بعد از مراجعه حضوری و تکمیل روند ثبت نام از طریق سایت کانون به صورت اینترنتی در دسترس قرار خواهد گرفت و با ارسال پیام کوتاه به اطلاع قبول شده ها خواهد رسید.

٨- عدم ثبت نام اینترنتی در موعد مقرر به منزله انصراف از قبولی در آزمون تلقی خواهد شد و هیچ گونه اعتراضی بعد از مهلت ثبت نام پذیرفته نخواهد شد.

نکات مهم: (الزاماً کپی مدارک در کاغذ A۴ تهیه شود )

ارائه تصویر مصدق تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی (دانشنامه) و پرینت کارنامه سنجش و ١٢ قطعه عکس  برای تمامی قبول شده ها و تصویر مصدق کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت (مخصوص آقایان) و گواهی ایثارگری ( مخصوص قبول شده ها با سهمه ایثارگری) در زمان اعلام شده برای مراجعه حضوری الزامی است.

حضور شخص قبول شده در روز و ساعت تعیین شده برای مراجعه حضوری الزامی است.

چنانچه قبول شده ها در روز مراجعه حضوری مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را به همراه نداشته باشند از آنان ثبت نام بعمل نخواهد آمد.

چنانچه قبول شده ها شرایط مندرج در آگهی آزمون ورودی کارآموزی وکالت را نداشته باشند از آنان ثبت نام بعمل نخواهد آمد و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

برنامه زمان بندی مراجعه حضوری:

برنامه زمان بندی مراجعه حضوری برای ثبت نام ، ارائه و تحویل مدارک به ترتیب رتبه اکتسابی به شرح زیر و در سالن جلالی نائینی کانون وکلای دادگستری مرکز به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان زاگرس، پلاک ٣، طبقه همکف می باشد:

      روز

تاریخ

ساعت

رتبه سهمیه عادی

پنجشنبه

١٣٩٧/١١/٢۵

٩

از یک تا ٢١٠

١۵

 ٢١١  الی ۴٢١

جمعه

١٣٩٧/١١/٢۶

٩

۴٢٢  الی ۶٣٢

١۵

۶٣٣  الی ٨۴١

جمعه

١٣٩٧/١٢/٠٣

٩

یک الی ١٨٠ (سهمیه ایثارگری)

١۵

١٨١ الی ٣۶٠ (سهمیه ایثارگری)

٩- به مراجعات حضوری و تماس های تلفنی پاسخ داده نمی شود.

 تلفن های ٠٢١٨۴٠٠١١٢۴ پشتیبانی فنی و ٠٢١٨۴٠٠١٣٠٣ واحد صدور پروانه – فقط برای پاسخگویی به اشکالات ثبت نام اینترنتی (در ساعات اداری ٨ صبح الی ١۵) در نظر گرفته شده است

 برای مشاهده فایل راهنمای ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک نمایید.

برای ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۶ دیدگاه ها

    1. اگه منظور شما مرحله ثبت نام اینترنتیه که توی سایت زده اگه تا ۱۸ بهمن ثبت نام نکنید به منزله انصرافه و تمدید هم نمیشه.

  1. سلام تا چه رتبه ای احتمال قبولی در استان تهران وجود داره
    ایا با رتبه حدود ۳۹۰ شانسی هست

  2. سلام
    من با تراز حدود ۸۴۰۰ کانون مرکز قبول نشدم
    حالا باید چیکار کنیم. دست روی دست بزاریم و نگاه کنیم؟

  3. سلام اختبار عزیز
    ای کاش کامنت ها را میذاشتید بدون تایید منتشر بشه تا بتونیم نظر همه بچه ها رو بخونیم و منتظر تایید نباشیم.

  4. تصمیات غیر قانونی مرکز فقط تبعیض رو جا انداخته و اینکه یه عده الکی پذیرفته بشن حتی تو خواب هم نمیدیدن منظورم ۳۳۰ نفر آزاد ۹۹ نفر ایثارگر سال ۹۶ هست که امسال توقع رو زیاد کردن که به این شکل دوباره ظرفیت اضافه بشه.
    ۹۵ هم چنین تصمیمی گرفتن اما ۹۷ با این شررایط آزمون هیئت مدیره قانون مند شده . حتما باید بیام تهران باهاشون انقلابی برخورد کنم.

  5. سلام ببخشید اسامی کل شهرهاست؟ رتیه ۹ تو کارنامه زده اما اسمم اینجا نیست ک!!! استان قم هستم

  6. مرکز حدودا کی تکمیل ظرفیت رو اعلام میکنه ؟
    و معمولا چند نفر از سهمیه آزاد و چند نفر از سهمیه ایثارگری پذیرش میکنه؟!

  7. مگه جناب شهبازی نیا طی دستوری اعلام نکردن که تا زمان رسیدگی به اعتراضات ایثارگران کانونها حق اعلام نتیجه ایثارگران رو ندارن ،آیا تخلف نیست .

  8. اختبار می تونی معدل آخرین فرد پذیرفته شده هم در سهمیه آزاد و هم در سهمیه ایثارگران رو بذاری لطفا؟

  9. سلام بچه ها بیاین همه باهم دعا کنیم و از خدا بخوایم تمام کانون ها تکمیل ظرفیت بدند شاید دعای یکیمون مستجاب شد

  10. سلام عرض میکنم خدمت شما مسئولین محترم سایت اختبار. راستش خدا را شکر در آزمون امسال پذیرفته شدم. سوالی از حضور محترمان دارم. من هر چقدر تلاش کردم جواب این سوال را پیدا کنم نتوانستم. سوالم این است که در آزمون وکالت و برای کانون مرکز گویا کارآموزان اجازه شرکت مجدد در آزمون را دارند. در صورتی که اعلام ظرفیت شهرها شود آیا این دسته از داوطلبین که در آزمون شرکت نمودند هم جزو ظرفیت برای انتخاب شهر ها محسوب میگردند. برای اینکه بهتر توضیح بدم مثالی عمیزنم. تصور کنید شخصی امسال رتبه ی ۲۵۰ کانون مرکز را کسب نموده و کانون مرکز برای شهر تهران ۲۳۰ نفر اعلام ظرفیت کرده است حال اگر بر فرض ۳۰ نفر از نفرات ا تا ۲۳۰ کارموزانی باشند که مجدد شرکت نمودند آیا رتبه ۲۵۰ امید به پذیرش در شهر تهران را دارد؟ یعنی اینکه آیا آن ۳۰ نفر هم جزو آمار محسوب میگردند و یا جدا هستند؟ خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام

      اصولا هدف کاراموزان از شرکت مجدد در آزمون تلاش برای تغییر محل اشتغال به شهر تهران یا شهر دیگر مورد نظرشان است و قاعدتا از این حیث جزو ظرفیت شهر حساب می شوند ولی کانون مرکز در سال های قبل، معادل تعداد کاراموزانی که دوباره پذیرفته شده بودند را از میان داوطلبان پذیرش می کرد که ظرفیت کلی آزمون به طور واقعی پر بشود

      1. سلام و عرض ادب جناب هوشیار

        بنده که با اختلاف ۳ نفر اسمم تو لیست‌ قبولی‌ها نیومده (رتبه‌ام ۸۴۴ مرکز، سهمیه آزاد) چنانچه تعدادی از این ۸۴۱ نفر پذیرفته‌شده از ثبت‌نام انصراف دهند یا به دلیل نداشتن شرایط، ثبت‌نام نشوند، آیا ما جایگزین آن‌ها می‌شویم ؟! اینو بهش میگن تکمیل ظرفیت ؟! سال گذشته و سال‌های قبلش چنین بوده ؟!

        خواهش می‌کنـم جواب بنده رو بدید، ممنون و سپاسگزار لطفتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا