اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی ۱۴۰۲ (شورای عالی کارشناسان)

پایگاه خبری اختبار- نتایج آزمون کارشناسی رسمی ۱۴۰۲ (شورای عالی کارشناسان) اعلام شد.

داوطلبان آزمون شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ می‌توانند از طریق لینک زیر کارنامه خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

مشاهده نتایج آزمون کارشناسی رسمی ۱۴۰۲ (شورای عالی کارشناسان)

 آزمون کارشناسان رسمی دادگستری- شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ در صبح جمعه ۱۵ دی‌ماه در ۳۵ شهر کشور برگزار شد و ۸۵ هزار و ۲۲۶ داوطلب در آن به رقابت پرداختند.

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون

داوطلبان حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتیجه در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مشاهدۀ نتیجه مندرج در کارنامه در صورت هرگونه سوال یا اعتراض در رابطه با نمرۀ آزمون می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش که لینک آن از طریق کارنامه نیز قابل دسترسی است موضوع خود را مطرح نمایند و از ارسال اعتراض یا مراجعه به شورای‌عالی اکیداً خودداری نمایند.

مراحل بعدی جذب داوطلبان

همانگونه که در دفترچۀ ثبت‌نام آزمون آمده است آزمون دو مرحله‌ای بوده و موفقیت در هر دو مرحلۀ آزمون و طی کردن سایر مراحل مطابق با قانون کانون کارشناسان و آئین نامه اجرائی آن و داشتن شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نام آزمون لازمۀ قبولی نهائی است. قبولی در این مرحله به منزلۀ پذیرش در آزمون کتبی در استان مورد تقاضا بوده و وضعیت قبولی نهائی بعد از مرحلۀ دوم آزمون و سایر مراحل مشخص می‌شود.

ادامۀ مراحل آزمون و انتشار اطلاعیه‌های بعدی از طریق وب سایت شورای‌عالی به نشانی www.hcioe.org  متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری سیاوش هوشیار یک منبع جامع و کاربردی از قوانین و مقررات مربوط به امر کارشناسی رسمی مناسب دوره کارآموزی کارشناسان رسمی دادگستری می‌باشد. این کتاب منطبق بر آخرین اصلاحات و الحاقات تعرفه دستمزد کارشناسان رسمی دادگستری مصوب ۱۴۰۲ می‌باشد.

علاوه بر قوانین و مقررات کارشناسی رسمی، ارجاعات قانونی یا توضیحات تنقیحی و آراء صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری و نظریات مشورتی و … در قالب زیرنویس ذکر شده اند تا خواننده از مراجعه به سایر منابع بی نیاز باشد.

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری هوشیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا