اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

پدر و مادر بابک خرمدین سال 1390 داماد و سال 1397 دخترشان را به قتل رسانده اند

پایگاه خبری اختبار- در پی انتشار خبر حادثه تلخ قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش و ابهامات فراوانی که درباره انگیزه های احتمالی این قتل وجود داشت، رییس پلیس پایتخت از اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل داماد و دخترشان خبر داد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دیشب در ادامه بازجویی‌ها درباره پرونده قتل بابک خرمدین، پدر و مادر مقتول که جزو متهمان این پرونده هستند همچنین اعترافات کردند داماد و دخترشان را نیز چند سال گذشته به قتل رسانده اند.

زندگی در خارج از ایران یا قتل؟

وی افزود: آنان ادعا می‌کردند داماد و دخترشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند در صورتی که آنان را در داخل کشور به قتل رسانده اند.

در همین زمینه قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز گفت: در این پرونده براساس اعترافات متهمان سال ۹۰ داماد خانواده به قتل رسیده است.

 بیشتر بخوانید:

بابک خرمدین و مجازات قتل و معاونت در قتل فرزند

وی گفت: این پدر و مادر در سال ۹۷ نیز دختر خودشان را به قتل رسانده اند که در اعترافات خود درباره انگیزه این قتل‌ها اعلام کرده اند دختر و دامادشان اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

نظریه روانپزشک درباره شرایط روحی و روانی این پدر و مادر

قاضی شهریان همچنین تصریح کرد: براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی تاکید کرد: تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا