اعلام رضایت رییس اسکودا از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵

بهمن کشاورز در جمع خبرنگاران:

رسیدگی به اعتراضات نسبت به ماهیت سؤالات آزمون وکالت سال ۹۵ ادامه دارد

امیدواریم نتایج به زودی اعلام شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بابیان اینکه نتایج آزمون وکالت به زودی اعلام می شود، گفت: شرکت کنندگان آزمون وکالت ۵ روز پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز، شنبه یازدهم دی ماه، در نشست خبری «همایش رفع خشونت علیه زنان» در اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، افزود: آزمون وکالت امسال در نهایت نظم، آرامش و ایمنی برگزار شد و مشکل جدی از هیچ کجا گزارش نشد و اگر متخلفانی هم بودند، در ابتدای امر شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه قطع برق، گاز و برودت هوا در زمان برگزاری امتحان وجود داشت اما با برنامه ریزی سازمان سنجش در حوزه های امتحانی هیچ مشکلی از این جهات نداشتیم. وی در مجموع  از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵ ابراز رضایت کرد.

کشاورز اظهار کرد: در نشست قبلی که در ١٧ آبان ماه برگزار شد، بر مبنای تجارب سال های قبل باقید احتیاط یک ماه پس از برگزاری آزمون تخمین زده شده بود.

وی با تأکید بر اینکه هویت گروه طراحان سؤال آزمون وکالت مکتوم است و سوالات از نظر کیفی و صحت در سطح بالایی قرار دارد، ادامه داد: پنجم دی ماه کلید آزمون عرضه شد و از شرکت کنندگان خواسته شد تا اگر نسبت به ماهیت سؤالات ایرادی دارند ظرف مدت ٢۴ ساعت به اتحادیه اعلام کنند که حجم زیادی از ایرادات دریافت شد و برای بررسی به کمیته های تخصصی ارسال کردیم.

کشاورز ادامه داد: تا این زمان مشکلی از سوی کمیته های تخصصی اعلام نشده است؛ البته کمیته های تخصصی در حال بررسی هستند.

وی گفت: باید کسانی که به عنوان سهمیه ایثارگران قرار است اسامی شان اعلام شود، از سوی نهادهای ذی صلاح اسامی شان تایید شود چرا که بعد از اعلام نتایج بازنگری در این خصوص امکان پذیر نخواهد بود.

کشاورز به بحث بومی گزینی اشاره کرد و افزود: این بحث ممکن است از بعد نظری درست باشد و من نظرم این است که بومی گزینی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند اما چون قانونی در این زمینه وجود ندارد، اجرای آن با مشکل قانونی مواجه است.

رئیس اسکودا درباره کاهش ظرفیت پذیرش نیز گفت: تعداد وکلا باید با نیازهای استان های مختلف به وکیل سازگاری داشته باشد که این سازگاری را مقامات قضایی محلی می توانند تشخیص دهند، چون آمار پرونده ها در اختیار رئیس کل دادگستری استان و رییس دادگاه انقلاب است.

پینوشت : در صورت اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵ پایگاه خبری اختبار به سرعت نتایج را در صفحه اخبار آزمون وکالت منتشر خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۵۴۸ دیدگاه ها

  1. فصل سوم : حد قذف

    توضیحات
    زیر مجموعه: احکام
    دسته: جامع‌المسائل
    فصل سوم : حد قذف
    ۱. موجِب حدّ قذف
    شرایط تحقق قذف و الفاظ مختلفه آن
    و آن [حدّ قذف] ثابت است در دشنام مخصوص به مورد مخصوص، یعنى رمى مسلمان آزاد کامل مستتر، به زنا یا لواط، به کلمه دالّ بر آن به صراحت یا ظهور عرفى به طورى که در عرف مثل «یا زانى» و «یا لائط» باشد، و همچنین «لست لأبیک» که قذف پدر است.
    و در نفى ولد بعد از اقرار، براى قذف مادر، تأمل است (با احتمال اکراه و شبهه و نحو آنها که زنا از یک طرف مى شود) اگر اتفاقى نباشد.
    و اگر بگوید: اى شوهر زانیه، قذف زوجه است. و اگر بگوید: اى برادر زانیه، قذف خواهر او است.
    و باید گوینده، عارف به لغت باشد، در قذف به هر لغتى.
    و اگر بگوید: مادرت با تو زنا کرد، مثل این است که بگوید: «یا ابن الزانیه» در قذف اُمّ فقط؛ و همچنین اگر بگوید: پدرت با تو زنا کرد، مثل این است که بگوید: «یا بنت الزانى» در قذف پدر فقط؛ و نسبت به مخاطب، ایذا است و فى الجمله تعزیر دارد.
    و اگر بگوید: یا ابن الزانیین، قذف پدر و مادر است، و حدّ قذف ثابت است در صورت اسلام آنها اگر چه مخاطب کافر باشد.
    و اگر بگوید: از زنا متولد شده اى، پس احتمال عدم زنا در اُمّ (به اکراه یا شبهه و نحو اینها) قائم و موجب درء حدّ است.
    و اگر براى غیر فرزند خودش بگوید و هر دو ـ یعنى پدر و مادر او ـ مطالبه اقامه حدّ کردند، اظهر ثبوت حدّ است، به جهت انحصار حق در یکى از دو مطالبه کننده. و همچنین اگر بگوید «یکى از دو، زانى است» و هر دو مطالبه اقامه حدّ قذف کردند……..مرحوم ایت الله بهجت……نظر مرحوم امام(ره)را نیز در تحریر الوسیله را نیز برایتان خواهم گذارد.دوستان دقت کنند که تمامی الفاظ به کار گرفته شده صریحا طرف مقذوف را معین نموده…و این همان شرطی است که گفتم در قذف مقذوف باید معین باشد.
    سپاس

    1. بنام خدا–سلام مخاطب خیلی عزیز…میدانم من بایداین مطلب رابررسی کنم —چشم ازکارتان خوشم آمد…حتمابایدشماوکیل شویدشایسته امروکالت هستید….متن عربی راهم دارید منعکس کنید….درخدمتم…..سیددانش

      1. حتما متن عربی ..و نظر مرحوم امام ( ره) و سایر مراجع بزرگ را هم اگر بخواهید‌خواهم فرستاد.در واقع تا به امروز اختلاف نظری در مورد این مبحث به چشم من نخورده

        1. دوست عزیز امسال کرمانشاه ترازش بالاست چون اکثر بچه های تهران اومده بودند کرمانشاه من با چند نفر از انها صحبت نمودم وعقیده شون این بود که چون بچه های شهرستان زیاد درس نمیخوانند به امید قبولی امده بودند و از ترس اینکه مرکز امسال ظرفیتو کم کرده امده بودند برای قبولی که به نظرم این لطمه ای بود به ما شهرستانیها که تهرانیها بیان اینجا امحان بدن وجای مارو بگیرند حداق کف معدل امسال بیش از ۱۲ ونیم هستش

          1. نه عزیزم اونا کرمانشاهی های مقیم مرکز بودن که اصالتا مال کرمانشاه هستن و در تهران زندگی می کنند عوضش در مرکز از کل ایران هم میان زندگی کنن هم میان امتحان بدن من خودم چند نفر رو دیدم از خراسان و قزوین و جاهای دیگه اومده بودن و فکر می کنن ما تو تهران چه از نظر زندگی چه از نظر آزمون اوضاعمون خوبه دیگه خبر ندارن از هجوم مهاجرها و گرونی و ترافیک و هزار مشکل دیگه داریم خفه میشیم و جایی هم نداریم بریم .

    2. لطفا در متن به ….و اگر بگوید از زنا متولد شده ای(ولد زنا)یا همان زنا زاده که در سوال وکالت امد دقت شود.و جواب را خودتان بخوانید
      سپاس

    3. بنام خدا-پاسخ ۶ دیماه ۱۳۹۵حقیربه نظرشماسرورعزیز..این باشدتا مطلب جدیدشماهم بررسی شود..من پسندیدم حرکت علمی شمارااما متعاقباپاسخی دگرمنعکس میکنم…….سلام خدمت مخاطب ناشناس—درخصوص حدقذف که متذکرشدیدطبق قاعده تدراالحدودبالشبهات اجرانمیشود—اولااشتباه گفته اید مخاطب محنرم…ثانیاحدقذف درباب حدودمنعکس شده ولذا اختلاف نظربین فقهاموجودمیباشدولیکن نظرغالب ومشهوراین است که ازحقوق حق الناس است واجرای حدقف منوط به مطالبه مقذوف است ثالثا زمانیکه ازواژگان زشت وقبیح بصورت روشن وواضح بیان شوددیگرنیازی به احرازعنصرمعنوی درجرم قذف نیست مضافااگرازواژه ای نامانوس وزشت شخص بی فرهنگ استفاده کندومعنایش راواقعانداندودرعرف متعارف بین افرادی درشهری معنای روشنی متصورنباشداینجاعنصرمعنوی دخیل است.ولیکن درکیس مطروحه حدقذف محقق شده رابعاشخصی هم که ازاین حرف زشت ناراحت وآزرده خاطرشده درمقابل اوتوهین تلقی میشودوبایدنزیرشودقرضا۷۴ضربه شلاق…درکیس مطروحه دوعناوین توهین وحدقذف محقق شده است…ببخشیدفی البداهه گفتم اشکال وایرادواردبودسروران اصلاح نمایند….سیددانش

    4. -۹۶الف« با توهین به شخص »ب«، او را زنازاده مینامد. »الف« مرتکب چه جرم یا جرایمی شده است؟
      (۱قذف و توهین (۲توهین
      (۳قذف و افترا (۴قذف و نشر اکاذیب
      مخاطب محترم خوب ازلحاظ شکلی سوال رامشاهده کنیدبعدازتوهین به شخص ب کما(،)گذاشته طراح محترم پس توهین وتعزیرمحقق شده..درثانی واژه«زنازاده»باواژه«اززنامتولدشده ای*دومقوله لاحده است..چرادرزنازاده گفتن شخص بی ادب شخص مقابل خودرابدون شبهه وقطعی زنازاده خطاب قرارداده وگفته توحرام زاده ای وحاصل زنا هستی…دشنام بدی داده به مامانش تهمت وناسزایی نابخشودنی نسبت داده …وامادر–تواززنامتولدشده ای–راشخص بی فرهنگ وگناهکاربصورت سوالی مطرح میکندیاباناراحتی…مستقیمااوراخطاب قرارنداده….خواهش میکنم باتفکرقضاوت کنید…من قصداثبات نظرم راهرگزنداشتم…سیددانش

  2. با سلام و عرض خسته نباشید.من قصددارم درآزمون وکالت۹۶ شرکت کنم.
    میخواستم خواهش کنم لطف کنید
    ۱- لینک دانلود آزمون وکالت ۱۳۹۲ به همراه پاسخنامه را به من معرفی کنید.در سایتتون اون لینکی که قرار داده شده قابل دانلود نیست .
    ۲-همچنین در مورد آزمون وکالت درباره درس حقوق تجارت و قانون مجازات اسلامی من دچار سردرگمی شدم.به دلیل اینکه در منابع وکالت ۱۳۹۵ ذکر شده که یکی از قوانین موردمطالعه قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱ (ازماده ۱تا ۲۰و ازماده ۹۴ تا ۶۰۰) + لایحه اصلاح قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷می باشد.اما در سایت ها لایحه قانون تجارت جدید تصویب شده که در این صورت این دو قانون نسخ میشود.آیا این مطلب صحیح است ومن کدام را مطالعه کنم؟
    ۳-درمورد قانون مجازات اسلامی درآزمون وکالت ۹۵ ، قانون مجازات ۱۳۹۲ که شامل ۷۲۸ماده است موردنظر بوده اما در سایت ها قانون مجازاتی مشتمل بر ۵کتاب :کلیات-حدود-قصاص-دیات-تعزیرات است که تقریبا نگارش متفاوتی دارد.آیا قانون جدیدتری نسبت به قانون مجازات۹۲تصویب شده است ؟
    باتشکر و سپاس فراوان

  3. در پاسخ به (آقا یا خانم) عسگری:
    چند تا کارنامه برات شکار کردم نتیجه اش رو اینجا می ذارم:
    سال ۹۲
    رتبه ۳۴ خوزستان معدل ۱۲.۴۵
    رتبه ۵۳ خوزستان معدل ۱۱:۶۱
    رتبه ۶۷ خوزستان معدل ۱۱.۵۳

    سال ۹۳
    رتبه ۳۴ خوزستان معدل ۱۲.۳۴
    رتبه ۳۸ خوزستان معدل ۱۱.۸۹
    رتبه ۴۳ خوزستان معدل ۱۱.۹۱ معدل بالاتره از رتبه ۳۸ ولی به خاطر ترازش رتبه اش بد تر شده
    رتبه ۶۰ خوزستان معدل ۱۱.۶۶
    موفق و موید باشید.

      1. واقعا تشکر میکنم دوست بزرگوار همین الان نمازم تموم شد نگاه کردم به سایت که پیام های شما رو دیدم امیدوارم که خدا دلت رو شاد کنه و با جان دل برایت دعا میکنم که موفق باشی خیلی ممنون زحمت کشیدی.

    1. سلام آقا یا خانم لام لطف میکنید یه چندتا کارنامه از رتبهای زیر صد فارس برامن پیداکنید البته ببخشید

  4. با سلام .صرف نظر از جواب اسکودا به سوال ۹۱ جزا به جا دیدم که متنی را در این مورد .صرفا جهت تبادل نظر و بالا رفتن معلومات دوستان(البته توهین به کسی نشود.چون متنی که میخام بذارم از خودم نیست.و یقینا و بی شک ان مقام والا و مقدس بسیار بیشتر از همه ما بر این موضوع اشراف داشته) بگذارم شاید که در اینده دوستانی که وکیل میشوند برایشان مفید باشد.و بعد از این متن نیز مطلبی بسیار موشکافانه دز موزد سوال ۲۰مدنی خواهم گذاشت.در مورد سوالات جزا که تکلیفشان مشخص است و صاحب نظران توضیحات و نامه های متعدد نوشته و فکس کرده اند.ولی این دو سوال .مخصوصا سوال ۲۰ ممدنی جز کارهای پژوهشی من در دوره …… بوده شاید که مفید واقع شود
    سپاس

  5. دلم میسوزه برای خودم و بچه های وطنم که باید بهترین روزهای عمرمون رو در انتظار جواب یک آزمون هدر بدیم.شاید بگید زندگی همینه.اما باور کنید زندگی فقط این نیست.چرا نباید یک سیستم خوب و کم استرس برای گزینش وکیل داشته باشیم‌.چرا ما که خیلی هامون توانمندی لازم رو داریم باید درصورت قبول نشدن یک سال تمام بی مصرف گوشه خانه کتابهایی را ورق بزنیم که از شدت مطالعه سیاه شدن.بی شک فرقی بین معدل ۱۲ تا ۱۲.۵ نیست.اندکی شانس و شاید قرار گرفتن فرد در روز مناسب خودش باعث شد یک نفر نجات پیداکند.شدیم مثل قحطی زده هایی که هرکس ب فکر رهایی خودش از این مشکل عظیم است.بله.وکالت غایت نیس اما از منی که سالهاعمر صرف این رشته کردم کار دیگری برنمیاید.شاید ب قول دوستی من هم نباید تخم مرغ هایم را در یک سبد میگذاشتم.آرزو میکنم امسال تک تک شما که این حس رو درک میکنید و واقعا لایقید قبول بشید.امیدوارم یک مقدار مسئولین ما هم ب فکر مادباشند.

    1. سید جان.اون دوستی که از بورس و اقتصاد و سبد و تخم مرغ حرف میزنه نفسش از جای گرم بلند میشه.من زیر همون کامنتشم گفتم اخه عزیز من سبدمون کجا بود

      1. والا راست گفتیرناشناس عزیز.حتی دیگه سبدی هم نداریم .دوست من با رتبه ۱۶ حقوق خصوصی در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل میکنه و برای امرار معاش در ساندویچی مشغوله.خود من به ناچار دارم فروشندگی میکنم .این چه مملکتی شده که هیچکس سرجای خودش نیس

        1. کشور ما بهترین کشور دنیا هست که این امر به قدری بدیهیه که فکر خلافش هم خنده داره ، من سر در نمی یارم که یک عده برای چی از اتفاقات و هنجار شکنی یک عده سعی میکنند یک کوه بسازند و مشکلات خیلی ناچیز و بزرگ کنند همین اسکودا بهتر بود با تدبیرتر برخورد کنه. اسم سهمیه عنوان نمیکرد که برخی ها موضع بگیرند در قبال این چیز ناچیز که به این فداکاران کشور داده میشه . من که هر ایرانی و هم وطن خودمو دیدم پولدار ،سر حال، خوشحال، با فرهنگ با ایمان با خدا ، شجاع ،امید وار به زندگی و پر تلاش بود نمیدونم این حرف ها ی عجیبو چرا میزنید ؟؟؟
          زندگی تک تک شما پر از سبد هایی هست که هر کدومش در به سوی خوشبختیه.
          زنده باد ایران

          1. شما کدوم کشور زندگی یکنی؟ اروپا هستی؟
            اگر لطف کنی کشوری هم که زندگی می کنی بگی ممنون میشیم
            کشور شما هم اسکودا داره؟ جالبه

      2. والا…۶ سال دانشگاه بهشتی حقوق خوندم دو سال رفتم تو بدترین پادگان کشور با مدرک فوق سربازی…الانم استرس ازمون..حالا باز خانما یا اونایی که معاف از خدمتن بلافاصله بعد لیسانس شرکت میکنن نشد میگن سال بعد اما همسال من…

  6. جناب سیدکاظم دانش ممنون بابت پاسخ های شما
    یک سوال دیگه داشتم
    به نظر شما آیا کف معدل امسال نسبت به سال قبل تغییر کرده ؟
    بالارفته یا پایین اومده؟
    دوستان دیگر هم اگر نظری دارند بفرمایید.

    1. درس جزا باعث میشه که درصد ها پایین بیاد و از طرفی تعداد داوطلبان هم نسبت به سال قبل ۵۰۰۰ نفر کمتر هستش و به نظر میاد که معدل پایین بیاد…. این استدلال منه و به گمانم منطقی باشه

    2. داوطلب محترم نظرجناب دانش درمورد کف معدل به چه درد شما میخوردوقتی نظر ایشان معتبر نیست مگر ایشان از نتایج اطلاع دارندکه نظرشون بگن….باید منتظر نتایج باشیم…

      1. دقیقا !!! گویا اقای دانش از کل ترازها و کف معدل و کی قبول میشه کی نمیشه مطلع هستن… وقتی جواب بیاد همه شوکه میشن!

    3. سلام خواهش میکنم کاری نکردم ….کف معدل پایین میادبایدطوری که اثرش محسوس خواهدبودمن احساس میکنم ترازامسال حرف هایی برای گفتن دارد…..واقعیت حقیرامتحان آزمون تستی ۴بارشرکت کردم درمقاطع دانشگاهی وسردفتری اصلا ازش چیزی بلدنبودم چجوری محاسبه ویاترازچیست وووتااینکه امسال اومدم سایت اختباروعلاقمندشدم زودی یادگرفتم اردوستان وبعددرصدسال های بعدوگذاشتن ددم ورفتم سوالات آزمون هارادیدم وشرایط بنیه علمی حقوقی کانون هاراسریع درک کردم ودیدجالبه نظردادن امادقت میکنم حتی فضای اختبارودرصدهای انعکاسی راهم دیدو وباتوجه به سوالات آزمون وسختی وآسانی زودی برآورد میکنم..ببخشیدخواستم زودتربگم تازه یادگرفتم….دقت کنیدمن کلی نظرمیدم اماواقعادقت دربررسی درفکرم دخیل است…من تشریحی بلدم اماتستی گول میخورم بایدکیس جوانمردانه طرح شودوهمیشه وقت کم میارم تنظیم زمان اصلایادم میره فکرمیکنم روسوال بادقت میخونم ویهویی ۳۵-۳۰-۲۰تارووقت ندارم سریع میزنم مسلمااشتباه میشن..بعدهمیشه جابجاهم زدم اعصابم خوردمیشه….یکبار پاسخنامه منو عوض کردن درعلم اینکاراخداشاهده زشت ترین کاره معترض شدم دیدم فسادوسیع وباورنکردنیه…گفتم پاسخنامه منوبدیدنمیام به والله ثبتنام کنم گفتم دزذی علم واقعادرست نیست…اوایل باورنمیکردم همش میگفتم اشتباه شده نفرجلویی وپشت سریم بودندبایدبرگ من سی بودکردنش آ—اصلشونشون نمیدادن کپی رنگی اوردن گفتم امضاخودموامابقیه خیر—گفتن قرنطینه شده…گفتم خط نگاری ووواصل برگه خلاصه بنابه دلایلی بیخیال شدم….این رسم مردانگی نیست..اصلانخواستمش ازچشمم افتاد…بگذریم

    4. سلام.
      میدونم اینم مثل بقیه کامنتام حذف میشه ولی من حرفمو میزنم شاید خیلی های دیگه همین نظر رو دارن و مجالی برای گفتنش ندارن.
      تورو خدا بذارین آزمونها بر اساس مهارتهاو دانش باشه خدایی زوره با سهمیه ها از رده کنار رفت وقتی می بینی طرف کارشناسیشو توو هفت سال می گیره ولی سال اول کانون قبول میشه و ماهایی که سهمیه نداریم با فاصله چندنفری رد میشیم بخدا زوره.

      1. سلام
        خانم محترم
        نه کسی دنیا دنیا به ایثارگران پول میده و نه خواهند داد !!! ضمنا جهت استحضار عزیزانی که در این سایت مطلب ارایه میکنند
        سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد از ظرفیت اعلامی هر نهادی است که قصد استخدام یا … دارد از جمله کانون وکلا بنابراین با احتساب ۶۰۰ نفر اعلامی میبایست ۱۵۰ ایثارگر جذب کانون شوند از طرفی با لحاظ اینکه اصولا ظرفیت سهمیه ایثارگران تکمیل نمیشه سایر داوطلبین(آزاد) محترم از سهمیه ایثارگران استفاده و جذب کانون میشوند
        به اختصار عرض میکنم داوطلبین محترم فاقد سهمیه با استفاده از سهمیه ایثارگران جذب کانون میشوند پس نه تنها حقی ضایع نشده بلکه شما از حق بهره مند میشوید
        لطفا فضا سازی نکنید و از الفاظ و عبارت های مناسب استفاده فرمایید

        1. اخه اون عزیزی که میاد بعضی درسهارو منفی میزنه چرا باید وکیل بشه حق دارن ولی زحمت بکشن

        2. جالبه الان ما ی چیزیم بدهکار شدیم به دوستانی که سهمیه دارن…من از همین جا از طرف تمام دوستان سهمیه آزادی که میرن پر میکنن سهمیه ایثارگرانو عذر خواهی میکنم ….

    5. امسال اگه جزا سخت بود با ضریب ۲ پارسال تجارت سخت بود با ضریب ۲. امسال اگه اصول سخت بود پارسال مدنی سخت بودالبته با ضریب متفاوت که این خوب نیست برای ما البته در مورد سایر دروس بنده معتقدم یه مقداری از پارسال سخت ترن ولی خیلی فاحش سخت تر نبودن. در هر حال بنده معتقدم در خوشبینانه ترین حالت معدل تغییری نمی کنه. تا نیم نمره هم امکان افزایش داره.

      1. به نظر همون نیم نمره شاید منتطقی تر باشه میانگین درصد ی من شده حدود ۶۰/۵ و میانگین معدل هم حدودا شده ۱۲/۱۰ چون احساس میکنم لب مرزی هستم استرس خیلی زیادی دارم

  7. بعضی دوستان در طی روزای گذشته فقط استرس برای داوطلبین ایجاد کردن .حتی برخی دوستان نمره برخی افرادو به تمسخر گرفتن که در شان دانشجوی حقوق نیست.توکلتون به خدا باشه .ان شالله همه نتیجه زحمتشونو میگیرن

  8. من پیام دادم جناب دکتر کشاورز سوال داشتم در مورد تکمیل ظرفیت ایشان بعد از وقت اداری با من تماس گرفتن .ازشون سپاس گذارم که جواب بچه ها رو میدن چقدر ایشان انسان نازنینی هستن نهایت سپاس را از ایشان دارم

    1. درسته خیلی خوبن ولی فقط آدم خوب بودن دردی از ما دوا نمی کنه امیدوارم مدیریت خوبی هم روی این آزمون می داشتند یا لااقل از این به بعد داشته باشند.

    2. من معذرت می خوام که چندین بار سوالم رو می پرسم. سید جان. لطف بفرمایید شما هم راجع معدل من که ۱۱:۸۲هست از استان خوزستان با ظرفیت ۶۵نفر. امکان قبولی دارم. تشکر از دوستی که جواب دادن و تشکر ازصمیم قلب از خانم زنده دل.و جناب آقای هوشیار.

      1. آخرین قبولی سال ۹۴ با معدل ۱۱/۳ بودن . امسال معدل میاد پایین ، پایین هم نیاد بالا نمیره و در هر دو صورت شما قبولی با رتبه خوب

      2. سلام جناب جقوقدان عسکری معزز///مجبت کنیدتوجه فرماییدکه درکانون اهوازمحتمل شهرهای اطراف بخصوص همشهریان سلحشورحقیرشهرستان دهدشت-گچساران-یاسوج…وازبهبهان بگیرتااهواز وووحتی استان فارس هم میان اشخاص بااستعدادمخصوصا همشهری های من لر ها البته من متولدشیرازم کلافارس بودیم امااصالتالروزبان لری همیشه حتی الامکان صحبت میکنم/حتما جایگاه اشغال میکنند.واینکه اهواز۶۵ سهمیه کم است..ان شاءالله قبولیدمن براین باورم ازدری ازدرهای بهشت حسین فاطمه کمک وخواسته ات را مطرح کن.*.راستگویی رستگاریست-سیددانش*

      3. اخه مگه سید
        وصله به سازمان سنجش؟
        یا نتایج رو انلاین میدونه؟

        میشه بگی این جوابهایی که به دیگران میگی بر اساس چه منبعی هست؟

        1. سلام الله علیکم —برات دعا میکنم گرفتاریتون برطرف بشه ورستگارشوید–سیددانش

  9. سلام . بنا به پیشنهاد لام اعلام میکنم:
    رتبه بنده در سایت فاضل با معدل۱۳.۶۹ و درصد۶۸.۴۶ ؛ هفت است و در سایت چتر دانش ۱۲دوازده هستش.
    بنظر شما با این اوصاف امکان قبولی-تفاوت رتبه ایندو سایت با رتبه واقعی چه خواهد بود؟؟

    تقدیر ویژه و آرزوی توفیق بیش از پیش برای خانم زنده دل و آقای هوشیار.

    1. البته من بیش تر منظورم کسانی بود که سال قبل شرکت کردند که تفاوت رتبه موسسات با رتبه واقعی معلوم بشه. اما توی چه کانونی این رتبه رو دارید؟ صد در صد مرکز نیستید. ( در هر حال توی هر کانونی با این درصد عالی قبول هستید. صرفا برای تخمین رتبه پرسیدم که کدوم کانون هستید؟)

        1. فکر نکنم که دیگه از ۱۵ رتبه تون بیش تر بشه. ( محتاطانه بگیم زیر ۲۰) میانگین تون واقعا عالیه اونم با این وضع جزا و اصول.

  10. مگه سهمیه رو خود کانونا نمیگفتن؟خیلی ظرفیت زیادبود الان ١٠تام اونارو اضافه میکنن.

  11. سلام به همه
    درمورد سهمیه ایثارگران باید بگم که این عزیزان زینت این کشورند.نمیگم سهمیه اعمال نشهءاما این ی جورایی حق کشیه کسایی با درصدای کم واسه همه موقعیت های استخدامی و دانشگاهی و…همیشه توو اولویت باشن.هرکی موافق منه کامنت بذاره.

    1. الان دیگه قاعده مند تر شده و تا اونجایی که می دونم باید ۷۰ در صد نمره نفر آخر رو بیارن. اون ۳۰ درصد به نظر من حقشون هست و با این حساب تعدادی کمی هر سال قبول می شوند.

      1. از شما که حقوقی هستید انتظار می ره اینقدر راحت متزلزل نشید. هر سال اکثرا خراب می کنند و تعداد کمی پذیرفته می شوند این که دیگه مسلم هست و چیز تازه ای نیست. نگفته هم ما می دونیم.

    1. خوب طبیعیه که اکثرا خراب می کنن. چون آزمون دهنده ها نسبت به تعداد مورد نیاز خیلیه. ایشالله سال بعد با قدرت بیشتر

      1. باور نکنید. مگه یادتون نیست دوستی اومد قطعی گفت یکشنبه اعلام میشه. ایا شد؟؟؟؟؟؟ باور نکنید

    1. زیاد به این تاریخ ها اعتماد نکنید… اصلا به جواب فکر نکنید…. تا اعلام نتایج خودتون رو به چیزای دیگه مشغول کنید… آزمون رو دادیم ،چه خوب و چه بد ….حالا نشستن و غصه خوردن و فکر کردن تاثیری نداره

  12. سلام دوستان من امروز با سنجش تماس گرفتم گفتن احتمال زیاد تا آخرهفته یااوایل هفته آینده اعلام میشه فکر کنم می خواست من دیگه تا نتایج زنگ نزنم ولی به نظر خودم نهایت تا سه شنبه یا چهارشنبه اعلام کنن البته که اکثرا این نظر ودارید

    1. به اون شماره ای که تو نظرات اختبار هست زنگ بزن مرکز آزمون سنجشه یا اون شماره کرج چون شماره چهاررقمی روابط عمومی کسی پاسخگو نیست همش اشغاله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا