اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت سال ۱۳۹۴

اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت سال ۱۳۹۴

داوطلبان دانشگاهی که در مرحله تشریحی مردود شده اند و نمره کل تراز آنها ۴۵۰۰ و بالاتر است در صورت تمایل به خدمت در استان­ های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، می توانند در این مرحله شرکت کنند

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت سال ۹۴ را منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین­وسیله به اطلاع می‌رساند، مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در نظر دارد، به منظور تکمیل کادر قضایی مورد نیاز در مناطق محروم استان­ های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان از میان داوطلبان آزمون تشریحی قضاوت سال ۱۳۹۴ که واجد شرایط هستند برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت مصاحبه علمی آزمون مزبور دعوت بعمل آورد.

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بدین ترتیب صرفاً داوطلبان دانشگاهی که در مرحله تشریحی مردود اعلام شده‌اند و نمره کل تراز (مندرج در کارنامه مرحله تشریحی) آنها ۴۵۰۰ و بالاتر است، در صورت تمایل به خدمت در مناطق مذکور، می توانند در این مرحله شرکت نمایند.

لازم بذکر است زمان مصاحبه علمی داوطلبانی که متعاقب ارسال پیامک، تمایل خود را برای شرکت در مصاحبه علمی اعلام نموده‌اند، مطابق جدول پیوست، تعیین شده و داوطلبان می بایست بر آن اساس، در محل برگزاری مصاحبه علمی حضور یابند. شایان ذکر است زمان مصاحبه، غیر قابل تغییر و عدم حضور داوطلب در زمان مقرر، به منزله اعلام انصراف از ادامه مراحل است.

همچنین سایر داوطلبانی که واجد شرایط فوق هستند لیکن تا کنون تمایل خود را اعلام ننموده‌اند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق فکس به شماره ۸۸۱۹۹۵۲۰-۰۲۱ ارسال نمایند. این دسته از داوطلبان طی تماس تلفنی به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

*زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی:

زمان: روز و تاریخ مصاحبه علمی، مطابق برنامه اعلامی در جدول پیوست می‌باشد. داوطلبان می‌بایست رأس ساعت ۱۳ برای تشکیل پرونده در محل مصاحبه حضور یابند.

مکان: تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه (معاونت منابع انسانی) طبقه نهم

*مدارک لازم برای تشکیل پرونده:

۱. اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات آن

۲. اصل و کپی کارت ملی

۳. اصل و کپی مدرک تحصیلی

۴. یک قطعه عکس ۴*۳ رنگی

۵. کارنامه مرحله تستی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۴

۶. کارنامه مرحله تشریحی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۴

جدول زمان بندی دعوت به مصاحبه علمی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۴ در مرحله تکمیل ظرفیت (ویژه مناطق محروم)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. کاش ابتدا داوطلبانی که درمصاحبه علمی مناطق اعلام شده ردشده بودند رو تجدید مصاحبه میکردندبعد بقیه  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا