اعلام رضایت رییس اسکودا از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵

بهمن کشاورز در جمع خبرنگاران:

رسیدگی به اعتراضات نسبت به ماهیت سؤالات آزمون وکالت سال ۹۵ ادامه دارد

امیدواریم نتایج به زودی اعلام شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بابیان اینکه نتایج آزمون وکالت به زودی اعلام می شود، گفت: شرکت کنندگان آزمون وکالت ۵ روز پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز، شنبه یازدهم دی ماه، در نشست خبری «همایش رفع خشونت علیه زنان» در اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، افزود: آزمون وکالت امسال در نهایت نظم، آرامش و ایمنی برگزار شد و مشکل جدی از هیچ کجا گزارش نشد و اگر متخلفانی هم بودند، در ابتدای امر شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه قطع برق، گاز و برودت هوا در زمان برگزاری امتحان وجود داشت اما با برنامه ریزی سازمان سنجش در حوزه های امتحانی هیچ مشکلی از این جهات نداشتیم. وی در مجموع  از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵ ابراز رضایت کرد.

کشاورز اظهار کرد: در نشست قبلی که در ١٧ آبان ماه برگزار شد، بر مبنای تجارب سال های قبل باقید احتیاط یک ماه پس از برگزاری آزمون تخمین زده شده بود.

وی با تأکید بر اینکه هویت گروه طراحان سؤال آزمون وکالت مکتوم است و سوالات از نظر کیفی و صحت در سطح بالایی قرار دارد، ادامه داد: پنجم دی ماه کلید آزمون عرضه شد و از شرکت کنندگان خواسته شد تا اگر نسبت به ماهیت سؤالات ایرادی دارند ظرف مدت ٢۴ ساعت به اتحادیه اعلام کنند که حجم زیادی از ایرادات دریافت شد و برای بررسی به کمیته های تخصصی ارسال کردیم.

کشاورز ادامه داد: تا این زمان مشکلی از سوی کمیته های تخصصی اعلام نشده است؛ البته کمیته های تخصصی در حال بررسی هستند.

وی گفت: باید کسانی که به عنوان سهمیه ایثارگران قرار است اسامی شان اعلام شود، از سوی نهادهای ذی صلاح اسامی شان تایید شود چرا که بعد از اعلام نتایج بازنگری در این خصوص امکان پذیر نخواهد بود.

کشاورز به بحث بومی گزینی اشاره کرد و افزود: این بحث ممکن است از بعد نظری درست باشد و من نظرم این است که بومی گزینی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند اما چون قانونی در این زمینه وجود ندارد، اجرای آن با مشکل قانونی مواجه است.

رئیس اسکودا درباره کاهش ظرفیت پذیرش نیز گفت: تعداد وکلا باید با نیازهای استان های مختلف به وکیل سازگاری داشته باشد که این سازگاری را مقامات قضایی محلی می توانند تشخیص دهند، چون آمار پرونده ها در اختیار رئیس کل دادگستری استان و رییس دادگاه انقلاب است.

پینوشت : در صورت اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵ پایگاه خبری اختبار به سرعت نتایج را در صفحه اخبار آزمون وکالت منتشر خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۴۸ دیدگاه ها

  1. سلام
    تازه ز زدم سازمان سنجش
    گفتن که معلوم نیست کی نتایج اعلام میشه ولی گفت به احتمال زیاد این هفته خبری نیست
    با معدل تقریبا ۱۰ تو خوزستان با ظرفیت ۶۵ نفر نمیدونم چی میشه چون مطمئن هستم جزا و اصول معدل ها رو اورده پایین و پارسال نفر اخر یعنی نفر ۵۰ حدود معدلش ۱۰.۹۰ بود.
    خدا اگر مصلحت بود و برات راه داره کمک کن قبول بشم و از بیکاری در بیام

  2. سلام دوستان چرا یه حرکتی انجام نمیدید تا نتایج زودتر اعلام کنند دوستانی که تو تهران هستند برند جلوی دراسکوادا یا رسانه ایی اش کن از طریق خبر گذاری ها پیگیر ی کنید

    1. برای اعتراض لازم نیست حتما تهران باشی برادر خودت هم حرکتی کن لااقل به یه خبرگزاری که میتونی زنگ بزنی

      1. یک تهرانی بزرگوار علی اقا حتما خودش هم قدمی برداشته که به دوستان هم پیشنهاد داده!!!!!!

  3. یک دفعه ۲۰ تا رتبم تو تخمین چتر دانش اومد بالا ولی تعداد داوطلبا فرقی نکرد چرا؟

      1. منم رتبم ۶ تا افت داشته (یعنی بدتر شده) ولی سایت فاضل رتبه ها رو تغییر نداده
        جالبه سایت فاضل، سختگیرتره: چون من توی چتر دانش اشتباهاً جزا رو ۵ درصد کمتر معرفی کردم و توی سایت فاضل درصد واقعی رو گفتم . ولی با این وجود رتبم توی چتر دانش بهتره تا توی سایت فاضل.

        1. علتش اینه که توی سایت فاضل فقط تعداد سوال صحیح و غلط رو وارد می کنید و احتمالش هست که یک عده درصد بهتری وارد کنند اما توی چتر دانش باید سوالات رو جواب بدی.

    1. سلام. بعضی از دوستان در سامانه معدل گیری چتردانش شرکت کردن و امروز متوجه شدن که معدلشون تغییر کرده و افت یا پیشرفت داشته
      بنده با موسسه چتردانش تماس گرفتم و گفتن ما اطلاعات همه دواطلبان رو بر اساس کلید سازمان سنجش آپدیت کردیم و قبلا اطلاعات بعضی ها آپدیت نشده بود و الان معدل ها دقیق تر هستن.

  4. سلام سید جان
    من هم کمال احترام را برای شما قائلم.و از اینکه در بحث و تبادل نظر علمی شرکت میکنید بسیار خوشحالم.در مورد اینکه هم میگویید پیام نمیگذارم همانطور که شما بهتر از من میدانید نقل قولی داریم که ثواب بحث علمی بیش از عبادت است.پس ترک بحث اگر گناه نباشد.جایز هم نیست.من متوجه منظور شما شدم و متن شما را هم با دقت خواندم.
    در ماده ۲۵۱ جزا پنج شرط وجود دارد که در فقه از ان به شرایط احصان یاد شده که عبارتند از۱_ بلوغ۲_عقل۳_اسلام۴_معین بودن۵_عدم تظاهر یا همان عفیف بودن.
    خود ماده۲۵۱ عدم داشتن این شرایط را از موجبات عدم اقامه حد و تبدیل به تعزیر دانسته.بجز شرط عفیف بودن را که گفته شده کسی که عفیف نیست احترامی ندارد.و در نتیجه مجازاتی به قاذف او جارب نیست.
    حال با توجه به شرط ۴ معین بودن جز سرایط وقوع جرم قذف است.مثل اینکه یک نفر وارد جمعی شود و بگوید یکی از شماها زنا کارید که دز این مورد به دلیل عدم معین بودن طرف قذف محقق نیست.
    لفظ زنا زاده.با هر استدلالی سازگار است مگر اینکه بخواهیم بگوییم مقذوف مادر است و معین.
    از این تفسیر یعنی اینکه تحت هیچ عنوان نمیتوان پدر طرف را به زنا منتسب کرد.
    پدر هم میتواند زنا کند…مادر هم
    حال بحث در این است که ایا پدر را منتسب کرده یا مادر را؟

    اکثرا میگویند مادر!!!!!چرا و چگونه؟ گویند چون او زایش کرده
    زنا زاده معنای تحت الفظی زایش رادارد.اما معنای معین کردن طرف انتساب را ندارد..
    ماده ۲۵۲ هم که گام را فراتر گذارده و از عبارت صریح دز انتساب استفاده کرده.یعنی دقیقا باید منتسب معین باشد.بین کلمات همسر و پدر و مادر علامت(،،،،) وجود دارد این بدین معناست که لفظ فوق احتمال دارد به پدر هم باشد .اما صرحتا منتسب باید معین باشد.زمانی میتوان گفت که مادر قذف شده که طرف بگوید مادر…است یا بوده،یا زمانی در مورد پدر است که گوید پدرت…بوده یا هست و هکذا
    در پایان ای کاش اساتید به این مورد نیز توجه میکردند.و دیگر اینکه در بحث تدرا الحدود بالشبهات
    باید توجه ویژه نمود که این شبهه در چه کسی باید بوجود اید .قاضی؟ متهم؟ هر دو؟و دیگر اینکه شبهه از چه نوع باشد.حکمیه؟ موضوعیه؟ هردو؟ومن به این دلیل دیشب گفتم بحث در مورد قاعد درا پیچیده است و شما چگونه وارد این قاعده شدید.
    سپاس

    1. بنام خدا-سلام ممنون شمامحبت دارید…..من سعی میکنم درراستای قانون وفقه جعفری حرکت کنم وماحصل کلام وسخنم حمع موادقانونی وحتی کامل ترباشد—-این مطلب انعکاسی شما کامل است….جقیردرراستای کیس مطروحه مربوطه واردبحث شدم …دقت فرماییدکه درخصوص خطاب دشنام زنازاده درانتساب به مقذوف ۲تصورمتصوراست ۱-مقذوف مادراست۲-مقذوف پدراست علی ایحال باتوجه به معنی تحت اللفظی زائش وزاییدن واینکه مادرتحت تهمت قرارگرفتنش قطعابیشتراست وقضیه مونث بودن وپاکدامنی وعصمت مادران بسیاروالاتر از تمام آیتم هاست درگفتن زنازاده مسلماابوین مدنظروهدف قرارگرفته اندبالاخص مادر..ذربین اینکه مایکی ازابوین رامقذوف بدانیم مسلمامادردراولویت است..وهم ترهرچندقاذف بگویدزنازاده به یک شخص اینجا دوتصورپدرومادرمتصوراست حال هرکدام منتسب شودفرقی نداردبه نظرحقیرومعین بودن درخصوص پدرومادرجاری نیست مهم این است که شخص موردتوهین معین است ویکنفراست…..این نظرخودم است…ودرآخرازمتن علمی که منعکس نمودیدخیلی خوشم آمدبه دلم نشست–خدایاچنان کن سرانجام کارتوخوشنودباشی مارستگار..سیدکاظم دانش

  5. بچه ها شما رو به قرآن قسم یکی بگه با معدل ۱۲.۵۱ کانون مازندران قبولمیشم ریگه دارم بالا میارم

    1. جناب داغون!
      اگه با معدل ۱۲.۵ شما قبول نشی پس ما چی بگیم؟؟؟!
      من با معدل ۱۱.۵ تا ۱۲ کاملا امیدوار به قبولی ام حالا شما چرا داغونی ، نمیفهمم
      شاید دست بالا واسه خودت در نظر گرفتی

  6. سلام جناب دانش
    اصلا انگار بچه های قبل نیستن چهار نفر هم بودن که دوتا حرف غیر توهین میزدن و یا کار موثری میکردن اونها هم رفتن اختبارآشفته بازاری شده این روزها حتی بعضی هام شاید اصلا داوطلب نیستن فقط اومدن از آب گل آلود ماهی بگیرن و وقت بگذرونن آقای دانش من از طرف همه از شما معذرت می خوام ببخش که ما انقدر فراموشکاریم و یادمون رفته که شما کسی بودید که در تمام مدت بااینکه وظیفه ای نداشتید و حتی نیازی نداشتید کنارمون موندید ببخشید که ما انقدر قدرنشناسیم شاید یه وقت نظرات علمیتون با بعضی از ماها فرق میکنه یا حتی نظرات دیگتون یا حتی راجع به درصدها زیادی امید میدید ولی متاسفم که نیت خیر شمارو فراموش می کنیم و بهتون توهین می کنیم و فرهنگ گفتگو رو فراموش کردیم مارو ببخشید همین میشه که هرکی هم کاری از دستش برمیاد بی خیال میشه ازبس فراموشکار و قدرنشناسیم و همینه که وضعمون اینه و حقمونه.

    1. اقای محترم کسی ب ایشون توهین نکرده که…فقط استدلالا و نظراتشون درمورد اینکه میگن کی قبوله کی نیست مورد قبول ما نیست..کسی گلالود نمیکنه من خودم داوطلبم و باتوجه ب استدلالا وجوابای اقای دانش مطمئنم درصدام از ایشون خیلی بالاتره.

    2. سلام..دوست وهمکارعزیزخداشاهده حقیرصرفا حهت خدمت به علم حقوق وعلاقه بیش ازحدبه رشته حقوق ..اصلاخیلی حقوق خواندن رادوستدارم عاشق حقوق هستم همه خانواده ماحقوق خواندن ودرحال خواندن حقوق هستندپدر..خواهرام……من به همه درمسائل حقوقی دوستدارم کمک کنم بدون ذره ای چشم داشت …حال شماکه ازجنس حقوق هستیدمسلما مشتاق تر وخوشحال ترم..الخیرفالجمع…حتی دوستدارم درگروهای حقوقی عضوباشم.فضای علمی به من آرامش میدهد…ولیکن ازگفتن حقیقت یانظرم اباحی وواهمه ای ندارم.امارضایت اون جمع که بخوام فعالیت علمی کنم برام حائزاهمیت است.بامباحثه وگفتمان علمی بااحدی کوچکترین ترسی ندارم …همکارمهربان اصلا نیازبه عذرخواهی نبود..من عجولانه تصمیم گرفتم…مابه دنبال قدردانی نیستیم ماافتخارمیکنیم درکنارهمچون شمایی باشیم..بخاطرتوجه ومحبت حضرت عالی سپاسگزارم.-والسلام علی من اتبع الهدی=سلام ودرودخداوندبراشخاصی که ازراه هدایتگر پیروی میکنند—-سیددانش

  7. سلام خانم زنده دل محترم خطابم شما هستید {…}
    بعد نمیدونم چرا شما با روزنامه آفتاب یزد مشکل دارید من کلی شماره از این روزنامه نشر دادم ولی پخش نکردید که بلکه بچه ها زنگ بزنن به مشکل ما هم مثل مشکل گورخواب ها بلکه رسیدگی کنن چون شاید مشکل ما با بیشتر رسانه ای شدن حل شه و از آقای ساولانی تشکر کردم ولی پیام های توهین به ایشان رو نشر دادید و گفتم کاش اساتید درس های دیگه هم کمی دلسوز بودن ولی نشر ندادید ولی تا دلتون بخواد توهین و درصدگذاری نشر میدید اونها رو هم نشر بدید ولی اینها رو هم نشر بدید باز هم ازتون ممنونم .

    1. سلام

      دوست عزیز، قسمت اول پیام را چون مخاطبش خودم بودم حذف کردم، در پاسخ فقط می تونم بگم با توجه به حجم زیاد نظراتی که این روزها ارسال میشه، تفاوت در دیدگاهها و لحن ها طبیعیه و ما هم تا حد امکان سعی می کنیم فضای بحث و تبادل نظر، عاری از احترام نشه.

      درباره قسمت دوم صحبتتون هم، مشخصه که مشکلی با این رسانه نداریم، بلکه چون قصد داشتیم همین مطلب و امروز منتشر کنیم، کامنتهایی که برای ما نوشته بودن اون مطلب و ببینید یا منعکس کنید و …، تایید نکردیم.

      ضمن اینکه یکسری کامنتها جنبۀ تبلیغاتی داشتن، برای مثال سامانۀ پیامکی یک مؤسسه، که بیشتر به نظر میاد برای جمع آوری بانک شماره های داوطلبانه.

      به هر حال از لطف و همراهی شما ممنونیم.

       

      1. ممنون خانم زنده دل شماره ماکه دست همه هست اینهم روش من واقعا داوطلبم و چون خیلیها شاید زنگ نزنن بلکه زحمت اس ام اس به خود بدن این شماره ها و سامانه در صفحه آخر روزنامه هست حتی من دیروز روزنامه رو خریدم در هرصورت ازتون بابت پاسخ دهیتون ممنونم لطفا فقط خودتون به پیام ها رسیدگی کنید باز هم ممنون.

  8. ببخشید دوستان یه سوال داشتم….
    میخاستم بدونم کسایی که اعتراض کردنه اگر اعتراضشون مورد قبول قرار بگیره نتیجه اعتراضشون شامل همه دواطلبان میشود یا فقط در مورد خود فرد معترض تاثیر داره؟
    در واقع یعنی کلید رو برای همه تغییر میدن یا ممکنه فقط واسه کسایی که اعتراض کردنه تغییرش بدن؟

    1. به جای رفرش کردن به خبرگزاری ها تماس بگیرید با اقای کشاورز محترم مصاحبه کنن تاریخ دقیق بگیرن ازایشون. منم صدبار به اسکودا وسنجش تماس گرفتم جواب واضح نمیدن. دوستان خیلی خونسردن منم میشم مثل شماها. منم میخوام فقط رفرش کنم ایشاالله میاد

      1. سلام
        لطفاً شماره سنجش و اسکودا رو بگذارید. من تابحال تماس نگرفتم ولی الان دیگه مادرم ازم خواستن که تماس بگیرم. خودمون که استرس داریم خانواده هامون بدتر از خودمون دارن اذین میشن

        1. اسکودا
          ۸۸۷۰۲۲۹۰
          به آفتاب یزد هم زنگ بزنید بعدش هم ساراجان خودت به عنوان یه حقوقی یه سرچ می کردی راحت گیر میوردی !

    2. دوستان از کانون کرمانشاه کسی اینجا نیست؟ لطفا راجب کف معدل قبولی امسالش نظرتون رو بگید.

      1. دوست عزیز بنده از کانون کرمانشاه و ایلام هستم با معدل حدود ۱۲/۱۰
        متاسفانه از کف معدل اطلاعی ندارم
        معدل خودتون چنده؟انشالا موفق باشید

      2. دوست عزیز امسال کرمانشاه ترازش بالاست چون اکثر بچه های تهران اومده بودند کرمانشاه من با چند نفر از انها صحبت نمودم وعقیده شون این بود که چون بچه های شهرستان زیاد درس نمیخوانند به امید قبولی امده بودند و از ترس اینکه مرکز امسال ظرفیتو کم کرده امده بودند برای قبولی که به نظرم این لطمه ای بود به ما شهرستانیها که تهرانیها بیان اینجا امحان بدن وجای مارو بگیرند حداق کف معدل امسال بیش از ۱۲ ونیم هستش

    3. ۸۸۹۲۲۲۳۵ با کد ۰۲۱
      ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۱۵ برای سازمان سنجش به اینا زنگ بزن شماره روابط عمومیش الکیه فقط اشغاله ولی این شماره اصل کاری راجع به آزمونه اشغال هم نیست چون هرکسی نداردش.

  9. سلام من به شخصه دست آقای ساوالانی این استاد معزز رو میبوسم.کاش باقی اساتید محترمی که سکوت کردن مراتب اعتراضشون رو مثل استاد ساوالانی مکتوب به اسکودا و روزنامه کثیرالانتشار اعلام میکردن.

    1. واقعا بزرگواری می خواد که آدم خودش رو در معرض هجمه قرار بده اما به چیزی که فکر می کند اشتباه هست هر چند برای خودش نفعی نداشته باشد اعتراض کنه.

    2. جزا فقط کتب خانم شادی عظیم زاده جواب همه سوالات رو میتونید تو این کتاب ها پیدا کنید
      واقعا در مقابل این استاد بزرگ باید تعظیم کرد

    3. به نظر بنده بهتره صبر کرد که جواب ها بیاد چراکه اگر سوالی اشتباه باشه برای همه اشتباه بوده و ظلم بالسویه به نوعی عدله

  10. پاسخ به رند عالم سوز:
    به نظر من درخواست شما محاله مقبول بیفته. غیرممکن تر از اصلاح کلیده…

    1. به جای تخمین رتبه معدلتون رو با کارنامه های ۹۳ و ۹۴ مقایسه کنید…. امسال هم با اندک تفاوت مثل سالهای قبل خواهد بود… پارسال معدل ۱۲.۲۵ مرکز رتبه ۵۵۰ رو آورد…. یعنی با استناد به کارنامه های پارسال معدل های ۱۲ به بالا احتمال بالایی برای قبولی دارن…و معدل ۱۱ تا ۱۲ لب مرزی هستن…یعنی ممکنه با این وضع جزا معدل امسال نیم تا ۱ نمره سقوط کنه که در اینصورت امیدی برای ۱۱ تا ۱۲ خواهد بود….در کانون زنجان هم شما مراجعه کنید به کارنامه سال های ۹۳ و ۹۴ و رتبه و معدل نفرات آخر رو بررسی کنید….

    2. دادآفرین کف معدل زنجان رو ۱۱.۸ گذاشته. با توجه به این که دادآفرین معمولا یه مقدار بالاتر هم کف رو تعیین می کنه انشاالله که قبول هستید.

  11. امیدواریم ایرادات مطرح شده از سوی آقای ساولانی به پنج مورد از سوالات جزا که متن آن در کانال تلگرام دادآفرین و همچنین در روزنامه آفتاب یزد( حقوقی) موجود است مورد توجه اسکودا قرار بگیرد چرا که همه دوستان عزیزی که ماهها تلاش کرده اند و زحمت کشیده اند آنرا تایید میکنند ،امیدواریم حقی از کسی ضایع نشود

      1. امیدوارم مورد توجه قرار بگیره دست آقای ساولانی هم درد نکنه جای بیسوادها و خوش شانسها تو وکالت نیست.

    1. دوستان دیگه معدل نزارید. به جای دست روی دست گذاشتن و نشستن و هی معدل گذاشتن برید به اسکودا و سنجش زنگ بزنید. به جای اینکه برخی دوستان بیان اقای دانش و ناراحت کنن برید دنبال این باشید تا نتایج و زود بدن

    2. دوست عزیز بیایید واقع بین باشیم ملاک اسکوداست نه یک موسسه خاص
      من هم پاسخ هایی که دادم موافق پاسخ های ساولانی بود ولی وقتی پیش چند تا از استادای بنام رفتم دیدم اشتباه پاسخ دادم

  12. دوستان این تراز که میگن چیه؟امسال چه درسایی رو تراز موثره؟من جزا ۶۰ زدم اصول ۶ درصد،اصول چقدر کارمو خراب میکنه؟

    1. سلام بقیه درصداتون به چه صورتیه معدلتون چند شده ؟ امسال خیلی ها اصول رو خراب کردن

        1. صرف نظر از کانونی که امتحان دادید چون میانگین شما خوب است یعنی ۶۴.۹۲ (معدل هم ۱۲.۹۸) اصلا جای نگرانی نیست. ضمن این که جزا ۶۰ درصد خیلی خوبه. در پاسخ به یه دوست دیگه هم گفتم به شما هم می گم خیلی از ماها که اصول رو ۳۰-۴۰ زدیم به سوالات آسانی جواب دادیم که طبعا مثل سوالات سخت اصول نیست که تراز آوری بالایی داشته باشه. البته مطمین نیستم که سوال به سوال تراز حساب می شه یا درس به درس. با این حال اونقدر خوب هستید که با کم زدن اصول قبولی تون جای سوال نداشته باشه (در فرضی که درصد ها همین باشه)

          1. تراز در درس یخت به وجود میاد نه در سوال سخت. یعنی اگر در اصول شما فقط به همان ۱۰ سوال اسان جواب بدید تراز مورد نظر را که تعیین کننده است را بدست اورده اید.

  13. لطفا، لطــــــــــــــــفا، لطفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا همه دوستان توجه کنند :
    خطاب من به کسانی است که واقعا میتونن با آقای کشاورز تماس داشته باشند:
    الان که اعتراض به سوالات به قول ایشان “تقریبا وارد نیست و دست ما کوتاه و خرما بر نخیل” با ایشان و یا خبرگزاری هایی که میتونن اعتراض ما رو چاپ کنن اعلام کنید حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد به ظرفیت کانون ها اضافه کنید، به اقای کشاورز و همکارانش بفرمایید ، به خودآ به همه مقدسات و غیر مقدسات عالم ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش ظرفیت نه تنها ضرری به کشور و مجموعه وکلا و کانون نمی رساند ، بلکه باعث می شود کسانی که ۱ سال و یا حتی بیشتر زحمت کشیده اند با توجه به سوالات اختلافی، دیگر قربانی این سوالات اختلافی نباشند، و جو و رضایت نسبی برقرار شود و جوانان بسیاری از این بیشتر سرخورده نشوند!
    با سپاس از مدیریت سایت خانم دل زنده امیدوارم شما هم اگر میتوانید پیام ما را مخابره بفرمایید، و سپاس از دوستانی که ۲ کلمه حرف حساب می زنند نه حرف درصد !!!
    ختم کلام بیتی از حافظ:
    چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد
    من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک ….! به امید پیروزی

    1. دوست عالم سوز
      منطقی باش برادر؛ به نظر خودت تغییر و اصلاح کلید، میسر و شدنی تره یا افزایش ظرفیت کانون اونم بعد از برگزاری آزمون؟
      تشریفات کدوم بیشتره؟
      به عقیده من درخواست شما با حساب و کتاب اداری جور در نمیاد. یعنی اگه اصلاح کلید رو قبول نکنن، به طریق اولی تغییر ظرفیت کانون ها رو قبول نمیکنن… .

    2. در پاسخ به مخاطب ناشناس اول:
      اکثر ما عادت نداریم برای گرفتن حقمان اعتراض کنیم، و وقتی همه درهای اعتراض را به روی ما می بندند، ما هم کوتاه می ایم، چرا غیر منطقی باشه، غیر منطقی سوالات اختلافی و عدم رسیدگی اسکوداست نه تقاضای بنده، وقتی یک اتحاد سراسری و تحسن ۲۴ ساعته صورت بگیره حتما تقاضای من هم منطقی میشه.
      در پاسخ ناشناس دوم:
      من فکر کنم بالغ بر ۲۰ بار با اسکودا و سنجش و … تماس گرفتم، شما هم کوشا باش….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا