اولین مرحله از مصاحبه‌ علمی‌شخصیتی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شد

ادامه فرایند مصاحبه‌ها از دوم بهمن‌ماه

پایگاه خبری اختبار- اولین سری مصاحبه‌های علمی‌شخصیتی آزمون سال ۱۳۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه از روز ۲۵ تا ۲۷ دی‌ماه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

در جریان این مصاحبه‌ها، علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه، نیز در مشهد حاضر شد و بر روند برگزاری آزمون نظارت داشت.

مصاحبه‌ علمی داوطلبان را دو قاضی دادگستری به عمل آوردند و یک روانشنانس نیز برای سنجش شخصیتی داوطلبان در جلسه حاضر بوده است.

ادامه فرایند مصاحبه‌های شفاهی در استان‌های اصفهان، یزد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری روزهای دوم و سوم و چهارم بهمن مصاحبه به‌عمل می‌آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۸ دیدگاه ها

  1. سلام،ما دوم سوم و چهارم مصاحبه داریم، دو روز مونده به این تاریخ ولی هنوز پیامکی برای من نیومده، دوستان خراسانی چند روز قبل مصاحبه براتون پیامک اومد؟ خانم زنده دل شما خبری ندارین؟

  2. سلام دوستان
    روخوانی قران دوستانی که در مصاحبه شرکت کردند ،چطور بود؟یه صفحه خودتون باز کردید و خواندید با اینکه یه صفحه خودشان تعیین کردند؟

  3. خدا را شکر انگونه که میگویید باشد اما به نظر شخصی بنده ما که اخر لیست مانده ایم مصاحبه سختی خواهیم داشت چون مصاحبه گر ها هم حساب کار دستشان امده و حوصله کمتر شده و سختگیری بیشتری خواهند کرد مثل مصاحبه های اول راحت نخواهد بود مگر اینکه تیم های متفاوتی باشند که چنین شانسی هم ما نداریم این وکالت پیرمان کرد تازه سه ماه مانده به امتحان سال ٩٩ یک کاغذی دستمان میدهند برویم دنبال دفتر….

  4. سلام به عزیزان خراسانی که مصاحبه رو انجام دادن.ان شاالله موفق باشید.میخواستم بپرسم که احکام تاچه حد باید وارد باشی؟ قانون اساسی هم پرسیدن ؟ لطف میکنید یه نمونه از سوالات استدلالی که مطرح کردن رو بیان کنید؟ ممنون میشم جواب بدید

  5. سلام خدمت دوستان عزیزم کسانی که برای مصاحبه دعوت شدن لطف میکنید بگید چه سوالاتی ازتون پرسیده شد و جو مصاحبه چطور بود

  6. سلام دوستان عزیز.
    مصاحبه ی ما در مشهد خداروشکر تموم شد. خواستم به دوستان گلم بگم اصلا نگران نباشید، مصاحبه بسیار آسان و سوالات راحتی میدن و دیگر اینکه مصاحبه گرها بسیار آدمای خوش اخلاق و خوشرویی هستن. اصلا به خودتون استرس وارد نکنید.

    برای تمامی عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

  7. نتیجه مصاحبه خراسان کی اعلام میشه؟ دواطلبین خراسانى یا ادمین محترم اطلاعى دارند؟ منطقه ای اعلام میشه یا بعد از پایان مصاحبه تمام مناطق؟ دوستانى که در سال هاى گذشته شرکت کردند اگه اطلاعى دارند لطفا به ما هم بگن

  8. سوالها اصلا تکراری نیست و سوال آزمونی نیست، تحلیلی هستش، یعنی یه مورد پرونده یا مشاوره حقوقی مطرح میشه شما باید بهترین راه رو برای دفاع یا ارائه طریق حقوقی بیان کنید. اینطوری نیست بپرسن مثلا خیاراتی که در مبیع کلی وارد نیستن را نام ببرید یا مثل سوالای آزمون تستی نیست، یجور مباحثه هستش، درک و فهم شما از قوانین محک میخوره، یعنی ممکنه راهی که من برای انعقاد قرارداد بهتر میدونم با راهی که واقعا بهتره یکی نباشه ولی استدلال به مواد قانونی‌ای که منو به این نتیجه رسونده برای اساتید مهم هستش و اعتماد به نفس و شیوه بیان! قرآن باید بخونید، احکام بلد باشید و جواب سوالای روانشناس رو صحیح و دقیق بدید. خودتون باشید و محکم و شمرده صحبت کنید، با اعتماد به نفس!

    1. سلام
      با آرزوی موفقیت برای شما و همه دوستان، یکی دو تا سوال داشتم ممنون میشم اگر جواب بدین.
      ۱-از قانون اساسی سوال پرسیدن؟
      ۲-مصاحبه گروهی بود یا انفرادی؟
      ۳- روخوانی قرآن انتخاب سوره یا صفحه با مصاحبه شونده هست یا…؟

  9. با سلام
    دعوت دوستان به مصاحبه در استان خراسان بر اساس حروف الفبا بود یا هر استان یک روز؟

  10. سلام،دوستانی که درمرحله دوم مرکز وکلا شرکت کردید چ سوالی پرسیدن؟؟(برای مثال) وقرآن هم خواندید؟؟اگه کسی هست لطفا جواب بدید ممنونم باتشکر. انشاا.. موفق باشیم

  11. باسلام خدمت دوستان عزیز شرکت کننده در مصاحبه علمی شخصیتی. انشالله که سرافراز باشید.سوالات چطور بود از چی بیشتر سوال میپرسن

    1. با سلام‌ دوستان عزیز.‌ بنده مصاحبه رو دادم . قرآن هم باید بخونی و احکامم می پرسن و سوالاتی که می پرسن صرفا تسلط شما بر جلسه و استدلال شما رو میخوان و چیزایی می پرسن که استدلال هم نمیتونی بکنی ولی کمکت هم میکنن که جواب بدی. در کل همه مثل همیم. چون اونها پرونده هایی که غالبا مخان رای بدن ازت میپرسن . پس با توکل به خدا برین مصاحبه بدین.

      1. سلام.با آرزوی موفقیت.ببخشید میشه راهنمایی بفرمائید که زمان ثبت نام شما بیست استان یا شهرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا