اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اعلام نتایج دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام‌ اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ در رشته های دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۹/۰۸/۰۶
پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۸/۰۱ این سازمان درخصوص اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال۱۳۹۹ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند متقاضیانی که نام آنها به عنوان پذیرفته‌‌شده نهایی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده، لازم است براساس توضیحات ذیل اقدامات لازم را بعمل آورند.

زمان و نحوه ثبت‌نام :

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد، لذا پذیرفته شدگان لازم است در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۹۹ جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir  مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته‌‌شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: پذیرفته‌شدگان تمامی واحدهای دانشگاهی جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس درگاه واحد دانشگاهی محل پذیرش‌ مراجعه نمایند.

مدارکی که مطابق تقویم اعلامی از سوی واحد دانشگاهی لازم است در زمان مراجعه ارائه گردد:

۱- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل.

۲- اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.

۳- شش قطعه عکس ۴×۳ تمام‌ رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)

۴- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی.

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره های مذکور که بیش از یکسال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد.)

۶- تکمیل تمامی فرم های ثبت‌نام و فرمهای مربوط به تعهدات و سایر فرمهایی که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

۷- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ :

۱- شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ ۱.۹۵۰.۰۰۰ (یک میلیون و نهصدو پنجاه هزار) ریال بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- حق بیمه حوادث مبلغ ۵۰۰۰۰ (پنجاه هزار) ریال می‌ باشد که هر پذیرفته‌ شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

۳- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

متقاضیان درصورت داشتن هر گونه سوال می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ با شماره تلفن گویای مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی (۴۷۴۳ با پیش شماره ۰۲۱) تماس حاصل فرمایند

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا