انتظار برای اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ (کانون کارشناسان)

پایگاه خبری اختبار- با گذشت نزدیک به دو ماه از آزمون، انتظار داوطلبان برای اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش اختبار، آزمون کارشناسان رسمی دادگستری- شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ در صبح جمعه ۱۵ دی‌ماه در ۳۵ شهر کشور برگزار شد و ۸۵ هزار و ۲۲۶ داوطلب در آن به رقابت پرداختند.

پذیرش در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار مطابق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می‌باشد و ظرفیتی برای جذب این آزمون وجود ندارد.

مطابق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد (۷۰%) امتیاز میانگین نمرات یک درصد (۱%) حائزان بالاترین امتیاز در هر رشته را کسب کنند، به عنوان پذیرفته‌شده، برای طی مراحل مقتضی به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می‌شود؟

براساس اخبار منتشر شده، زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ در حدود ۲ ماه کاری از روز برگزاری آزمون است و پس از آن داوطلبان برای انجام مصاحبه شفاهی و طی دوره کارآموزی دعوت می‌شوند.

بنابراین از آنجا که آزمون در دی ماه برگزار شده است، احتمالا نتایج آزمون کتبی اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲ در اواسط اسفندماه اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. سلام . کسی خبر داره نمره قبولی کانون کارشناسان برق ماشین چند درصد هستش . ۵۲ درصد زدم قبول نشدم

  2. سه روز به پایان مهلت دو ماهه باقیمانده اما خبری از اعلام نتایج نیست کاش یکی جوابگوی مردم همیشه در صحنه باشه

  3. سلام لطفا” اگ کسی میدونه پاسخم بده کسی ک وکیل هست میتونه همزمان کارشناس رسمی دادگستری هم باشه یا کارشناس حقوقی یا کارشناس امور بیمه باشه ؟واجبه ممنون میشم جوابم بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا