اعلام رضایت رییس اسکودا از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵

بهمن کشاورز در جمع خبرنگاران:

رسیدگی به اعتراضات نسبت به ماهیت سؤالات آزمون وکالت سال ۹۵ ادامه دارد

امیدواریم نتایج به زودی اعلام شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بابیان اینکه نتایج آزمون وکالت به زودی اعلام می شود، گفت: شرکت کنندگان آزمون وکالت ۵ روز پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز، شنبه یازدهم دی ماه، در نشست خبری «همایش رفع خشونت علیه زنان» در اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، افزود: آزمون وکالت امسال در نهایت نظم، آرامش و ایمنی برگزار شد و مشکل جدی از هیچ کجا گزارش نشد و اگر متخلفانی هم بودند، در ابتدای امر شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه قطع برق، گاز و برودت هوا در زمان برگزاری امتحان وجود داشت اما با برنامه ریزی سازمان سنجش در حوزه های امتحانی هیچ مشکلی از این جهات نداشتیم. وی در مجموع  از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵ ابراز رضایت کرد.

کشاورز اظهار کرد: در نشست قبلی که در ١٧ آبان ماه برگزار شد، بر مبنای تجارب سال های قبل باقید احتیاط یک ماه پس از برگزاری آزمون تخمین زده شده بود.

وی با تأکید بر اینکه هویت گروه طراحان سؤال آزمون وکالت مکتوم است و سوالات از نظر کیفی و صحت در سطح بالایی قرار دارد، ادامه داد: پنجم دی ماه کلید آزمون عرضه شد و از شرکت کنندگان خواسته شد تا اگر نسبت به ماهیت سؤالات ایرادی دارند ظرف مدت ٢۴ ساعت به اتحادیه اعلام کنند که حجم زیادی از ایرادات دریافت شد و برای بررسی به کمیته های تخصصی ارسال کردیم.

کشاورز ادامه داد: تا این زمان مشکلی از سوی کمیته های تخصصی اعلام نشده است؛ البته کمیته های تخصصی در حال بررسی هستند.

وی گفت: باید کسانی که به عنوان سهمیه ایثارگران قرار است اسامی شان اعلام شود، از سوی نهادهای ذی صلاح اسامی شان تایید شود چرا که بعد از اعلام نتایج بازنگری در این خصوص امکان پذیر نخواهد بود.

کشاورز به بحث بومی گزینی اشاره کرد و افزود: این بحث ممکن است از بعد نظری درست باشد و من نظرم این است که بومی گزینی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند اما چون قانونی در این زمینه وجود ندارد، اجرای آن با مشکل قانونی مواجه است.

رئیس اسکودا درباره کاهش ظرفیت پذیرش نیز گفت: تعداد وکلا باید با نیازهای استان های مختلف به وکیل سازگاری داشته باشد که این سازگاری را مقامات قضایی محلی می توانند تشخیص دهند، چون آمار پرونده ها در اختیار رئیس کل دادگستری استان و رییس دادگاه انقلاب است.

پینوشت : در صورت اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵ پایگاه خبری اختبار به سرعت نتایج را در صفحه اخبار آزمون وکالت منتشر خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۵۴۸ دیدگاه ها

  1. سلام خدمت تمام دوستای حقوقی بچه ها من در تمام این یک ماه که مدام کف معدل ومیانگین اکثر کانونهای مختلف وترازهای ۹۴ را کنار هم گذاشته وتحلیل کردم به این نتیجه رسیدم که در این چند سال که پای تراز را وسط کشیده اند بر خلاف ادعایی که گفته شده تراز عادلانه است اتفاقا بی انصافی محض است چون حداقل تمام داوطلبان میتوانند میانگین خود را حساب نموده ورتبه خود را حدودی مشخص نمایند اما متاسفانه تراز به گونه ایی است که هیچ کس نمتواند تشخیص دهد که چگونه اعمال میشود که ممکن است دست بعضیها براحتی برای بی عدالتیها باز شود بدون اینکه کسی خبر دار شود.به نظرم باید با هم به گونه ایی اعتراضمان را به گوش مسولان برسانیم تا جلوی این بی عدالتی رابگیریم

    1. جناب ناشناس
      در کل عرض میکنم (نه فقط در مورد آزمون وکالت) :
      ببینید نفس تراز “اگه واقعاً و به درستی” اِعمال بشه، نمودار واقعی تری از سطح علمی داوطلبین ارائه میده تا صِرف میانگین.
      اما بدیش اینه که اگه احیاناً اِعمال نفوذی بشه، کسی متوجه نمیشه و هرگونه تبعیض ظاهری ای میتونه به پای تراز نوشته بشه.
      الله اعلم

    2. سیستم ها کامپیوتری هست و اونقدر نظارت وجود داره که تراز یک نفر رو دستکاری نکنند. یک درصد هم نگران این مساله نباشید.

  2. سلام دوستان.من کانون مازندرانم.معدلم ۱۳ شده و میانگین درصد ۶۵.ولی اصولمو صفر زدم.بنظر شما بحث تراز باعث میشه که قبول نشم؟با توجه به رقابت سنگین مازندران و اینکه ۶۰ نفر پذیرش داره.

    1. تراز طوری که اگه میانگین به فرض مثال ۶۳ بوده با تراز کمتر از کسی که میانگین ۶۱ نفر دوم در جایگاه بالاتر قرار میگیره

    2. سلام سپیده جان کاش حداقل چندتا سوال اصول رو میزدی …اگرچه ضریب یک دارع ولی بسیار تاثیرگذاره..توکل ب خدا منم حوزه مازندرانم ولی اصول رو ۴۵ زدم ..سطح مازندران بالاست انشالله قبول شی

    3. تراز تا نیم نمره تأثیر داره. با توجه به اینکه اکثرا اصول رو بد زدن به نظرم شما قبول میشین

    4. قبول هستید. زیرا از یک طرف اگرچه به سوالات اصول پاسخ نداده اید اما آن را در دروس دیگر جبران کردید. ضمن این که توجه داشته باشید بسیاری از ما که اصول رو بین ۳۰-۴۰ زدیم در واقع به سوالات راحت اصول جواب صحیح داده ایم که برای دیگر رقیب هایمان نیز آسان بوده و آن سوالات برای ما امتیاز مثبتی نسبت به شما حساب نمی شود. به علاوه شما ممکن است به سوالات سخت درس دیگری جواب درست داده باشید که این را هم نمی دانیم. حتی اگر این طور نباشد میانگین شما آنقدر خوب هست که حتی علی رغم جواب ندادن به سوالات اصول قبول شوید.

        1. حتما توی معدل هاییی که توی سایت گذاشته شده دیدید که بعضی با معدل پایین تر رتبه بهتری کسب کردند ولی خب تراز بر اساس سختی و راحتی سوالات محاسبه می شه که اطلاعی نداریم کدوم سوال سخت تر بوده و کدوم آسون تر که بشه نظر داد.

      1. نگین ما که ۳۰تا ۴۰ زدیم امتیاز زیادی نسبت ب شما نداریم چون حتی فکرشم خنده داره…اگه قرار نبود امتیازی داشته باشیم نسبت ب کسی که صفر زده پس نمیزدیم دیگه!اتفاقا رتبمون خیلی فرق میکنه با کسی که صفر زده ربطی ب اینم نداره که سوال راحتو زدیم یا سختو

        1. ناشناس اینجا بحث سر چیز دیگه ای هست که شما متوجه نشدی. طبیعیه که اگر دو نفر درصد شبیه به هم داشته باشند و یکی اصول رو زده باشه و یکی نزده باشه اونی که زده قطعا بالاتره. توی این شکی نیست. متنها فرض کنید دو نفر هر دو معدل ۱۳ هستند یکی اصول رو ۴۰ زده و معدلش ۱۳ شده و یکی اصول رو صفر زده ولی بازم معدلش ۱۳ شده توی این مورد شخص دوم ضعف اصول رو توی درس دیگه جبران کرده و نمی شه گفت که حتما ترازش از اولی پایین تره و یا اونقدر ترازش می یاد پایین که دیگه اصلا قبول نمی شه.

  3. ما خاک زیر پای ایثارگران هم هستیم ولی این نهایت ظلمه کسی یک سال درس بخونه بعدش با سهمیه ایثارگری رد بشه اگه میخوان کار درست رو انجام بدن سهمیه این عزیزان روجدا از این ظرفیت فرار بدین .خیلی دردناکه وقتی میفهمی با سهمیه رد شدی اون لحظه فقط ارزوی مرگ داری وقتی بهش فکر میکنی زحمت یک سالت بر باد رفت وباید یک سال ذیگه بشینی بخونی روانی میشی من پارسال واقعا داغون شدم خدا امسال رو بخیر بگذرونه

    1. سلام دوست عزیز ، امسال اصول و جزا ترازآور خواهد بود ولی با معدل ۱۳/۵ شما قطعن قبول میشین و تراز فقط رتبه تونو تا حدی جابه جا میکنه ولی در هرحال به عقیده ی من نمیذاره قبول نشین ، ای کاش لاقل اصول ۱۰میزدین تا با رتبه ی بهتری قبول میشدین .

  4. بنام پروردگارمهربان–سلام..درخصوص انتشارنتایج آزمون وکالت چون اعتراض جدی برسوالات وارداست اسکودا پروسه زمانی راناگزیر رعایت میکندکه حداقل ۲هفته است خوب جمع اعتراضات وبررسی واعمال دررایانه سازمان سنجش وانتشارووووخودموعدزمانی دربردارد–حال زودتراعلام کندزیرسوال میرود…درعمل به حق مشخص میشودشخص یااشخاص یاسازمان پرهیزگاروسالم کیست وکجاست…پس حداقل تا۲۰ دیماه۱۳۹۵صبورباشید….یامولی الموحدین , بوتراب ,یاعلی—سیددانش

      1. سلام–بخاطر۱ نفرم که باشه من تاپایان راه خواهم مانداگرعمری باشدهستیم….سیددانش

    1. لطفا شیوه درست معدل گیری رو برام بگید,اخه هر دفعه معدلم یه چیزی در میاید,خسته شدم

  5. سلام
    بنده در چتر دانش تخمین رتبه گرفتم. از میان ۲۱۲ نفر شرکت کننده تا این زمان در این سایت ۹ البرز شدم.در سایت فاضل هم شرکت کردم از میان۱۲۳ نفر شرکت کننده در سایت فاضل کانون البرز ۸ شدم.معدلم ۱۳.۷۶ و میانگین درصدم ۶۸.۸۴ شد.
    بنظرتون با این وصف میزان خطای متصور چقدر خواهد بود؟
    از اشخاصی که اطلاعات دقیقی درین خصوص دارند درخواست راهنمایی دارم.همچون اقای سید کاظم-لام-ناشناس و …. .
    ممنون

  6. سلا سید دانش
    بحث خیلی….جالب شد.البته من در متن پیش از پیام متذکر شدم که کاری به جواب سنجش ندارم.و شاید در سوال و جواب سنجش در مورد این سوال یک میلینوم درصد نکته ای داشته که من متوجه نمیشوم.اما در مورد نظر شما.
    ایا شما میخواهید در مقابل کل نظرات مراجع ابراز نظر کنید.یا اینکه در کلاسهای دروس خارج فقه شرکت کرده اید.

    نظر شما نه مبنا دارد و نه اساس .مرجع تقلید بعد از این همه فحص وجستجو و به این یقین رسیده ..شما هنوز معنی معین بودن را نمیدانید.بعد از قاعد درا بحث میکنید.شما متوجه .تعریف حد نیستید بعد میگویید.حد مثل تعزیر است و به هر شکل اقامه حد شود.مبنای شما محکوم است.زیر بنای انچه که تا کنون اموخته اید نیاز به بازنکری اساسی دارد
    حسین (ع)بیشتر از اب تشنه لبیک بود
    سپاس

    1. دقیقا نظرات اقای دانش برای من هم جالبه..ایشون قبلا ب نصف سوالات وکالت ایراد وارد کردن.و نصف استدلالاشون خلاف قانون بوده..و جالبه ایشون درمورد اینکه قبول میسن یا نه و کف معدل چقدره هم نظر میدن! خیلی برا من ب شخصه جالبه هرچند قبولشون ندارم

    2. دوست عزیز این بحث معین بودن و نبودن مقذوف از متن قانون بود.و هیچ ربطی ب فقه نداره.از نظر قانون در فرض سوال مقذوف معینه

      1. سلام درصد هر درسیو ضرب در ضریبش کن و با بقیه جمع کن حاصل رو تقسیم بر۶۵ کن معدلت حساب میشه، مثلن اگه مدنیو ۵۰زدی ضربدر ۳کن که میشه ۱۵۰ و اگه تجارتو ۸۰ زدی ضرب در ۲کن که میشه ۱۶۰ و به همین ترتیب بعد ۱۵۰مدنی و ۱۶۰تجارت و بقیه دروس که نمره شو حساب کردی باهم جمع کن و تقسیم بر ۶۵ .

        1. نمرات که جمع شد تقسیم بر ۱۳ می شه نگار خانم که بعد میانگین به دست می یاد که تقسیم بر ۵ می کنیم می شه معدل. ۶۵ احتمالا اشتباه تایپی بوده.

          1. ۶۵ هم درسته چون ۱۳ضرب در ۵ = ۶۵ یعنی همون اول جمع حاصل رو تقسیم بر ۶۵ کنی معدلتون بدست میاد

      2. معدل همون میانگین شما تقسیم بر ۵ هست. فرقی هم با هم ندارند چه شما ۶۰ از صد باشی یا ۱۲ از ۲۰. به عبارتی چه یه سیب رو دو قسمت کنند نصفش رو به شما بدهند و چه یه سیب رو چهار قسمت کنند ۲ قسمتش رو بشما بدهند.

    3. سام—حقیر تفکرانسان سازحسین را دوستدارم وحسین راسرآمدخوبی ها دیده ام….شماهنوزبحث را متوجه نشده اید…گفتم مجازات توهین تعزیر است که میشود۷۴ضربه شلاق…درثانی عجولانه مطالب راقرائت نکنید..هنوزباشماواردبحث نشده ام درحدوحدودخودت باهاتون کلام میگویم اصلاشمامتوجه هستیدچه چیز تحریر کرده اید؟ من به شما بی احترامی کرده ام یاحرفی زده ام جزمحبت…البته وظیفه است…من اینجانیومدم که خدای نکرده سبب آزا ر وناراحتی کسی را مهیا کنم ویا احدی راازجنبه علمی تحقیرکنم زیرااین روش علمی محکوم به شکست است…..من دیگرپیام وپست نمیزارم آخه برخی ناراحت هستندمن اینجاهستم دوست ندارم همکاری ازم ناراحت بشه داشتم کارمو انجام میدادم باعشق وعلاقه…امادیگه دوست ندارم بمانم…یاعلی—حسین فاطمه بهترین انتخابم درزندگیست…ارادتمندشما=سیددانش

      1. اقای دانش کسی از حضور شما ناراحت نیست ولی ی سری از استدلالاتون واقعا اشتباست …و اینکه به همه میگین قبولین درحالیکه کسی از قبولی خبر نداره لطفا امید واهی ندین

      2. آقای دانش
        من مدنی رو ۵۰
        ادم ۵۰
        اصول ۴۰
        جزا ۶۵
        تجارت ۷۰
        ادک ۸۰ زدم
        لطفا بفرمایید امکان قبولی چقدره

        1. سلام مخاطب عزیز م.کاشف.هرحوزه ای شرکت کردید۱۰۰درصدقبولید..به شماسرورعزیز وخانواده محترم تبریک میگویم..ترازشماهم محتمل عالیه،دروقت نیازرتبه شما صعودی چشم گیرخواهدداشت بخاطردروس اول اصول بعدتجارت وبه ترتیب جزا-کیفری وووووو…آفرین برشما..مرحبا…..سیددانش

    4. فکر میکنم سید دانش احتمالا مدت زیادی از فضای ازمون ها دور بوده اند و خیلی از ایشان انتظار نداشته باشید.
      جالبه که ایشان میفرمودند من در این چند روز با روش حتی معدل گیری اشنا شدم و این در حالی که ملت در این چند روز مدام از ایشان در مورد امکان قبولی میپرسیدند و درخواست نظردهی داشتند

      1. سلام-به حول وقوه الهی پیش بینی ها به حقیقت خواهدپیوست…آن روز نزدیک است…یاعلی

    1. سلام حیدری عزیز وقتی دوست بزرگوار لطف کردن معدل و رتبه خوزستانی های عزیز و قبول شده رو گذاشته ان و با توجه به معدل خوبی که شما فرمودید. قبول می شوید ان شاالله..

  7. الان بنده در چتر دانش تخمین رتبه گرفتم. از میان ۲۱۲ نفر شرکت کننده تا این زمان در این سایت ۹ شدم.در سایت فاضل هم شرکت کردم از میان۱۲۳ نفر شرکت کننده در سایت فاضل کانون البرز ۸ شدم.معدلم ۱۳.۷۶ و میانگین درصدم ۶۸.۸۴ شد.
    بنظرتون با این وصف میزان خطای متصور چقدر خواهد بود؟
    از اشخاصی که اطلاعات دقیقی درین خصوص دارند درخواست راهنمایی دارم.همچون اقای سید کاظم-لام-ناشناس و …. .
    ممنون

    1. هیچ کس نمیتونه اطلاع دقیق داشته باشه… این تخمین رتبه ها در حد حدس و گمان هستش

    2. اطلاعات دقیق؟ اقا یا خانوم محترم اینجا همه شرکت کنندن کسی درکانوم وکلا یا سنجش کار نمیکنه پس اطلاعات کسی دقیق نیست..برای اطلاعات دقیق صبر کنین نتیجه بیاد…

    3. در این خصوص اطلاع دقیقی ندارم و جواب ها هم حدودی هستند ولی رتبه ۱۱ البرز پارسال معدلش ۱۳.۵۶ شده که کم تر از شماست و من حدسم این هست که نهایتا بیش تر از ۳ یا ۴ تا جا به جا نشید.

  8. ای کاش هرچه زودتر نتایج رو وعلام کنن
    خودم به شخصه با میانگین درصدی حدود ۶۰/۵ و میانگین معدل حدود ۱۲/۱۰در کانون کرمانشاه و ایلام واقعا استرس زیادی دارم
    چون احساس میکنم نه قبولیم مشخصه نه عدم قبولیم به عبارتی جزو داوطلبین لب مرزی برای قبولی هستم
    امید است همه عزیزانی که واقعا زحمت کشیده اند به بهترین شکل نتیجه زحمتاشون بگیرن

    1. منم از کانون کرمانشاه و ایلامم موفق باشید استرس داغونمون کرد بکی بگه باباخره کی جواب میاد

      1. انشاالله موفق باشی
        میانگین درصد ها و میانگین معدلتون رو به دست اوردید ؟چنده؟

  9. به نظر من بجای تخمین رتبه برین نمونه کارنامه سال گذشته نگاه کنین. البته هیچی نمیشه پیش بینی کرد اما تفاوت معدل ان چنانی من تو سال ۹۳و ۹۴ تو کارنامه ها ندیدم.امسال درس مدنیو شاید زیاد بزنن اما جزا و اصول اکثرا پایین میزنن و معدلا همون میشه. فقط نتایجو اعلام کنین.لاقل قبول نشدیمم راحت شیم از استرس

    1. منم موافقم…معدل های امسال هم با تفاوت نیم نمره کمتر یا بیشتر مثل پارسال خواهد بود….

      1. به نظر من معدّل میاد بالا. اقلاض نیم نمره میاد بالا. جناب بخشنده هم همین نظر رو داشتند.
        مدنی و دادرسی مدنی کار رو خراب کردند و این دو درس معدلو میارن بالا.

  10. در پاسخ به شیراز:
    کانون فارس سال ۱۳۹۴
    رتبه ۷۵ معدل ۱۲.۳۶
    رتبه ۸۸ معدل ۱۱.۹۱
    رتبه ۹۵ معدل ۱۲.۰۳
    رتبه ۹۹ معدل ۱۲

    کانون فارس سال ۱۳۹۳
    رتبه ۷۶ معدل ۱۲.۲۶
    رتبه ۸۹ معدل ۱۲.۲۳
    رتبه ۹۸ معدل ۱۲.۰۴

    در ضمن کارنامه های استان فارس و چند استان دیگه در جنوب و حتی مرکز و مازندران در سایت فاضل موجود است.

      1. یعنی معدلتون بدون نمرات منفی اینقدر شده؟ اگر نمرات منفی رو هم حساب کردید و معدل اینقدر شده که وضعیت تون خوب و امنه اما خب اگر منفی نزده بودید طبعا معدل بهتر و رتبه بهتری می آورید و می تونستید شهر بهتری انتخاب کنید. اگر منفی ها رو حساب نکردید که حساب کنید مهمه بدونید بدون منفی ها معدلتون چقدر می شه اون ملاک هست.

        1. سلام با احتساب منفی ها معدلم این شده ولی متا سفانه کلا زیاد منفی زدم میترسم این تراز که میگن کارم خراب کنه

  11. سلام بر فضلای گرام
    اگه ممکنه در خصوص تخمین رتبه راهنمایی بفرمایید ک چقدر خطا متصور هست براش؟
    از ۶۹۲ نفر شرکتکننده ک.مرکز ،رتبه چتر دانش حقیر ۱۸۰ شده
    امیدی هست
    از امعان نظرتون سپاس

    1. هدف گفت که دوستش پارسال رتبه اش توی چتر دانش ۱۷۵ بوده اما رتبه اصلیش ۳۰۰ شده. حدود ۷۱ درصد بیش تر از چتر. حالا اگر کس دیگه ای هم هست که اطلاعاتی داره لطفا در اختیار ما بذاره.

    2. سلام.دوستان انقد خودتونو دارین درگیر میکنین بخدا هیچ فایده ای ز استرس و اعصاب خرد کنی نداره.صبر !این خیلی مهمه که صبر کنیم.بعد از تحویل پاسخنامه ۵ آذر همه نتایج مشخص شده بود فقط نیاز به تصحیح داشت.دیگه کاری از کسی بر نمیاد.لطفا خودتونو انقد عذاب ندین.توکلتون بخ خدای منان باشه.ان شا الله هر چی باشه خیر خواهد بود.

    3. دوست عزیز به نظرم با مقایسه معدلتون ممکنه به جواب سوالتون برسید. وگرنه رتبه ای که میده نمی تونه ملاک درستی باشه

    4. به جای تخمین رتبه معدلتون رو با کارنامه های ۹۳ و ۹۴ مقایسه کنید…. امسال هم با اندک تفاوت مثل سالهای قبل خواهد بود… پارسال معدل ۱۲.۲۵ مرکز رتبه ۵۵۰ رو آورد…. یعنی با استناد به کارنامه های پارسال معدل های ۱۲ به بالا احتمال بالایی برای قبولی دارن…و معدل ۱۱ تا ۱۲ لب مرزی هستن…یعنی ممکنه با این وضع جزا معدل امسال نیم تا ۱ نمره سقوط کنه که در اینصورت امیدی برای ۱۱ تا ۱۲ خواهد بود….

  12. سلام.
    حقیقت داره اقای ساولانی مقاله ایی در مورد اشکالات سوالات جزا چاپ کردن؟
    متنش چی هستش.خانم زنده دل میتونید لطف کنید متنشو قرار بدید؟

    1. این موسسات دروغین یکسال زحمت من رو به باد دادن نمیدونم چجوری اینا استاد شدن ۵ تا سوال یعنی ۲۵ % نتونستن درست جواب بدن اخه به کی بگم دردم

    2. سلام دوست عزیز ،بله آقای ساولانی به مورد از سوالات جزا ایراد گرفتن و آنرا به اسکودا ارسال نمودهاند، این موضوع در کانال تلگرام دادآفرین و همچنین در روزنامه آفتاب یزد ( حقوقی) قابل دسترسی است، که دقیقا ایرادات کاملا منطقی است و کلیه دوستانی که ماهها زحمت کشیده اند آنرا تایید میکنند، امیدواریم حقی از دوستان ضایع نشود.

  13. سلام و تشکر از سایت اختبار
    در مورد اظهارات آقای کشاورز
    با توجه به اینکه احراز سهمیه ایثارگران برعهده سازمان سنجش است و با لحاظ اینکه هنگام صدور کارت شرکت در جلسه امتحان قطعا این سهمیه ها مورد تایید قرار میگیرد بنابراین استعلام سهمیه ایثارگران قطعا صحیح به نظر نمیرسد
    در این چند روز از اعلام این خبر و هزینه کردن نام ایثارگران بسیار بسیار قابل تامل است
    عزیزان محترم قدری کوشا باشید
    از دوستان عزیز استدعا دارم از حقوق خود دفاع کنید
    حسب وظیفه و به پاس تلاش عزیزانی که میدانم بسیار تلاش و زحمت درس خواندن را این روزگار نامراد تحمل میکنند به اطلاع رساندم ،الباقی با شما…

    1. تو رو قران اینقدر از سهمیه بحث نکنید من مصاحبه ۱ شده بودم با یه نفر سهمیه ای جا به جا شدم این عدالت نیست؟ معدل دانشگاه من ۱۷.۱۴ صدم بود سال نود تو استخدامی رنبه ۱ گزینش بودم ردم کردند خدا کنه یهمیه رو از اسکودا حذف کنن همین طور از سر دفتری اینا از امور مهمه و تخصصیه هر کسی نمیتونه با سهمیه بیاد موفق بشه

      1. ببخشید رتبه ۱ گزینش یعنی چه !!!!!!????????
        این چه ادعاییه؟ مگه گزینش را هم رتبه بندی میکنن؟
        موفق باشید

  14. الان شاید خیلی نظرها راجع به آقای کشاورز بزرگوار برگشته باشد اما لازم میدونم عرض کنم بااینکه برای ایشان احترام بسیاری قایلم و در اینکه انسان خوبی هستند شکی نیست ولی باید عرض کنم ما در شرایط کنونی در کنار انسان خوب به یک مدیر خوب نیز نیاز داریم که هم این آزمون را خوب اداره می کردند و هم لااقل از حالا به بعد خوب اداره کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا