برگزاری “سلسله نشست های تحلیلی حقوق مدنی”

توسط موسسه مهرپویان با تدریس آثار شاخص و فاخر حقوق مدنی :

"سلسله نشست های تحلیلی حقوق مدنی" برگزار خواهد شد

"سلسله نشست های تحلیلی حقوق مدنی" توسط موسسه مهرپویان برگزار خواهد شد.

خانم حاجیان در گفتگو با پایگاه خبری اختبار اعلام کرد : موسسه مهرپویان با توجه به ضعف داوطلبان آزمون های حقوقی در درس حقوق مدنی و مخصوصا مباحث حقوق تعهدات برگزاری این نشست ها را برنامه ریزی کرده است.

خانم حاجیان در ادامه افزود : ما در موسسه مهرپویان با بررسی و تحلیل تست های آزمون های وکالت سال های گذشته در کنار بررسی و تحلیل کارنامۀ داوطلبان آزمون های آزمایشی به این نکته رسیدیم که مشکل عمده ناشی از عدم بهره مندی داوطلبان از آموزش ریشه ای درس حقوق مدنی است. مخصوصا اینکه در سال های اخیر طراحان سوالات آزمون وکالت به پیچیدگی های فنی و ریزه کاری ها متمایل شده اند و این موجب شده است که داوطلبان فراتر از شیوه های رایج به فراگیری مبانی و اصول حقوق مدنی نیاز داشته باشند. بر این اساس و با توجه به نیازی که مرتبا از سوی داوطلبان اعلام می شد و با اریابی هایی که داشتیم تصمیم به برگزاری سلسله نشست های تحلیلی حقوق مدنی در موسسه مهرپویان گرفتیم.

خانم حاجیان در مورد محتوای این دوره توضیح دادند که : این دوره با تدریس آقای دکتر رحیمی خجسته از اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد و در این دوره به طور مشخص کتاب های "اعمال حقوقی" دکتر کاتوزیان، "الزامات خارج از قرارداد" دکتر کاتوزیان، "مسوولیت مدنی" دکتر صفایی، "عقود معین" (دوره پیشرفته) دکتر کاتوزیان و سایر منابع اصلی و شاخص حقوق مدنی تدریس خواهند شد تا داوطلبان بر خلاف شیوه های رایج با استفاده از این دوره برای نخستین بار امکان فراگیری حقوق مدنی به صورتی اصولی و فاخر را داشته باشند.

ایشان افزودند : با توجه به پیش بینی ما از استقبال داوطلبان به علاقمندان شرکت در این دوره پیشنهاد می کنیم با توجه به ظرفیت محدود دوره زودتر برای رزرو و ثبت نام  اقدام کنند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وبسایت موسسه مهرپویان مراجعه کنند یا با شماره تلفن های ۴-۸۸۹۳۰۷۰۱ و ۴-۸۸۹۳۰۸۰۱  تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا