بخشنامه دانشگاه آزاد درخصوص برخورد با افرادی که در تهیه «فیلم‌های غیرفاخر مراسم فارغ‌التحصیلی» نقش دارند

پایگاه خبری اختبار- معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: اگر افرادی نقش اصلی در برنامه ریزی فیلم های هیجانی مراسم دانش آموختگی دارند، در موضوع صدور مدرک این افراد و معرفی به مراجع ذی ربط اقدامات لازم باید صورت گیرد.

به گزارش اختبار، فرزاد جهان بین در نامه ای از تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد که برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی هر نوع همکاری لازم را انجام دهند.

متن نامه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

روسای محترم استان ها و واحد های ویژه

با سلام و احترام؛

فارغ التحصیلی از شیرین ترین لحظات زندگی است و آغازی بر مرحله ای جدید در زندگی است.

از اینرو واحد های دانشگاهی موظفند هر نوع همکاری که لازم است با دانشجویانی که به مرحله فارغ التحصیلی رسیدند برای رقم زدن خاطره ای زیبا و شاد و فاخر و شکرگزاری بر این نعمت الهی و ثبت آن مبذول نمایند.

بحمدالله تاکنون با همین نگاه و به صورت طبیعی، آیین فارغ التحصیلی توسط دانشجویان در پایان دوره تحصیلات انجام می شده است. اما اخیرا عده قلیلی تلاش می کنند به صورت مصنوعی و در قالب چالشی که بر هیجانات کاذب استوار است، مراسم فارغ التحصیلی، غیر فاخر برگزار گردد و سپس ضبط و در فضای مجازی پخش شود

این عده قلیل همواره از نشاط و شادمانی دانشجویان ما ناراحت بوده و هستند و لذا هدفشان نه نشان دادن شادی بلکه ارائه تصویر غیر فاخر از فرهیخته ترین مجموعه جوان کشور یعنی دانشگاه است. این تصاویر و دیگر تلاش‌ها بر آن است تا جایگاه تعلیم و تربیت به مخاطره افتد و حاشیه در دانشگاه بر متن غلبه یابد.

در ادامه توجه دادن های همیشگی مبنی بر پاسداشت جایگاه محیط علمی، لازم است واحد ها در این مرحله نیز به صورت کامل مراقبت نمایند و اگر افرادی نقش اصلی در برنامه ریزی در این خصوص دارند، اقدامات لازم و از آن جمله در موضوع صدور مدرک و معرفی به مراجع ذی ربط را انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا