انتشار کارت دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

پایگاه خبری اختبار- کارت ورود به جلسه دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش اختبار، دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در روز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

داوطلبان این آزمون می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۹ خرداد ماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

نحوه بازیابی کد رهگیری

داوطلبانی که به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، می‌توانند با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش بازیابی کدرهگیری، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود شماره تلفن زمان ثبت نام نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام کنند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند

در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده نمودند با توجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری میتوانند ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله واضح نبودن عکس درج عکسی به جز عکس داوطلب و … باشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳×۴ در صورتی که عکس ایراد دارد به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص که آدرس آنها در ذیل این اطلاعیه ذکر شده است، مراجعه نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند. بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص:

آدرس باجه های رفع نقص

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا